Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
shilady schreef:Ik zou mn paarden echt niet meer ergens willen hebben waar ik ze niet heel de dag buiten mag hebben in de winter ... Vind het ook een beetje oneerlijk als paarden in de zomer 24/7 buiten mogen en dan in de winter ineens maar 1 uurtje in de paddock ... Heb er vroeger ook gestaan maar nu doe ik het echt niet meer tis dat ik dit plekje heb gevonden in het dorp anders had ik ook geen paardjes meer gekocht welzijn van het paard gaat nu voor
Marlis schreef:shilady schreef:Ik zou mn paarden echt niet meer ergens willen hebben waar ik ze niet heel de dag buiten mag hebben in de winter ... Vind het ook een beetje oneerlijk als paarden in de zomer 24/7 buiten mogen en dan in de winter ineens maar 1 uurtje in de paddock ... Heb er vroeger ook gestaan maar nu doe ik het echt niet meer tis dat ik dit plekje heb gevonden in het dorp anders had ik ook geen paardjes meer gekocht welzijn van het paard gaat nu voor
Dus dan zouden mensen het maar moeten laten paarden te nemen? Het is nou eenmaal niet anders er zijn bijna geen stallen en hier in de buurt zijn ze er al helemaal niet waar ze heel de dag of zelfs dag en nacht naar buiten kunnen in de winter.
Liiisaaa schreef:Ja echt prachtig hoor!
Die van Nib ga ik ook maar eens wassen, nog nooit gedaan!![]()
Maar wassen dat doe je dan voor haar ZE?