Heb wel bijgelezen, weinig blijven hangen en weinig waar ik op kan reageren

Slechte foto van m'n dreads

geeft ook geen beeld van de kleur.. Maargoed

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:Tessa ziet er leuk uit!!!
Nou je hoord het Melody, iedereen heeft het zelfde met zijn haf... Niet kunnen longeren.
joopiexx schreef:Jeetje Pris, dat is lastig!
Vanmorgen zei mn instructrice tegen mij, tsja het is wel een haflinger en die staan erom bekend dat ze hun meugen hebben. Natuurlijk is het vervelend dat ze gericht slaat, maar heb je al nagegaan of je telkens hetzelfde consequente doet als zij dit probeert? En indd.. aan het werk zetten, dan kunnen ze dr ei goed kwijt en gebruiken ze hun hoofd voor andere zaken als ' hoe doe ik zo vervelend mogelijk'.
Ik heb nu mn 2e haflinger en nummero 3 is van mn zusjes, en ze hebben allemaal hun kuren en die zijn lang niet allemaal grappig of met leuk af te doen.
Boy kon k ook niet longeren, die steigerde op je af, en deed gewoon super dominant. Met dubbele lijnen ging het wel beter, hij was dan met zn koppie aan het werk.
Later zal ik nog verder reageren ik moet nu mee op wedstrijd!
Peelie schreef:Zo uit je verhaal te lezen heb je zelf al een besluit genomen om melody weg te doen. Alleen moet je daar zelf nog achter komen.
Als je mel weg doet zal niemand je dat kwalijk nemen aangezien je er echt alles aan gedaan hebt om het te laten werken.
Ik lees ook dat je (stiekem) ook veel meer plezier hebt met die andere haf... Dat is beter voor jou
Hinke schreef:@nathalie: kwalificatie van F1? wat is dat?
Gothic_TeZZy schreef:Hinke; Nee, niet voor altijd.. hahahaik heb synthetische.. Die vlecht je in je eigen haar en dan (afhankelijk van diegene z'n vlechtkunsten) kan het wel tot 3 maanden blijven zitten!
Maar de moeder van een vriendin heeft er 2 uurtjes over gedaan![]()
Ik zet ze ook bij mensen, meestal ook 2 uur.. Soms langer bij dik haar, soms korten bij dun haar