Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mando schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaa vakantie, was er helemaal klaar mee, zat van.. wil gewoon even helemaal niets niets niets niets
Wel fijn gelest met Doos.
Zit nu even mijn mobiel leeg te maken, heb een nieuw speeltje.
Hij telt een beetje veel foto's... zit nu al op de 4500 oepsie......
sorry! Klasien schreef:Ik zit nog altijd met een benauwd paardje... Ze eet prima, is vrolijk, hoest niet meer als normaal (door het afwijking hoest ze altijd wat), geen snot, geen koorts, geen rare roggel oid... Ik had nog een beetje Ventipulmin staan, daar ben ik vandaag mee begonnen. Vriendinnetje van mij heeft spul op natuurlijke basis wat bij haar paarden altijd erg goed werkt, dat wil ik ook bestellen. Maar eerst de Ventipulmin maar opmaken, zit voor een paar dagen in gok ik.
mariekeoo schreef:vandaag aangenomen voor UMCG traject, dus loop vanaf volgend jaar in het UMCG
Yvank_ schreef:Ik heb ook een druk weekend pff... vanavond naar een conecert. Morgen om half 7!! naar volkel open dag van de luchtmacht. Daarna als we terug zijn damella trainen, wassen en maar even wat lere. Dan zondag om 10 uur paard in de trailer slingeren en om 11 uur fris en fruitig weer op paard zitten voor clinic. smiddags leren en dan savonds verjaardag
Amanda schreef:Dit is al de 5e die er mee bezig is
Maar er zit wel vooruitgang in, dus dan is het goed. Geen idee waar het vandaan komt, hij heeft het altijd al gehad. Hij vindt alles achter hem spannend. Dan draait hij om, of met een fietser bijvoorbeeld wachten we tot hij voorbij is. En dan is het goed. Met de stang is dat precies zo
Het is zelfs zo erg dat toen we de stang er achter deden, hij door zijn benen zakte en er zo onderdoor achteruit de klep af ging.
daarom start ik wel officieel..
Hoestbui heeft ze niet gehad, wel een paar keer een "losse" hoest. Maar dat heeft ze vaker. Pompen deed ze nog wel wat, maar niet meer zo knijpen. En Iris was erg fris en vrolijk!