Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Veel afwisseling en jezelf nieuwe doelen stellen zou kunnen helpen. En gewoon lekker tutten met je paard.
Ik ben vorige week ook nog naar de Primark geweest. Leuke foto's ook. Vooral die van jou en Spook vind ik erg leuk!
Jammer dat je even niet kan rijden, maar zo te lezen vermaken jullie je zo ook prima! Gewoon lekker tutten met je paard is ook super om te doen 
Ik heb een tijdje geleden ook een bal geprobeerd, maar Wes was er bang voor. Doet zich doet iets stoerder voor dan hij daadwerkelijk is blijkbaar
Wes had, ondanks dat ik hem in had gespoten, ontzettend last van vliegen. Verder wilde hij ook niet stil staan en wilde hij telkens gras eten. Op een gegeven moment was ik het echt wel zat haha. Uiteindelijk toch nog wel een paar leuke foto's kunnen maken 

Ook een klein stukje naar buiten geweest, hij probeert ontzettend uit, maar morgen gaan we weer op buitenrit naar het bos!
Had het ook wel verwacht, maar het is zo'n mooie locatie dat ik het toch wel wilde proberen. Ach, Wes vond het wel best denk ik. Kon hem uiteindelijk echt wel even achter het behang plakken, maar meneer heeft toch weer mooi wat sappige groene sprietjes meegepakt 
Gaat vanzelf beter naarmate je het vaker doet.

Hij heeft echt een leuk koppie 

Gaaf halster!!

Toch heerlijk om zo begroet te worden na zo'n stressvolle week!
Westhof schreef:Ik heb vanmiddag met een vriendin Wes op de foto gezet. Idee was leuk in mijn hoofd, maar de uitvoering was wat minderWes had, ondanks dat ik hem in had gespoten, ontzettend last van vliegen. Verder wilde hij ook niet stil staan en wilde hij telkens gras eten. Op een gegeven moment was ik het echt wel zat haha. Uiteindelijk toch nog wel een paar leuke foto's kunnen maken
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Voor de échte mooie foto's waar ik eigenlijk voor ging wil ik toch een keer een professionele fotoshoot doen met hem.
Ik wil hem wel op de foto zetten voor je hoor weet alleen niet hoe dichtbij je woont
mignonne2403 schreef:Had heerlijk gereden vandaag, ben zo trots op mn schatje somsOok een klein stukje naar buiten geweest, hij probeert ontzettend uit, maar morgen gaan we weer op buitenrit naar het bos!
en heerlijk naar buiten
Char_lotte schreef:klinkt goed!!! ah liefIk ben lekker de hele middag bij Lolaatje geweest
Ze stond heerlijk te slapen bij haar stal toen ik aankwam, en toen ze me zag hinnikte ze naar meToch heerlijk om zo begroet te worden na zo'n stressvolle week!
Ik heb haar lekker afgespoten, en daarna wilde ze uit de waterspuit drinken. En dan krijg je dus dit soort foto's:
[ Afbeelding ]
![]()

.
.
.
.
. Geniale foto
.
. Zal even een paar fotootjes plaatsen. Dit is maar een kleine selectie van alle mooie dingen die ik gezien heb.... Mensen die me op Feestboek hebben zien er wel meer voorbij komen
.

. Heidie is ook de dikste vriendjes met de fjord
. Vandaag mocht ze weer voor de huifkar met een kinderpartijtje, dus ze heeft zich goed vermaakt.

Wes doet dat ook vaak als ik hem afspoel!
En bedankt voor het aanbod! Ik zie alleen dat jij in Zuid-Limburg woon en ik woon in Apeldoorn, dus dat is niet bepaald naast de deur 
En wat gaaf dat je vader mee ging op buitenrit! Ik zou het al heel wat vinden als mijn vader überhaupt op Wes zou zitten. Hij wil het wel een keer proberen, dus wie weet...
Natuurlijk kom ik voor Wes, maar ik vind het ook gezelliger als ik met stalgenoten kan optrekken.
Helaas was de weg naar het zandpad en bos afgesloten, dus ik ben maar weer omgekeerd. Volgende keer toch maar een andere route. Toen nog maar even in de bak gereden en Wes daarna even lekker afgespoeld.
......wel fijn dat hij niet compleet over zn toeren gaat!

Normaal zijn ze eind van de dag. Blij mee met die hitte! 

Gaaf dat ze kan steigeren
Alvast succes met je wedstrijd zaterdag!
Haha hij vond die bal wel erg interessant zeg
, charmante foto’s

Hoe bevalt het? En welke maat is dat? Past mooi namelijk! Wil voor Wes ook zo'n hoofdstel kopen, maar ik twijfel over de maat. Fijn dat morgen de zadelmaker komt