Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toen maar even zweepje erbij gepakt, mezelf eens flink toegesproken wbt mijn houding, en verrek.. Ze ging! Na een rondje voelde ik haar ontzettend lekker ondertreden en koppetje mooi laag, dus gelijk afgesloten en flink beloond..

) Veer vond het blokje om heerlijk! Vervolgens dames buiten gezet. Wouden ze kuil brengen toen we tot de ontdekking kwamen dat het pak kuil vol zat met zand en eikels
Gevolg, half pak kuil naar de mestbult verhuist.. Wat een werk zeg, dat spul was zwaar en stonk echt.. Had t zweet op de rug staan.. Gelukkig was de andere helft wel goed.. Toen de stallen nog gemest.. druk druk druk... 

joopiexx schreef:Paulien,alvast heeel erg veel succes, en plezier morgen met jullie wedstrijd!!

) dus morgen gaat ze zichzelf vast 'showen' nu nog een minder onzekere ruiter op en je hebt een topcombi... Madeira_ schreef:Heeey meiden
Madeira is gewassen en heeft allemaal vlechtjes in haar manen & staat, zodat als ik het morgen los haal allemaal mooie slagen in haar haar heeft
@Jody, leuke foto's!
@Naomi, klinkt leuk die cursus
Iig heel veel succes morgen.
Ik hoop dat het goed gaat.... Smartie2004 schreef:Ik heb ook een verzorgster en ben er erg blij mee.
Ze doet wel grondwerk, foto's maken, wandelen en longeren.
Mijn verzorgster is Aims hier op bokt, ze is het gaan doen nadat ze een (zeer goed gelukte) foto shoot heeft gedaan van Smartie.
Haar verzorg pony was ivm omstandigheden verhuisd en toen heb ik haar gevraagd.
Nu gaat Smartie deze zomer verhuizen, ze komt dan aan huis te staan. We hebben een boederij in Duitsland op het oog. Ik hoop dat Aims dan af en toe op bezoek komt.
Toch heb ik voor mijzelf het gevoel dat ik elke dag even langs moet
Ik moet er bv niet aan denken dat ze met ankie op de weg gaan wandelen, en ankie zich los trekt en voor een auto komt oid.... Of ben ik nou aan het doemdenken?
Madeira_ schreef:@Hinke, 2e hoofdstel van je plaatje heb ik
muppetmayo schreef:Daimy is weer veilig en heel thuis uit de kliniek
Meneer liep spontaan goed he.. Niet kreupel, niks! Voor de zekerheid toch maar foto's gemaakt achter van sprong en knie, om evt spat uit te sluiten. Foto's waren helemaal perfect
Het vermoeden is dat hij zich enorm verstapt heeft, in combinatie met dunne zolen. Hij vond toch zijn zolen wat dun, maar het heeft nu (nog) geen zin om hem op ijzers te zetten vond hij. Dat is het enige wat hij heeft kunnen vinden eigenlijk!
Ze vonden hem een super knappe mooie haflinger, en vonden hem echt geweldig lopen. Was echt trots op mn mannetje hihi. Heb meerdere complimenten gehad over hem![]()
Meneer was echt nergens van onder de indruk! Super poownie
Nu voor de zekerheid nog 2 weekjes rust, en dan weer lekker beginnen