[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 17:10

Haha alfa staat je echt aan te kijken van wat kom je doen met die bal?? Zo geen zin in haha

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 19:07

Rare plekjes inderdaad, Rofah. Het paard dat ik heb verzorgd had ook zulke plekjes en dat hebben we behandeld met sebacil. Het is wel rot spul (je moet er echt handschoenen bij aantrekken), maar het hielp wel.

Balen van je dip Willeke :( Veel afwisseling en jezelf nieuwe doelen stellen zou kunnen helpen. En gewoon lekker tutten met je paard.

Fijn dat het rijden zo goed ging Romy :)

Haha, herkenbaar Claudia :P Ik ben vorige week ook nog naar de Primark geweest. Leuke foto's ook. Vooral die van jou en Spook vind ik erg leuk!

Leuk hoor Rofah! Ik zag volgens mij ook zo'n actie voorbij komen op FB. Altijd leuk om iets te winnen! Wel een foto plaatsen als hij hem om heeft he? :D

Ik ga zo even in je topic kijken Marieke.

Balen dat Nevado kreupel is Juliëtte :( Jammer dat je even niet kan rijden, maar zo te lezen vermaken jullie je zo ook prima! Gewoon lekker tutten met je paard is ook super om te doen :)

Steigeren op commando vind ik er wel heel gaaf uit zien. Vooral op foto's staat het wel stoer. Ik zou het Wes alleen nooit leren, omdat ik bang ben dat hij het dan ook gaat doen wanneer het niet mag.

Haha die Alfa :P Ik heb een tijdje geleden ook een bal geprobeerd, maar Wes was er bang voor. Doet zich doet iets stoerder voor dan hij daadwerkelijk is blijkbaar :')

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 19:15

Ik heb vanmiddag met een vriendin Wes op de foto gezet. Idee was leuk in mijn hoofd, maar de uitvoering was wat minder :') Wes had, ondanks dat ik hem in had gespoten, ontzettend last van vliegen. Verder wilde hij ook niet stil staan en wilde hij telkens gras eten. Op een gegeven moment was ik het echt wel zat haha. Uiteindelijk toch nog wel een paar leuke foto's kunnen maken :)

Afbeelding

Afbeelding

Voor de échte mooie foto's waar ik eigenlijk voor ging wil ik toch een keer een professionele fotoshoot doen met hem.

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 19:24

Ahh zijn wel leuke foto´s!!! Maar ik ken het grasprobleem :+
Dacht ook leuke foto's te gaan maken in het gras... haha...
Uiteindelijk met een fotomeeting meegedaan, supermooie foto's uitgekomen, en in de bak lukt het ook al een stuk beter, ook had ik laatst in de wei foto's gemaakt, Dutchie stond al een langere tijd in de wei dus had niet zo'n trek meer :D

Had heerlijk gereden vandaag, ben zo trots op mn schatje soms <3 Ook een klein stukje naar buiten geweest, hij probeert ontzettend uit, maar morgen gaan we weer op buitenrit naar het bos!

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 19:30

Ja, ik had het van tevoren kunnen weten :+ Had het ook wel verwacht, maar het is zo'n mooie locatie dat ik het toch wel wilde proberen. Ach, Wes vond het wel best denk ik. Kon hem uiteindelijk echt wel even achter het behang plakken, maar meneer heeft toch weer mooi wat sappige groene sprietjes meegepakt :=

Fijn dat het goed ging Mignonne! Lekker ook, morgen naar buiten :) Gaat vanzelf beter naarmate je het vaker doet.

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 19:32

Ja, klopt.. Het ging toen een tijdje heel goed, maar toen bedacht Dutchie zich dat hij 4 is... Dus een enorme klierperiode met bokken, rennen etc, dus toen ging het wat minder :+

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 20:33

Hoi :D

Succes nog met verhuizen Sanne! Ooh wat leuk zeg :D

Mooie punten Claudia, gefeliciteerd!

Haha wat een leuke foto Romy! :D

Ik zou gewoon schrijven Claudia!! Misschien is het wel wat :D

Bedankt Tamara :D

Naww Wesje <3 Hij heeft echt een leuk koppie :D

Je mag mij pb'en als dat nog nodig is Claudia!

Balen, Rofah.. Ik heb ook geen idee.

