[HK] Haflingerklets

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DivaMiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 09:47

*\o/* Er is een merrieveulentje geboren! *\o/*

ShenaBell

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 09:50

ahh wat leuk vandaag??

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 09:56

Gefeliciteerd! Wanneer is het gebeurd? Fotooooooooos!

DivaMiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 10:25

Vanmorgen is ze geboren! Foto`s maak ik vanmiddag! :D

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 10:40

Ow van harte! :D

Leuke foto's trouwens op de vorige pagina!

En idd, ik vind ouderwtse haffen ook veel mooier dan nieuwerwetse ;)

Mijn minishet heeft ws mijt of schimmel, dus nu wil ik m wassen met Imaverol, maar het is zo koud!
Heb wel een dekentje, maar toch..

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 10:41

Heb leuke foto's voorbij zien komen!

Leuk DivaMiep!!!

Ik maakte gister ook weer wat mee... Ik ging Anouk van mijn vorige stal een bezoekje brengen. Dus ik draai de straat in, zie een auto midden op de weg stil staan, drie paarden op de baan. Uitgebroken...
Ik dacht owow... Ik zag dat het paarden van stal waren. Vrouw van de staleigenaar stond er ook vanop afstand de paarden te roepen (maar zij is bang van paarden...). Dus ik spring uit m'n auto. Poging tot één van de paarden vangen. Ging gelukkig goed, en dan nog wel degene die zich in de wei nooit liet vangen haha. M. vroeg; ja van waar zijn die paarden? Ik zeg, die zijn van hier haha. Heb hier ook nog op stal gestaan. 'Oh ja'. :D De rest volgde gelukkig vanzelf en zo konden we ze op een andere wei zetten.

Ik koos weer een mooi moment uit om een bezoekje te brengen. :+

Vanmiddag ga ik voor een nieuw bijrijdpaardje kijken!!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 12:03

@Seline, gefelicteerd :D ik wil ook foto's zien!! :)
@Vie, dat is nog is goed gepland :P gelukkig kon je de paarden vangen. :)

Ik ben beledigd ;( jullie vinden mijn haf dus niet mooi omdat het wat een moderne type is?
Nouja ieder zo zijn smaak :P

Bleh vannacht weer een gal aanval gehad (van half 4 tot 5 uur). Nu maar hopen dat het vandaag wel goed gaat.

Ik ga zo nog even liggen.

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 14:33

madeira, daar hoef je je toch niet beledigt door te voelen.
Ik ken genoeg mensen die ouderwetse haflingers maar niks vinden, hihi.

Hebben zojuist de stal gemest, en zijn daarna een stukje gaan wandelen. Maar goed dat ik het hoofdstel om gedaan had ipv een halster, ze vond het maar niks dat ze uit de wei geplukt werd, weg van haar vriendinnetje, hihi. Maar eenmaal op weg ging het hardstikke goed, kids er om de beurt erop gezet en lekker een stukje gewandeld. Nu staat ze weer in de wei bij haar vriendinnetje. Die twee zijn echt dikke mik! Er staat voor een paar weken een nieuw pensionpaard bij ze in de wei, maar die mag echt niet in de buurt van Lizzy komen, dan jaagt het vriendinnetje die grote zwarte reus gewoon weg. Hahaha, twee kleine pony's die de baas zijn over een grote zwarte reus :D

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 14:36

heey, madeira, hoe ging je wedstrijd? dat was toch vandaag?
(of je zit nu nog in de zenuwen, hihi)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 14:38

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 14:44

madeira hoe was je wedstrijd
ben wel benieuwd

nog even een tip je moet nooit een natte staart invlechten.
dat kan gaan broeien en dan kan je staart los laten van de wortel

hij moet goed droog zijn

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 14:45

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 14:56

Bedankt.. :o :)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 16:16

Jaaa Paulien, we zijn nieuwsgierig! Hoe ging het! Lijkt me echt dooood eng zo'n eerste wedstrijd.. Ik rij in totaal al bijna 20 jaar maar heb nooit een wedstrijd gereden.. Vind dat veel te eng.. :o Dus hoe het ook gegaan is.. IK BEN TROTS OP JE +:)+

Vandaag echt heerlijk stal(len) dagje gehad! :D hele dag zon dus heerlijk weer.. Eerst naar Schieven voor Jelmer.. Hij genoot weer met volle teugen van alle aandacht :D hij komt al helemaal vrolijk naar me toe in het land :D eerste keer keek hij niet op of om :) Toen nog ff stukje met hem gewandeld, we gaan steeds een stukje verder en gaat steeds beter.. (in het begin wou hij na een klein stukje al terug) Terug op stal kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om kandie (jelmer's landmaatje) zonder te poetsen terug te zetten dus Jelmer ff op stal en Kandie gepoetst.. Echt niet normaal hoeveel haar daar al uit kwam.. Ook hij stond te genieten, Ben uiteindelijk zeker een uur met hem bezig geweest.. Heerlijk dat 'klooien' met die shetters :P
Daarna nog ff naar zeijen geweest, Levera's oog ziet er super goed uit! is nog maar een klein korstje, komt helemaal goed dus, gelukkig! Dames naar buiten 'gegooid' en nog ff stallen gedaan.. Uitendelijk dus pas om 15u thuis :D Was dus weer een zeer goed bestede zondag :D

