eerste 2 uur bv (beeldendevorming) dus dat is wel relaxe, kan ik nog even wakker worden daar.. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
eerste 2 uur bv (beeldendevorming) dus dat is wel relaxe, kan ik nog even wakker worden daar..
Zie ik net..
'gister straf gehad dus mocht nietop de computer.. zal zo of morgen even goed bijlezen,
;
Naomi_Haffie schreef:goeiemorgen'gister straf gehad dus mocht nietop de computer.. zal zo of morgen even goed bijlezen,
;
weet iemand 6 vragen die je aan een kapster kan vragen? , over d'r opleiding en alles ?

TjelleBieb schreef:Ben weg.
Laters.
Naomi_Haffie schreef:kmoet haffie mischien met sporen gaan rijden
sporen zijn voor de verfijning van hulpen
, vianne is echt opgeknapt
Roma_4ever schreef:Naomi_Haffie schreef:kmoet haffie mischien met sporen gaan rijden
nou als je dat niet wil doe je het toch nietsporen zijn voor de verfijning van hulpen
; kijk bij mij reageert zé bijna niet op m'n benen, ik heb maar korte benen weetje
; en bij de eigenaar andre, als die er op zit , dan gaat ze gelijk netjes lopen , ook aan de teugel enzo, bij mij lukt het rijden helemaal niet aangezien ze niet meer raeageert op m'n beenhulpen
; dus toen zij die van, ja anders moeten we een keer proberen met spoortjes te rijden of durf je dat niet ? ik zo jawel, zechtie ik zal eens kijken of ze hier nog hangen, gewoon z'n heel stomp klein knopje, ik zij zo oke
; en toen zij die, denk je verder dat je haffie onder controle heb ? ik zo ja verder wel , zegtie, kunnen we een keer naar buiten toe
; ik was gister om half tien al op stal
; had eerste 3 uur vrij
gebruik voor voorwaarts lopen dan liever een zweep

, en ik ga echt niet op eigen houtje die sporen uitproberen , het is dat de eingenaar [ die kent haffie al 18 jaar lang, vanaf de geboorte dus ] , het voorstelt,
;

Want anders kun je meer kwaad aanrichten dan goed