Mignonne: Gefeliciteerd met Dutchie!
Mandarijn: Goedemorgen, die is echt prachtig

Mignonne: Jammer dat je net niet bij de geboorte was! En de taart ziet er lekker uit

Esther: Wat een mooie Haflinger, welkom!

Pagina 292:
Mandarijn: Ik vind springen zelf echt super, maar heb ook nog nooit echt heel hoog gesprongen (al zou ik dat wel willen!) en ik kan me best voorstellen dat het eng is

Tamara: Knappe Wes

Mandarijn: Lekker gerold zo te zien!

Charlotte: Spannend! Is er al meer nieuws?

Mandarijn: Lekker aardig zeg

Tamara: Fijn dat het zo goed ging!
Ninke: Fijn dat het goed ging! En ach, elk paard heeft wel iets waar ze bang voor zijn

ladylisa: Welkom!

Mandarijn: Ik zou het niet een ramp vinden, maar wel vervelend dat ze het niet even hebben overlegd. Nu zou mijn mening niet echt uitmaken aangezien Nevado niet van mij is, maar als hij wel van mij is zou ik het niet zo heel leuk vinden.
Pagina 293:
Tamara: Kan me best voorstellen dat het een beetje raar voelde voor Wes

Charlotte: Mooie pad! En mooie vlechten

Lara: Leuke foto's

Rofah: Welkom! (opnieuw

Tamara: Gefeliciteerd!

Christa: Mooie bijleespost

Mignonne: Vervelend! Beterschap

Goed, woensdag was ik bij Nevado en het ging super goed! Ik had op de plaat gereden en hij was heel braaf. (ondanks dat hij wel bang was voor een Shetlander die aan het grazen was op 20 meter afstand

Daarna ben ik samen met een vriendin en haar paard naar het pad geweest, een soort van stukje bos. Was super leuk! Nevado was heel braaf, hij schrok nergens van. Zelfs niet van de enorme vrachtwagen die op 10 meter afstand met 90 kilometer voorbij raasde

Gister ben ik weer naar Nevado geweest. Alles ging prima, ik was lekker aan het rijden etc. Maar toen ik de linkergalop ging doen, is Nevado gestruikeld. Ik vloog eraf, met een behoorlijke vaart en was een paar secondes buiten bewustzijn. Toen ik 'wakker' werd, deed mijn rug ontzettend veel pijn, gelukkig waren er al snel mensen die kwamen helpen. Nevado heeft er niks aan over gehouden gelukkig, behalve vieze knieën en een zanderige neus. Ik heb nu nog veel last van mijn rug en nek, maar dat gaat vast goed komen.

We zijn beide dus onwijs geschrokken! Nadat ik was gevallen en Nevado en ik beide even waren gecheckt op verwondingen, ben ik er weer opgegaan, om te voorkomen dat ik angstig word. Het ging toen nog super goed! Nevado was heel braaf.
De andere leaser van Nevado vertelde dat toen Nevado weer stond meteen naar me toe kwam, hij stond zo beteuterd te kijken.