Jammer van je motivatie Willeke. Ik heb dat ook wel eens, en vorige keer was ik het zo zat dat ik het roer helemaal om heb gegooid en western ben gaan rijden :P
Ik zou gewoon lekker veel afwisselen, dan komt het vanzelf wel goed :)

Spookje <3 Gaaf halster!!
Lieve foto van jullie samen!

Aah Juliette wat een lieve foto <3
Balen dat 'ie kreupel loopt -O-

Spook d'r hoofd op die steigerfoto :+

Aah Wesje <3
Ja een echte fotoshoot is wel heel leuk om te doen :j

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 20:33

Ik ben lekker de hele middag bij Lolaatje geweest :D
Ze stond heerlijk te slapen bij haar stal toen ik aankwam, en toen ze me zag hinnikte ze naar me <3 Toch heerlijk om zo begroet te worden na zo'n stressvolle week!

Ik heb haar lekker afgespoten, en daarna wilde ze uit de waterspuit drinken. En dan krijg je dus dit soort foto's:
Afbeelding

:') :')

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 21:03

Hahahaha superleuk!!!
Had je ook een tentamenweek???

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 21:40

Westhof schreef:
Ik heb vanmiddag met een vriendin Wes op de foto gezet. Idee was leuk in mijn hoofd, maar de uitvoering was wat minder :') Wes had, ondanks dat ik hem in had gespoten, ontzettend last van vliegen. Verder wilde hij ook niet stil staan en wilde hij telkens gras eten. Op een gegeven moment was ik het echt wel zat haha. Uiteindelijk toch nog wel een paar leuke foto's kunnen maken :)

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Voor de échte mooie foto's waar ik eigenlijk voor ging wil ik toch een keer een professionele fotoshoot doen met hem.

knappe wes <3 Ik wil hem wel op de foto zetten voor je hoor weet alleen niet hoe dichtbij je woont :')

mignonne2403 schreef:
Had heerlijk gereden vandaag, ben zo trots op mn schatje soms <3 Ook een klein stukje naar buiten geweest, hij probeert ontzettend uit, maar morgen gaan we weer op buitenrit naar het bos!

fijn dat het zo goed ging *\o/* :z en heerlijk naar buiten :j

Char_lotte schreef:
Ik ben lekker de hele middag bij Lolaatje geweest :D
Ze stond heerlijk te slapen bij haar stal toen ik aankwam, en toen ze me zag hinnikte ze naar me <3 Toch heerlijk om zo begroet te worden na zo'n stressvolle week!

Ik heb haar lekker afgespoten, en daarna wilde ze uit de waterspuit drinken. En dan krijg je dus dit soort foto's:
[ Afbeelding ]

:') :')
klinkt goed!!! ah lief <3
geweldige foto :')

Hier ook lekker afgespoten
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

toulaye

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 21:06

vandaag *\o/* :o /3 Hadden jullie ook zo'n lekker weer?
Afbeelding

cheidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 22:09

Goedenavond dames! Na een heerlijke vakantie met school in Lissabon ga ik even bijlezen *\o/* .

Claudia, Schrijven kan nooit kwaad.
Leuk dat je naar de primark geweest bent, en wat een lieve foto's van/met Spook! :)
Gaaf dat Spook kan steigeren op commando!
Als je het nog fijn vindt om iemand te PB'en mag je mij ook PB'en. Mag altijd.
Tamara/Wes, Lieve foto's van Wes. Gras is veeeuul belangrijker 8-) .
Willeke, Wat vervelend zeg van je dip....
Leuke foto!
Romy, Fijn dat het rijden zo goed ging.
Ook geniale foto's _/-\o_ :') .
Juliette, Wat een lieve foto van jou en Nevado zeg! Wel balen dat ie kreupel is.
Rofah, Hahahah, geweldig filmpje. Precies Heidie :') .
Mignonne, Fijn dat je zo fijn gereden hebt! Hopelijk heb je een leuke bosrit gemaakt.
Charlotte, Lieve Lola <3. Geniale foto :') .
Toulaye, Zeker lekker weer!

cheidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 22:27

Gisternacht weer veilig geland op Nederlandse bodem. En jeetje wat heb ik een toffe vakantie gehad! Ik was op 'werkweek' met school naar Lissabon. Echt genoten, en wat was het mooi. Ik kan wel uren blijven praten over hoe fantastisch het was :') . Zal even een paar fotootjes plaatsen. Dit is maar een kleine selectie van alle mooie dingen die ik gezien heb.... Mensen die me op Feestboek hebben zien er wel meer voorbij komen *\o/* .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zondag nog een bosritje gemaakt met paps en vriendin. Vriendin heeft twee pony's, en mijn vader mocht op haar trouwe fjord. Deze week hebben ze dus ook samen op Heidie gepast. Vriendin op Heidie, en mn vader op haar fjord :). Heidie is ook de dikste vriendjes met de fjord /3 . Vandaag mocht ze weer voor de huifkar met een kinderpartijtje, dus ze heeft zich goed vermaakt.

