Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knabbelgirl schreef:Roma_4ever schreef:voert iemand van jullie je haf ook haver ?
want sally kreeg hier altijd 1 kilo biks 2 kilo mais en 1/4 musli per dag . maar ik ben har nu veel meer en intensiefer gaan rijden (6 x pw een uur ) en merk dat ze toch wat meer energie nodig heeft.
nu is het de bedoeling dat ze 1 tot 1 1/2 biks krijgt 1 kilo mais (is een vuller maar geef dr dan liever energie vuller) 1/4 musli nog gewoon en 1/4 haver die dan langzaam opgevoert wordt naar 1/2
maar hebben jullie ervaring met het voeren van haver ?
die van mij reageerde niet super erg op haver, een beetje heter en wat meer energie, maar veel meer kilo's
wat krijgt sally veel!
Roma_4ever schreef:ja klopt maar als ik dr minder geef zit dr helemaal geen pit meer in bij de vorige stal (toen reed ik dr nog neit) kreeg ze heel veel dus nu is ze al veel gewend.
wat bedoel je trouwens met maar veel meer kilo's
knabbelgirl schreef:Roma_4ever schreef:ja klopt maar als ik dr minder geef zit dr helemaal geen pit meer in bij de vorige stal (toen reed ik dr nog neit) kreeg ze heel veel dus nu is ze al veel gewend.
wat bedoel je trouwens met maar veel meer kilo's
dat ze er best van aankomen
Roma_4ever schreef:echt ? dat moet nou ook weer niet maar ze mag wel wat heter zijn
knabbelgirl schreef:Roma_4ever schreef:echt ? dat moet nou ook weer niet maar ze mag wel wat heter zijn
dan moet je kijken wat je kiest
ik rij liever wat korter en een niet zo dik paard als andersom, die kilo's kunnen net de gevaarlijke zijn
Jasia schreef:Kan je haar geen Supplement ofzogeven..?
Jotee schreef:Zijn jullie haffies op dit moment ook zo fris?!
Jotee schreef:Noran is inmiddels al voor de 2e keer geschoren. Verklaart eenhoop denk ik.
lotteluvah schreef:
Tjel en Voutus in het heden
Marijee schreef:Whaa! Ik meld me
Ik ben al jaren een haflingerfanaat![]()
Natuurlijk heb ik ook een eigen;;
Mag ik er bij komen
Roma_4ever schreef:Jasia schreef:Kan je haar geen Supplement ofzogeven..?
ja zat ik ook aan te denken maar op stal adviseren ze eerst wat haver te proberen maar dan 1/4 per dag en dan 1/4 van de mais af
Roma_4ever schreef:Marijee schreef:Whaa! Ik meld me
Mag ik er bij komen
als je je ff voorstelt
Jasia schreef:Roma_4ever schreef:
ja zat ik ook aan te denken maar op stal adviseren ze eerst wat haver te proberen maar dan 1/4 per dag en dan 1/4 van de mais af
http://www.paardendrogist.nl/index.asp? ... ctID=25292
Is dit anders niks..?
Jotee schreef:Zijn jullie haffies op dit moment ook zo fris?!
Jotee schreef:Noran is inmiddels al voor de 2e keer geschoren. Verklaart eenhoop denk ik.
Marijee schreef:Whaa! Ik meld me
Mag ik er bij komen