haha ja is meer voor merrie vind ik zelf haha ik doe nu ook zo wil ik en andere dan eerst iets er uit hoor anders heb je en kast vol maar de helft blijft zo liggen
Hinke
Geplaatst: 26-08-09 15:05
Idd mooie kleur maar ik denk ook niet dat hij bij ankie staat. Eigenlijk vind ik mijn oud roze scapa dekje ook niet zo mooi bij ankie staan, dus mss wil ik die ook wel verkopen.
Gisteren had ik een halster van iemand geleend, en geel staat dus gewoon heel goed bij ankie. Geel! Vind het zelf een lelijke kleur maar het matcht wel bij ankie.
Instructeur belde net en mijn les gaat wel door
Nu nog ff naar school om een aantal dingen te regelen.
ja idd haha moet net staan allemaal he ik heb en donker grijs van hv polo gekocht pas ben benieuwt hoe dat staat
heb hier ook nog de anky lilac pink lilac es grijs met roze haha anky paprika dus nog dekjes zat haha
joopiexx
Geplaatst: 26-08-09 15:13
ik heb ook de anky lilac, die staat wel hip! Ik hou wel van roze maar het staat Wenner gewoon niet. Paars staat m wel, en gelukkig vind ik dat ook zoooo leuk kleurtje haha! Heb ook een heel leuk halster van hh met paars.. En ik vind die van Anky ook zo mooi met paars en roze maar halsters heb ik ook al genoeg helaas haha! Hij heeft er al 3 en kan er maar 1 tegelijk om!
Hinke
Geplaatst: 26-08-09 15:13
Lilac zou denk ik ook wel goed staan. Ik wil zelf nog steeds graag de fuchsia scapa vzh.
Hahah nou zo een grote verzameling hoef ik niet, dan kan ik niet meer kiezen. Bovendien vind ik veel dekjes ook echt niet leuk dus dat scheelt wel weer
Zo.. ik ben bijgelezen.. School is weer begonnen, elke dag om kwart voor 6 opstaan xD Maar wel om 12 uur vrij dus rond kwart voor 2 thuis Maandag zooo lekker gereden, Daims was echt weer super! Daarna nog een extra les gereden, half op een Fjordje, niet vooruit te branden maar wel leuk En toen was er een meisje die niet meer verder durfde op onze (erg snelle) jelle *Fries x Merens*, tuiger, slechte galop.. En mocht ik over, echt heerlijk gereden..
Origineel
Geplaatst: 26-08-09 17:06
ThornForest schreef:
Zo te lezen wel he?! Ik wil altijd nog een paar dekjes van HV Polo. Daar ben ik helemaal weg van.