lotteluvah schreef:xLariss schreef:Zwarte laarzen met een BRUIN zadel?
Ja
Goede reden om nog een paar bruine te laten maken
waarom had je niet gelijk bruine laten maken dan??
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:xLariss schreef:Zwarte laarzen met een BRUIN zadel?
Ja
Goede reden om nog een paar bruine te laten maken
speedy_cindy schreef:waarom had je niet gelijk bruine laten maken dan??
mieske schreef:Hoezo geld te veel![]()
lotteluvah schreef:mieske schreef:Hoezo geld te veel![]()
Zo duur zijn ze niet
Zo duur zijn ze niet
Zo duur zijn ze niet
mieske schreef:Wat is niet duur ?
speedy_cindy schreef:Ow das wel jammer, dan moet je ze weer verkopenEn dan weer nieuwe (bruine) kopen
lotteluvah schreef:mieske schreef:Wat is niet duur ?
die ik dan nog wil zijn 180 euro.
dat vind ik niet duur voor leren laarzen.
speedy_cindy schreef:Ow das wel jammer, dan moet je ze weer verkopenEn dan weer nieuwe (bruine) kopen
mieske schreef:speedy_cindy schreef:Ow das wel jammer, dan moet je ze weer verkopenEn dan weer nieuwe (bruine) kopen
Op maat gemaakte verkoop je niet zo snel.
neem aan dat ze op maat gemaakt zijn ?
mieske schreef:speedy_cindy schreef:Ow das wel jammer, dan moet je ze weer verkopenEn dan weer nieuwe (bruine) kopen
Op maat gemaakte verkoop je niet zo snel.
neem aan dat ze op maat gemaakt zijn ?
mieske schreef:Daar kan ik met mijn man en Amy 2 weken van eten
speedy_cindy schreef:Dan moet je iemand zoeken die ze precies ook past. Nouja dan heb je gewoon reserve laarzen.
lotteluvah schreef:speedy_cindy schreef:Dan moet je iemand zoeken die ze precies ook past. Nouja dan heb je gewoon reserve laarzen.
Die vind ik niet zo snel hoor
lotteluvah schreef:mieske schreef:Wat is niet duur ?
die ik dan nog wil zijn 180 euro.
dat vind ik niet duur voor leren laarzen.
xLariss schreef:Nee idd nietWelke wil jij dan?
Ik neem cavallo junior, ik vind ze niet mooi.
Maar ze zijn wel goedkoop en ze groeien mee.
Maar dat mee groeien is nog niet eens zo belangrijk, want mijn voeten zijn al 2 jaar uitgegroeid (maat 37).
En m'n moeder heeft ook maar maat 38. Dusss
xLariss schreef:Heey!
Ik zie nieuwe ava's!![]()
LEUK
xLariss schreef:
Hilde_q schreef:nienke heb ik een tijd op handbreedte gehad voor de wedstrijden maar bij en haf horen lange manen
xLariss schreef:
xLariss schreef:Monica_86 schreef:wist je dat........... het halve haftoppic eraan zit te denken de schaar in de manen van hun haf te zetten
Behalve Moon?
Jotee schreef:Heeft 1 van jullie hier ervarin gmet chaps?
Ik heb gister voor het eerst met m'n nieuwe chaps en jodpuhrs gereden. Maar dat reed nogal vreemd/raar. Ik neem aan dat dat in de loop van tijd wel anders word?!
Hilde_q schreef:hilde doet wss mee aan Laurens van Lieren
HAFxGEK schreef:
Babsie_Flash schreef:Het is maar goed dat ik zo zwaar ben, anders had ik een touw om mijn middel moeten doen en die vast moeten maken aan het huis
Judibo schreef:Naja, wat willen jullie weten?
Ik ben dus Judith *joh*, 29, getrouwd met Harold, mama van Jelte en zwanger van nr. 2....
....Karin de mazzelaar mag dus Donja rijden de komende maanden en ik zal aan de zijlijn toekijken om haar te drillen, waar nodig
![]()
2 hamlappen:
Donja, waar jullie alles al van weten?
En haar zoon Manic! Hij is geboren op 18/7/06 en staat lekker in een hengstkudde groot te groeien
In tegenstelling tot zijn mama is hij wel een heerlijke knuffelbeer, al heeft hij nu meer weg van een moddermonster
Babsie_Flash schreef:Naomi_Haffie schreef:wel babs jou wel juistJippie!
![]()
Kom je morgen dan ook BBQen?
mieske schreef:Mark zei dat als het vrijdag niet helemaal over is, dan komt hij weer terug..
