Westhof schreef:Sorry voor dit onderwerp, maar ik heb toen straks geprobeerd om Wes' koker schoon te maken

Stalgenootje was ermee bezig bij haar pony en die vond het heerlijk. Wes was echter not amused

Hij probeerde er echt met zijn achterbeen naar te trappen. Uiteindelijk is het toch gelukt om was korstjes los te krijgen, maar er zit nog veel meer. Ik vind het echt een vreselijk klusje, maar misschien moet ik het toch maar wat vaker proberen, zodat hij er aan went en het wel toelaat. Zijn er meer mensen hier die het bij hun ruin/hengst doen? Iemand tips?

ik was norwins koker ook bijna nooit: plutolover schreef:En ff over koker schoonmaken. Ik doe t nooit mijn hafje vind t ook niet leuk. Heel soms doe ik de slang in de koker. Maar daar blijft t bij. Konstant schoonmaken is niet goed voor de bacteriën die daar horen te leven. Zolang mijn paard geen dikke koker heeft blijf ik er van af.
hier hetzelfde
Char_lotte schreef:Ik heb net mijn nieuwe pad gepast, hij staat echt leuk vind ik!

Alleen moet mijn lesgeefster nog even kijken of hij niet te breed is voor mijn zadel, maar volgens mij is 'ie wel goed

[
Afbeelding ]
En morgen komt Jody weer naar huis!

hij is leuk
erg mooi blauw! en je paard ook jeetje die manen
xLaraaj schreef:Close up

[ [url=m/SbRyNP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kZuk6D.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn 2 baby's

[ [url=m/DBGskB.jpg]Afbeelding[/url] ]
prachtig! Paard en hoofdstel! Ik vind je haf echt een lief hoofdje hebben
Rofah schreef:
Ik had me al eerder gemeld en meegekletst maar 100 pagina's bijlezen is me net iets te veel

Ben ik nog wel welkom?

wat mij betreft tuurlijk
! Welkom terug! Ik ben er zelf nog niet heel lang dus foto van je haffie
??