Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Westhof schreef:Ik heb vanmiddag met een vriendin Wes op de foto gezet. Idee was leuk in mijn hoofd, maar de uitvoering was wat minderWes had, ondanks dat ik hem in had gespoten, ontzettend last van vliegen. Verder wilde hij ook niet stil staan en wilde hij telkens gras eten. Op een gegeven moment was ik het echt wel zat haha. Uiteindelijk toch nog wel een paar leuke foto's kunnen maken
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Voor de échte mooie foto's waar ik eigenlijk voor ging wil ik toch een keer een professionele fotoshoot doen met hem.
mignonne2403 schreef:Had heerlijk gereden vandaag, ben zo trots op mn schatje somsOok een klein stukje naar buiten geweest, hij probeert ontzettend uit, maar morgen gaan we weer op buitenrit naar het bos!
Char_lotte schreef:klinkt goed!!! ah liefIk ben lekker de hele middag bij Lolaatje geweest
Ze stond heerlijk te slapen bij haar stal toen ik aankwam, en toen ze me zag hinnikte ze naar meToch heerlijk om zo begroet te worden na zo'n stressvolle week!
Ik heb haar lekker afgespoten, en daarna wilde ze uit de waterspuit drinken. En dan krijg je dus dit soort foto's:
[ Afbeelding ]
![]()