Mandy92 schreef:Hooi ben ik weer. Moet errug veel bijlezen
Vandaag foto's van Francine gemaakt. Je ziet hier erg goed dat haar manen gewoon een beetje verwaarloosd zijn..
Zien?
nieuweling 303?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mandy92 schreef:Hooi ben ik weer. Moet errug veel bijlezen
Vandaag foto's van Francine gemaakt. Je ziet hier erg goed dat haar manen gewoon een beetje verwaarloosd zijn..
Zien?
suusiejj schreef:Evatje schreef:Hoe is het met jullie.
goed he , morgen afspraak met iemand waarvan ik miskien zijn dressuurhengst ga rijden.
verder beetje moeilijke tijd , oud en nieuw vorig jaar is nouschka overleden dus beetje down aant worden met oe
)

knabbelgirl schreef:kan niet iemand de nieuwelingen op een rijtje zettenik volg het echt niet meer
kekaro schreef:ok caitje had ik nog meegekregen maar wie is mandy92 ?
sorry hoor ik probeer het echt bij te houden....
join the club 
knabbelgirl schreef:suusiejj schreef:omdat mams eindelijk komt dit jaar in de kerst tijd heb ik dit voor dr
beetje onduidelijk maar, ist leuk?
leuk joh!

Mandy92 schreef:suusiejj schreef:oud en nieuw vorig jaar is nouschka overleden dus beetje down aant worden
Oh.. ik lees nu pas dat je hondje 31 december is overleden.. Bah was een leuk ding
Mandy92 schreef:Foto’s zijn van slechte kwaliteit, met mobiel van mijn moeder gemaakt.
Je ziet hier dus goed dat haar manen gewoon beetje verwaarloosd zijn!
Ze is neit bepaald een fotomodel

Evatje schreef:Hoi.
knabbelgirl schreef:Evatje schreef:Hoi.
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wie ben jij nou weer

knabbelgirl schreef:Evatje schreef:Hoi.
suusiejj schreef:
zucht
suusiejj schreef:
zucht

Evatje schreef:Sterkte!![]()

HAFxGEK schreef:[
dat is nog zo'n mooie suus

Evatje schreef:knabbelgirl schreef:
aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh is zit hier al 3 delen, hihi maargoed.
ben ik dan echt zo erg aan het worden
knabbelgirl schreef:aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh is zit hier al 3 delen, hihi maargoed.
Citaat:nooitben ik dan echt zo erg aan het worden