Afbeelding

En hoe was jullie week?! :)

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 23:05

ahhh super schattige foto's!!

Ziet er goed uit toulaye!!

Wauw ziet er tof uit zeg!!! Fijn dat het zo leuk was ! :D
Wat leuk trouwens dat je vader mee kan! Is vast gezellig samen :)

Ik heb vandaag eerst een wat kleiner rondje gemaakt van half uurtje, morgen wat langer, hij was ontzettend braaf wat ik niet had verwacht :+

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 21:19

Wat een stilte hier!

Gave foto's van je vakantie! :D

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 11:52

Het wordt van de week super lekker weer. Ik denk dat ik Stanley dan lekker ga wassen.

Ik weet misschien wat ik mis waarom ik geen zi ln heb om na stal te gaan. De gezelligheid van stal genoten. De meiden waarmee ik het goed op mee kan schieten komen vaak Savonds. Overdags lopen meer de stalmedewerkers rond of kinderen. Ik ben van de week 2x na Stanley gegaan terwijl m'n bijrijdster er was. Dus samen ff Stanley doen. Zei rijden en ik haar helpen. Dat heeft me echt goed gedaan. Ik durf nog niet te zeggen of ik uit m'n dip ben. Maar miss dat t langzaam weer de goede kant op gaat.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 11:56

toulaye schreef:
vandaag *\o/* :o /3 Hadden jullie ook zo'n lekker weer?
[img=960x761]https://scontent-ams3-
1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/11709459_1656474001160133_1741817014578729220_n.jpg?oh=2a2c5c35dfb3ab1152ef6a36df4715e9&oe=56210E83[/img]

Mooie foto

cheidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 13:38

Thanx! En het is inderdaad leuk dat mijn vader ook mee kan O:)
Fijn dat Dutchie braaf was!
Willeke, fijn dat je misschien weet waardoor het komt. Ik snap je wel, ik vind het ook altijd leuker om samen te gaan rijden, of dat ik weet dat er iemand op de manege is, dan dat ik alleen moet gaan.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 22:07

Haha wat een leuke foto's van Lola :D Wes doet dat ook vaak als ik hem afspoel!

En nog meer leuke afspoelfoto's van Romy :D En bedankt voor het aanbod! Ik zie alleen dat jij in Zuid-Limburg woon en ik woon in Apeldoorn, dus dat is niet bepaald naast de deur :P

Wat fijn dat je zo'n leuke werkweek hebt gehad Christa! Ziet er ook leuk uit op de foto's :) En wat gaaf dat je vader mee ging op buitenrit! Ik zou het al heel wat vinden als mijn vader überhaupt op Wes zou zitten. Hij wil het wel een keer proberen, dus wie weet...

Wat een leukerd is het toulaye :)

Fijn dat je misschien weet waardoor je een beetje in een dip zit Willeke. Leuke stalgenoten zijn inderdaad heel belangrijk, dat merk ik zelf ook :j Natuurlijk kom ik voor Wes, maar ik vind het ook gezelliger als ik met stalgenoten kan optrekken.

Vanavond nog even met Wes naar buiten geweest. Hij werd achterna gezeten door een puppy waardoor hij wel even schrok. Gelukkig herstelde hij zich wel snel en liep hij daarna weer braaf door. Mensen hadden eerst niet eens door dat ze hun puppy kwijt waren, die liep gewoon achter Wes aan :') Helaas was de weg naar het zandpad en bos afgesloten, dus ik ben maar weer omgekeerd. Volgende keer toch maar een andere route. Toen nog maar even in de bak gereden en Wes daarna even lekker afgespoeld.

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 23:11

Hahahaha toen had je bijna een puppy :') ......wel fijn dat hij niet compleet over zn toeren gaat!

