Mja, ik heb de cap tot dreadcap benoemd.. 't is dezelfde als die ik normaal heb alleen dan anderhalve maat groter Ja manege zoekt caps die nog goed zijn om uit te lenen.. De oude caps worden getest bij en bedrijf, als ze nog heel zijn worden ze gereinigd en kunnen uitgeleend worden aan nieuwe mensen enzo
Vandaag weer lekker gereden, er lagen balken in de bak maar gewoon gegaloppeerd op de beide kanten (zie de balken niet liggen in galop, draf of stap wel) maar ze deed het super, sprong ook gelijk goed aan
Tessa, ik heb nog niets gehoord. Maar ik heb maandag een sollicitatie en als het goed is hoor ik deze week of ik een plek krijg op Bartiméus. Pas in eind april/begin mei hoor je welke woongroep je mag komen, maar dan weet je wel zeker dat je een plek krijgt dus dat is wel fijn
Leuke dreads, leuk dat ze op de manege korting geven op een nieuwe
Mooie foto's van Marco!
Leuke foto's Prissey.
Veel succes met het horen of jullie zijn aangenomen
Bijgelezen! Ben zeker weer wat vergeten :p
Stravero
Geplaatst: 14-03-10 21:54
Er zijn maar 2 foto's gemaakt van mij, vorige week met de finale.. En op die ene foto zit ik me toch raar te kijken haha
Maar hierbij de foto's:
en de uitgestrekte draf (helaas niet op het mooiste moment genomen, had hier nét afgewend):
Madeira_
Geplaatst: 14-03-10 21:58
Evelien wat een mooie foto's
Tessa, spannend meid ik hoor als het goed is ook deze week of het wat word met Bartiméus (wel super positief gevoel over ) en morgen heb ik nog een sollicitatie voor nog dit schooljaar..
nou vandaag weer mee gedaan aan de wintercometities op hoofddorp met dulsenea omdat bianca nog steeds op knappen staat :p
was zelf neit te vreden slecht voorwaarts en zo maar toch 188 en 193 en ja ja we mogen naar de nationale :p
blondiev
Geplaatst: 14-03-10 23:57
Stravero, vooral die tweede foto is erg mooi. Ik sta meestal ook met gekke bekken op de rijfoto's.
Succes deze week, Pauline en Tess.
Ik heb gisteren Verena longeerd. Ze heeft gelukkig geen enkele keer gehoest. Morgen wil ik dan nog eens rijden. Misschien nog eens een paar hindernisjes opstellen. Ik zie wel. We hebben al lang niet meer gesprongen.
Evelien; toch mooie foto's! Jammer dat het de enige zijn Lisa; Gefeliciteerd! Naomi; Leuk, misschien dat ik op de Nationale ga fotograferen..
Vanmiddag werken, cap kopen, Hopen dat k op Daims mag, zo ja ga ik vragen of m'n paps weer eens foto's wil komen maken En daarna lekker douchen en slapen.. Morgen 2 examens en die ga ik zooo verpesten xD
Ik meld me ook weer eens, het is erg druk momenteel. Donna weer langzaam aan aan het oppakken ( in overleg met de verloskundige mag ik gewoon weer paardrijden, mits ik heel goed naar me lichaam luister ) Gister lag ik er alleen bijna af, dus muts, madam had geen zin om te luiteren naar me been, dus spoortje om en toen zette ze de vaart er in. Ging alleen iets te hard waardoor we recht op de muur afreden, lag daarna wel in een deuk op me peerd, hahaha Verder alles goed hier, en kleine uk groeit ook goed, begin al een aardig buikje te krijgen, al me gewone broeken pas ik niet meer, krijg niks meer dicht, alles staat op de vreethaak met een elastiekje vast gezet, hahaha dus zit al aan de zwangerschapsbroeken en zit pas in de 14e week.
Hoe is het hier ??? Heb niet bijgelezen ...
Met Donna gaat het verder super, ze loopt als ze niet dr racebui en het voorjaar in dr bol heeft echt super. Wahida is "opnieuw gespeend "( stond met 4,5 jarige fries samen, die ze als mama zag ) gaat het ook nu weer super, luisterd weer voorbeeldig, na een maand me veulen kwijt te zijn geweest, heb ik haar sinds het weekend weer helemaal terug.
Nou verder heb ik niet veel te melden ... tot snel weer.
joopiexx
Geplaatst: 15-03-10 14:46
Lisa gefeliciteerd!!! Prissey & Stravero; Leuke foto's! Tessa; Stoer die dreads had je foto al gezien maar niet gereageeerd Paulien; Spannend, hopelijk krijg je snel bericht van je stage en fijn dat het zo goed ging met Madeira! Amanda; Leuk dat Jim het springen zo braaf doet! Naomi; Nette punten hoor! Wanneer is Bianca uitgeteld? Jolanda; Fijn dat het zo goed met je gaat en je buikje al lekker groeit!
Verder heb ik niet zoveel te melden. Wenner heeft een dik been maar loopt er niet kreupel op heeft wel een wondje zitten. Dus even in de gaten houden. Ik rijd er wel gewoon mee, en heb het gister schoongewassen met betadineshampoo. Hoe die eraan komt? Geen idee! Zoiezo heeft hij snel last van stalbenen dus maak me maar niet direct zoveel zorgen. Rij hem nu wel met kogelbeschermers ook achter, hij tikt af en toe wat aan zeker als hij aan het werk moet. Peesbeschermers is een S te klein en een full een beetje groot.. Cob hebben ze in veel merken niet en die zijn eigenlijk gelijk aan S.. Wie heeft dit ook? En wat doe je eraan?