Maar... moet zeggen dat ik nu wel spierpijn heb in mijn arm :S
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
ga zo maar eens slapen ben dood op van werk was samen met een collega alleen op stal...
) maar ergerde me echt kapot aan die gespen achter het oor.. heb hem maar 1 seizoen gebruikt.. toen heb ik m'n westernhoofdstel uit de kast gehaald en daar m'n gewone teugels en bit aangedaan..

Leuk hoor!

muppetmayo schreef:Daimy is weer veilig en heel thuis uit de kliniek
Meneer liep spontaan goed he.. Niet kreupel, niks! Voor de zekerheid toch maar foto's gemaakt achter van sprong en knie, om evt spat uit te sluiten. Foto's waren helemaal perfect
Het vermoeden is dat hij zich enorm verstapt heeft, in combinatie met dunne zolen. Hij vond toch zijn zolen wat dun, maar het heeft nu (nog) geen zin om hem op ijzers te zetten vond hij. Dat is het enige wat hij heeft kunnen vinden eigenlijk!
Ze vonden hem een super knappe mooie haflinger, en vonden hem echt geweldig lopen. Was echt trots op mn mannetje hihi. Heb meerdere complimenten gehad over hem![]()
Meneer was echt nergens van onder de indruk! Super poownie
Nu voor de zekerheid nog 2 weekjes rust, en dan weer lekker beginnen
plaats een foto van m'n oude hoofdstel om te laten zien hoe k*t de gespen zitten en krijg allemaal positieve reactie 

) mooier.
Ik wil/zoek altijd dingen die haast niet te krijgen zijn
Maar ieder zn smaak!joopiexx schreef:Jaaa okej, ondanks die gespen is het een mooi hoofdstel, maar die je nieuw hebt vind ik echt stoer, en daar kom je niet zo snel iemand mee tegen..
morge ga k een foto maken van me touwhalster.. en ermee rijden..
Western zadel weer eens uit t stof halen.. Moest en zou dat ding hebben, maar doe er zo weinig mee beetje zonde..
k heb dingen graag anders dan anders.. en die spijkerstof heb ik ook nog nooit eerder gezien, terwijl van die ronde al meerdere heb gezien.. Is ook iemand hier in de haffieklets die m heeft..
Ik hoop dat het weer morgen beetje mooi is.. Ga ik ook ff foto's maken van me nieuwe hoofdstel maar dan met sper.. Dan komen de foto's misschien op de site waar 'k 'm gekocht heb
LEUK
Hoe is het nu met z'n jeuk?
Zie je steeds minder! 
Haar dochter is half oud half nieuw, moet zeggen dat ik haar ook erg leuk/mooi/lief vind