Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vind je vriend het vervelend als hij alleen thuis is? Zowel mijn vriend als ik vinden het juist heerlijk om af en toe je eigen ding te kunnen doen 

Sinds zondag loopt hij rechtsachter niet goed, in draf. Vanaf nu dus elke dag 2 x 10 minuten stappen, tot en met maandag. Ik hoop echt dat het dan beter gaat! En ondanks dat het niet zo lekker gaat, ben ik toch nog wel veel op stal en met hem bezig. Gisteren heb ik hem uitgebreid gepoetst en zijn benen gewassen (nadat de waterbak was overgelopen ging Nevado even waterpret maken... Hij zat tot zijn knieën onder van de klei en modder
) Ook kan Nevado een soort van trucje, hij doet namelijk alles voor iets lekkers. Hij kan nu heel goed, en nog behoorlijk snel achteruit op commando! Het gaat nog niet helemaal goed, maar het begin is er.
Ik wil hem verder geen trucjes leren denk ik, misschien nog een paar kleine dingetjes zoals kusje en flemen, maar geen jambette of steigeren etc. Omdat hij anders ontzettend gaat bedelen. En nu hij kreupel is, is er wel veel tijd over om foto's te maken! 

Mandarijn schreef:Haha wat een clown, Romy.
Nee Spook weet wat dat betreft heel goed wat ze wel en niet mag, dus dat scheelt.
.
Mandarijn schreef:Gaaf plutolover! Hoe leer je ze liggen?
dat doet dutchie er ook mee