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:16

gefeliciteerd met het merrie veulen
whoo paulien met madeira supper goed ik weet niet of ik het al mag vetelle maa rik houw der eer aander zelf om het jullie te vertellen maar ik weet het al:P iedergeval goed;p

vandaag het rijden met bianca ging ook vet geod:P trots op me meisie

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:43

Dit geloven jullie nooit!

Ik ben 1e geworden met 192 punten! Terwijl Madeira wel 1x in de galop heeft gebokt! Ik ben trots op mijn meisje! (Ik heb wel na gevraagd of ze het niet hadden gedaan omdat ik slechtziend ben, maar ze waren gelukkig onafhankelijke jury). :D

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 18:46

Hinke; Het is wel wennen zonder bit rijden, maar het is best relaxed.. Ik was eerst ook bang dat hij echt ging doordouwen enzo, maar dat valt echt alles mee.. Ik kwam nu ook geen tegenliggers tegen, dus dat scheelde wel..

Vandaag heeft Boy mn zusje eraf gegooid.. En mn andere zusje even laten zien hoe je je moet gedragen als er een hengstige merrie langskomt :z

Paulien gefeliciteerd met dit super resultaat!! Gaaf hoor!!

Divamiep: Leuk gefeliciteerd met het veulen, ik kijk al uit naar fotoos :+

Nu ga ik even naar je topic kijken Sita!

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:04

Madeira_ schreef:
Dit geloven jullie nooit!

Ik ben 1e geworden met 192 punten! Terwijl Madeira wel 1x in de galop heeft gebokt! Ik ben trots op mijn meisje! (Ik heb wel na gevraagd of ze het niet hadden gedaan omdat ik slechtziend ben, maar ze waren gelukkig onafhankelijke jury). :D

wauw, wat knap van jullie *\o/* gefeliciteerd
En waar komt die oranje rozet te hangen,en heb je ook een beker gekregen, en zijn er ook foto's gemaakt.
Kom op met die foto's :D

Paulusjuh

Supergoed Madeira!! Was het gewoon een onderlinge wedstrijd?

Ennehh...heb je foto's?

Sita_

Gefeliciteerd Paulien! Echt super gedaan! :D

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:05

*\o/* Paulien!! Jullie zijn goed!! _/-\o_ FOTO'S!! :P

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:08

Ik ben trouwens vandaag wezen kijken bij de stal waar mijn shet zaterdag naartoe gaat. Zag er echt supergoed uit! Ik heb er een goed gevoel bij, en weet nu waar ze terecht komt en wie haar potentiele vriendjes worden haha.

Daarna ben ik even doorgereden naar mijn toekomstige pony die zaterdag bij mij komt! Heb haar een beetje geborsteld en lekker geknuffeld in der stal. Ze was echt heel erg lief en leuk en vond mij maar wat interessant ;)

Ze is lekker paard geweest want haar manen en staart waren gewoon grijs haha! Dus denk dat ik zaterdag een grijs paardje heb!

Ohh ik kan echt niet wachten tot het zover is en ze de trailer uit komt lopen! Benieuwd hoe ze reageert op haar nieuwe omgeving! Want zoals jullie wel begrijpen, sta ik te popelen om erop te gaan!

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 19:43

Hoi allemaal,

Heb net ff bijgelezen,
Weet niet hoe ik het allemaal moet quoten dus doe ik dat maar niet.. En een veulentje geboren, altijd leuk. Ben super benieuwd naar foto's. Paulien 1ste geworden!! Gefeliciteerd meid...vind het erg leuk voor jullie..
Verder verschillende mensen heerlijke paardendagen gehad..
Ik niet helaas moest weer eens werken van het weekend. MOrgen 3 nachten heerlijk, kijk er nu al naar uit eindelijk eens weer wat tijd voor mezelf. Morgen weer les voor mijn BE rijbewijs. Dinsdag een sollicitatie (brrr nu al zenuwen..) en woensdag naar de kapper...En hopelijk Shaantje rijden en knuffelen..

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 20:02

Madeira:Afbeelding Nu kun je je dus opgeven voor officieele wedstrijden :P

joopiexx schreef:
Vandaag heeft Boy mn zusje eraf gegooid.. En mn andere zusje even laten zien hoe je je moet gedragen als er een hengstige merrie langskomt :z

:D Schrok hij of gooide hij haar er bewust af?

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-09 20:08