Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:dlientjuh schreef:je mag alleen van de 4 instructrices van de manege les vragen..
ongelooflijk duur nog ook terwijl ze niet eens zo goed zijn en de beste zitten vol. 20 euro per half uur zijn ze helemaal van de pot gerukt.
Aan de weg waar onze shetten staan is goede stalling 200 pm en ze hebben een buitenbak....
maargoed .. het staat daar vol..
in ieder geval ga ik nu alvast iets op mp plaatsen
20 euro voor een half uur
ik betaal 10 voor een halfuur priveles en ze heeft meerdere paarden op heel hoog niveau uitgebracht.
Zijn ze helemaal gestoord.
Roma_4ever schreef:voert iemand van jullie je haf ook haver ?
want sally kreeg hier altijd 1 kilo biks 2 kilo mais en 1/4 musli per dag . maar ik ben har nu veel meer en intensiefer gaan rijden (6 x pw een uur ) en merk dat ze toch wat meer energie nodig heeft.
nu is het de bedoeling dat ze 1 tot 1 1/2 biks krijgt 1 kilo mais (is een vuller maar geef dr dan liever energie vuller) 1/4 musli nog gewoon en 1/4 haver die dan langzaam opgevoert wordt naar 1/2
maar hebben jullie ervaring met het voeren van haver ?
HAFxGEK schreef:HAFxGEK schreef:Ik wil trouwens van iedereen een goeie voornemen
Babsie_Flash schreef:Hallo!ik ga even douchen
lotteluvah schreef:We lopen een jochie van 13 wijs te maken dat ik verliefd op 'm ben, op msn.
knabbelgirl schreef: