Ik eindelijk opschool, bevroren poten van hier tot gunter.
Peukie gerookt, mag ik weer naar huis omdat ik me pasje was vergeten!

(Zonder pasje komje de school niet in want je moet door poortjes.)
Nouja, ben nu écht weg.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:zweep reageert ze ook niet zo erg op ,, en ik ga echt niet op eigen houtje die sporen uitproberen , het is dat de eingenaar [ die kent haffie al 18 jaar lang, vanaf de geboorte dus ] , het voorstelt,
Girlgamer schreef:Dat is klote Tjel.
Ik heb 2x met sporen op Link gezeten. En dat was tijdens een buitenrit. Omdat ik alleen was kreeg ik hem niet meer vooruit en met sporen wel
kekaro schreef:goeiemorgen!!
ik heb een beetje een k u t ochtend
het zusje van Raffle is gister ingeslapen
niet iets waar raffle last van zou kunnen hebben, of krijgen
maar toch
aangezien ik de bevalling en alles heb gevolgd vind ik het toch erg moeilijk....
kekaro schreef:ze had een vergroot hartje, 2 keer zo groot dan normaal, nu lag het tegen de ribbetjes aan, zo erg.
haar lijfje kon het niet meer aan dus kwamen er vochtophopingen waardoor ze aan het verdrinken was zeg maar...
bijna acht weekjes geworden, zo zielig.
kekaro schreef:goeiemorgen!!
maar toch
aangezien ik de bevalling en alles heb gevolgd vind ik het toch erg moeilijk....
biancailona schreef:kekaro schreef:goeiemorgen!!
maar toch
he minder sterkte meis![]()
ik rij overigens zweep en spoorloos op ilonaen die haffies uit waalre die ik rij, moet je helemaal zonder rijden. Of je wilt raceles krijgen
Ze reageren namelijk super op benen.
![]()
Ik ga weer verder werken, zit op mijn werk namelijk
lotteluvah schreef:omg
me mama beld net opa heeft hartinfact