@Hinke, wouw een 8! Super

@Gail, succes met je eerste schooldag

@Naomi, leuke foto’s

Paar dagjes effe offline geweest, zat even niet lekker in mijn vel. Gaat nu wel weer beter

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hinke schreef:Nathalie83 schreef:Wilmar van de Arcahoeve (arme Arash)
vader is wallenstein
Hey! Arcahoeve, die komt dan dus bij de zelfde fokker als ankie vandaan? Is dat de echte naam van arash?
@Freya: wat een ontzettend leuke foto's!! Die foto dat hij naar donna schopt is echt leuk.
@peelie: vervelend dat je weer naar school moet. Moest je het vorig jaar nu weer over doen of hoe zat het ook alweer?
@Joopie: ik ga je zeker weten tegen komen in utrecht, volgens mij zit het gebouw waar ik moet zijn (minnaert gebouw) dicht bij jou school. Jij zat toch ook aan de padualaan? Ik moet eerst met de bus naar leiden centraal, vandaar naar utrecht, en dan met de bus naar de padualaan. Reistijd is minimaal 1 uur en 37 minuten![]()
Ik ga morgen wel verder bijlezen, ben nu moeVerder heb ik net gehoord dat ik voor dat superbelangrijke tentamen van vorige week waarvan ik dacht dat ik het had verprutst, een acht had. Hoef nu morgen alleen nog iets in te leveren en dan ben ik klaar
Ben zo blij!!!!
Hinke schreef:Zit net op ooteman te kijken, zijn er nog maar 16 paginas aanbiedingen! Worden er steeds minder. Gelukkig voor mij, anders had ik nu wss mijn geld uitgegeven aan dingen die ik niet nodig heb![]()
Heeft iemand hier al iets gekocht bij de uitverkoop van ooteman?