suusiejj schreef:Mandy92 schreef:@ Suusiejj heb jij toen op Pladykt gereden?Zoja ik was dat meisje daarbij
jah klopt hahaha wat een toeval dat je hier net als ik rondscharreld
Haha ik dacht al een Suus met een Asra.. Dat komt me bekent voor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
suusiejj schreef:Mandy92 schreef:@ Suusiejj heb jij toen op Pladykt gereden?Zoja ik was dat meisje daarbij
jah klopt hahaha wat een toeval dat je hier net als ik rondscharreld
Mandy92 schreef:Oke, gezien ..
Ik ben Mandy 15 jaar.
Verzorg de haflinger Francine.
Francine heeft halfjaar stil gestaan, en is eigelijk in dat half jaar niet zoveel mee gedaan.
Ze heeft hele lange manen due er nu heel onverzorgd uitzien, ze zitten in een sorrt hengstenvlecht. die al helemaal lelijk is geworden.. Binnekort gaan we een keer in het weekend al die manen uit de vlecht halen.. Eigenaar zei zelf al dat je daar zo een paar uur mee bezig was..
Francine heeft een heel klein kolletje en heeft M gelopen.
Meer weten? Vraag maar

Mandy92 schreef:Haha ik dacht al een Suus met een Asra.. Dat komt me bekent voor
Mandy92 schreef:Mandy92 schreef:Oke, gezien ..
Ik ben Mandy 15 jaar.
Verzorg de haflinger Francine.
Francine heeft halfjaar stil gestaan, en is eigelijk in dat half jaar niet zoveel mee gedaan.
Ze heeft hele lange manen due er nu heel onverzorgd uitzien, ze zitten in een sorrt hengstenvlecht. die al helemaal lelijk is geworden.. Binnekort gaan we een keer in het weekend al die manen uit de vlecht halen.. Eigenaar zei zelf al dat je daar zo een paar uur mee bezig was..
Francine heeft een heel klein kolletje en heeft M gelopen.
Meer weten? Vraag maar
Intussen heb ik foto's zal even uploaden
Maja .. Ga er nog wel een keer heen

Mandy92 schreef:Nope ..Maja .. Ga er nog wel een keer heen
en ze moeten nog een keer na hier haha 

suusiejj schreef:Mandy92 schreef:Nope ..Maja .. Ga er nog wel een keer heen
jammer, ik ga ook nog weer een keeren ze moeten nog een keer na hier haha

Mandy92 schreef:Haha ik zou eigelijk mee gaan, maar dat gaat denk ik niet meer door

lekker wintervachtje aan,.. waarom haal je de vlecht er niet uit? 

HAFxGEK schreef:Wowieee!! Wat ene lange manen
suusiejj schreef:Mandy92 schreef:Haha ik zou eigelijk mee gaan, maar dat gaat denk ik niet meer door
ja dat klopt ja
waarom niet?
vind de foto's leuklekker wintervachtje aan,.. waarom haal je de vlecht er niet uit?
kekaro schreef:wat een mooierd suus !

suusiejj schreef:HAFxGEK schreef:Wowieee!! Wat ene lange manen
ja indd, vlecht eruit, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anti klit haha doet wonderen
suusiejj schreef:HAFxGEK schreef:Wowieee!! Wat ene lange manen
ja indd, vlecht eruit, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anti klit haha doet wonderen

Mandy92 schreef:De eigenaar vind dat we het een keer samen moeten doen. Maar zij zit nu midden in de verhuizing. Ze wil het me niet aandoen om het alleen te doen, omdat je er een paar uur mee druk bent. Is echt een heel werk. manen zijn helemaal vies en ahrd. Dus het moet wel snel gebeuren..
HAFxGEK schreef:kekaro schreef:wat een mooierd suus !
uhh Mandy bedoel je?
Mandy92 schreef:suusiejj schreef:ja dat klopt ja
waarom niet?
vind de foto's leuklekker wintervachtje aan,.. waarom haal je de vlecht er niet uit?
De eigenaar vind dat we het een keer samen moeten doen. Maar zij zit nu midden in de verhuizing. Ze wil het me niet aandoen om het alleen te doen, omdat je er een paar uur mee druk bent. Is echt een heel werk. manen zijn helemaal vies en ahrd. Dus het moet wel snel gebeuren..
Lijkt me eigelijk wel leuk
kekaro schreef:hihi ik loop weer een half uur achter zie ik al, had ff telefoon
leuke foto's mandy, zonde van de manen inderdaad.
kekaro schreef:HAFxGEK schreef:uhh Mandy bedoel je?
hihi nee ik had het over de husky
TjelleBieb schreef:Iemand al wat van Dientje gehoord?
ik ben wel benieuwd? misschien weet Lous iets