Dan moet hij zwaardere antibiotica..
Gaat weer lekker zo![]()
mieske schreef:Dit is Willy, 1,5 jaar geleden.
Jordy( bijna 1 jaar toen ) en Selina (9 jaar)zitten erop![]()
mieske schreef:lotteluvah schreef:Merrie's spreken mij over het algemeen meer aan. Ik wil graag een pony waar echt pit in zit en ik vind ruinen meestal zo sukkelig in de omgangVerder wil ik later graag wat kleinschalig gaan fokken als alles het toe laat en dat gaat nog al moeilijk bij een ruin.
Hoezo gaat dat moeilijk met een ruin ? Ikke niet weet, ikke dom
mieske schreef:Setjes verslaafde allemaal
Ik heb al 3 setjes haha
xLariss schreef:Ik 3 waarvan 1 niet echt helemaal compleet is.
2 VZ en 1 dress/VZ
Maar dr moet nog meer komen
Btw, zal ik dit dekje verkopen? ik rij dr nooit mee maar ik heb hem ooit gekregen van iemand.
Vind het zo banketstaaf om dan te verkopen..
http://i170.photobucket.com/albums/u250 ... 1200492823
xLariss schreef:
mieske schreef:Even series
Ik heb rechtsbijstand gekregen, zodat ik niet alles zelf hoef te betalen!![]()
Volgende stap is richting rechtbank !
Die bitch
mieske schreef:lotteluvah schreef:Foto
Hij is het oude type haflinger nog, en lekker breed..
Vandaar de naam Brutus
SmeeJ schreef:
lotteluvah schreef:Jotee schreef:Die naam zegt me zo 123 niets.
Hij is echt iemand die paarden zonder dwang rijd. Werk eerst eens aan je houding en zit voordat je je paard de schuld geeft. Geef paarden alleen op hun kop als ze het wel snappen maar niet doen. Maar wel op een zachte manier. Met dwang los je niks op, het touwtje trekken win je toch niet.
Hij rijd zijn paarden echt op zijn houding en zit zijn paarden ook niet in de weg.
xLariss schreef:Ik vet lang geleden met verkleed springen Als opa en Oma.
NIET lachen
[img]http://www.owfvenhuizen.nl/afbeeldingen/verkleed%20spr%20(22).jpg[/img]
Monica_86 schreef:Nou ik ben dus helemaal blij
Waarom?? Ik was net op de manege, daar hebben de nieuwe instructie al een paar weken.. en die is heel goed, streng maar rechtvaardig en ook echt een vrouw die ECHT wil helpen en niet alleen komt voor de gezelligheid (zoals de vorige).
Kwam ik met haar aan de praat, hele verhaal gedaan over Amber. Dat Amber van die kuren heeft en ik daar soms best wel behoorlijke angst voor heb. Zegt zij dus jullie hebben gewoon hulp nodig!! dus ik zo jah! Nou zegt ze, als het weer verbeterd (dus int voorjaar) kom ik je helpen! Ik kom je eerst kijken om te zien wat er misgaat enzo en dan geef ik je aanwijzigen. Als het klikt tussen ons dan wil ik je wel helpen. Ik precies uitleggen wat ie dus elke keer doet, zij zo "ik begrijp het ook wel, jullie hebben heel wat meegemaakt (operatie koliek etc) en daardoor ben jij veelste lief voor hem geworden en nu durf je gewoon niet meer en hij heeft dat door" PRECIES![]()
DUS NU KOMT ZIJ MIJ HELPEN!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er zo'n zin in![]()
![]()
Babsie_Flash schreef:@Judith ik heb geen idee... ik wacht de startlijst af
Wendy zou mij opgeven met 1 of 2 van haar paarden... Dus ik zie het wel
Roma_4ever schreef:goedemorgen
heb gisteren gereden met 2 zwepenen dan zonder sporen maar het werkte wel madam heeft geen een keer meer door mijn binnenbeen heen gelopen en ze was na een tijdje ook los op links
speedy_cindy schreef:Heeej, mag ik ook met jullie komen meepraten?
Heb 2 haflingers een 4 jarige en 8 maandige.
lotteluvah schreef:mieske schreef:Daar kan ik met mijn man en Amy 2 weken van eten
Serieus?
Ik denk dat ik wij dat niet redden( 2 man)
xLariss schreef:
Dit was altijd mijn Vrieent.
Weet je hoe ie heet;
babs
Wentos schreef:whaha, leuke naam
Mariska is dat een liedje ofzo?