Dutchie is lekker onder de douche geweest en heeft daarna een zandbad genomen :+

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 16:34

Haha leuk toch zo'n gratis puppy? :))

Mijn wedstrijd zaterdag is 's ochtends vroeg! *\o/* Normaal zijn ze eind van de dag. Blij mee met die hitte!

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 17:48

@westhof, echt lekker dat wandelen, doe ik ook erg vaak :))
Foto’s maken met zulk hoog gras is niet erg slim met zulke (op zijn zachtst uitgedrukt) gulzige pony’s
Fijn dat hij braaf was, puppy’s <3
Sieta had van de winter ook mok, naar binnen geslagen en dierenarts moest meteen komen. Gelukkig is alles goedgekomen na meerdere ontstekkingsremmers en zalfjes :)
Maar zo zag haar mok er in ieder geval niet uit @rofah
@plutolover, wat vervelend dat in een dipje zit, ik heb ook wel eens dagen dat ik écht geen zin heb om naar stal te gaan. (niet om sieta maar om sommige mensen die daar rondlopen) Maar dat duurt nooit langer dan 2/3 dagen..
@romysmink, fijn dat het rijden zo goed ging, dat vraagt inderdaad om een filmpje haha :)
@mandarijn, erg mooie en lieve foto’s <3 Gaaf dat ze kan steigeren :)) Alvast succes met je wedstrijd zaterdag!
@rofah, foto met roze vliegendeken :o Haha hij vond die bal wel erg interessant zeg
@mariekeoo, Echt een onwijs groot verschil, heel erg knap!
@juliette, wat vervelend dat Nevado kreupel is, gaat het al beter met hem? Hij glimt wel mooi!
Leuk dat jullie pony’s trucjes kunnen, ik ben ook van plan om met vrijheidsdressuur te beginnen maar dan mbv een clicker omdat Sieta nogal gefocust is op het eten (beloningen) en dan niet meer let op andere dingen ..
@Migonne2403, haha echt een deugniet is het volgens mij :+ }>
@Char_lotte, inderdaad heerlijk om zo begroet te worden <3, charmante foto’s :')
@cheidie, mooi dat de werkweek geslaagd was!
Het is inderdaad erg mooi weer om te wassen.

De afgelopen 2 weken ging het rijden en longeren erg goed, ik leende tijdelijk het zadel van mijn instructrice en had een nieuw hoofdstel geprobeerd! Morgenochtend komt de zadelmaker om een nieuw zadel aan te passen omdat mijn oude zadel gewoon echt niet zit en volgens een andere zadelmaker wel past maar toch merk ik dat sieta er niet fijn onder is.

Gister was ze ontzettend vervelend, maarja ook paarden hebben wel eens niet hun dag. Vanavond ga ik denk ik naar het bos :)

Afbeelding
Afbeelding

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 18:02

Lekker Mignonne!

Fijn dat je wedstrijd 's ochtends is Claudia. Denk alleen dat het dan alsnog wel heel warm is voor de paarden. Hoorde ook al dat veel wedstrijden zijn afgelast vanwege de warmte.

Oh Ninke, de Rambo Micklem :D Hoe bevalt het? En welke maat is dat? Past mooi namelijk! Wil voor Wes ook zo'n hoofdstel kopen, maar ik twijfel over de maat. Fijn dat morgen de zadelmaker komt :)

Ik ga Wes eens op een ander bit zetten. Van een enkelgebroken watertrens naar een dubbelgebroken bustrens. Is toch wat vriendelijker. Ben benieuwd hoe hij daar op gaat reageren.

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 00:09

Ja het bevalt me wel, en haar ook :))
Ze heeft maat cob, naar mijn mening valt dit hoofdstel wel wat klein..
Ik rij nu ook op een dubbelgebroken bustrens :)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:47

:wave:

Ben benieuwd hoe hij loopt met het andere bit! Dubbelgebroken vind ik persoonlijk altijd wel fijner voor ze.

Wat een weertje hè? Vind die warmte nu nog leuk. Maar dat duurt niet lang meer denk ik. :')
Vanmorgen Spook al gelongeerd. Ben benieuwd of de wedstrijd zaterdag doorgaat. Op zich starten ze al heel vroeg in de ochtend, dus dan zou dat te doen moeten zijn (die 35 graden is 's middags pas volgens buienradar)... Maar aan de andere kant is de voorspelling voor over de hele dag wel héél warm. -O-