suusiejj schreef:Hilde_q schreef:suus das heel normaal hoor
jah ik vond haar heel bijzonder!
ik had dat met een oude manege pony die ik 3 jaar niet had gezien..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
suusiejj schreef:Hilde_q schreef:suus das heel normaal hoor
jah ik vond haar heel bijzonder!

Hilde_q schreef:ik had dat met een oude manege pony die ik 3 jaar niet had gezien..

Hilde_q schreef:ik heb mijn deken trouwens
al gepast enzo? 

Hilde_q schreef:nee morgen ga ik naar nien en dan ga ik passen
Hij lijkt nogal groot

Hilde_q schreef:mja 175 was denk ik te klein en aangezien ze zo breed is

lotteluvah schreef:xLaus_ schreef:why not??
Omdat ik dat super gevaarlijk vind.
Die van mij doet het uit zich zelf. En nee dat is niet leuk.
Ik zou het mijn pony nooit maar dan ook nooit aanleren. Het kan zoo fout gaan he.
ze kunnen het tegen je gaan gebruiken
SmeeJ schreef:Yvettttt, help me ff beoordelen
kastopruiming: singel, beenbeschermers, beugels enz enz
Die zweetdeken kan ik voor 20 euro incl krijgen, doen?
Amandie schreef:Jullie hebben ook gelijk dat een cap op doen heel verstandig is.
En dat een cap ook heel goed helpt.
En dat je gewoon een goede smak kan maken. Maar dat kan ook met cap
lotteluvah schreef:Amandie schreef:Trouwens.. een vader dat heb ik niet echt
Dat is sneu ik ook niet.
Alleen maar erger voor je moerder dus!
Amandie schreef:weetjeik weet het goed gemaakt.. merk al dat jullie me niet mogen.. Dus doeii !!
SmeeJ schreef:zal ik een pufferpad/ankylookalike+springschoenen met bont:+: 12 euro+ nog iets bestellen?
Anseltje schreef:En het maakt mij niet veel uit of jullie haar niet mogen ofzo, maar als ik zeg dat ik zonder cap rijd wordt er niks over gezegd, maar bij amanda wel.. Dus daar klopt iets niet!
maar ik ben niet bij die discussie geweest
lotteluvah schreef:goeiekutsoggel![]()
Jemig iedereeen met dat gegoeiemoggel
knabbelgirl schreef:Anseltje schreef:En het maakt mij niet veel uit of jullie haar niet mogen ofzo, maar als ik zeg dat ik zonder cap rijd wordt er niks over gezegd, maar bij amanda wel.. Dus daar klopt iets niet!
Van jou vind ik het net zo dommaar ik ben niet bij die discussie geweest
ik zou het ook niet leuk vinden
TjelleBieb schreef:Iemand al wat van Dientje gehoord?
TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:ik heb slag in me haar
Ik wil stijl haar.
Gewoon écht écht écht stijl.
doet ik ook Anseltje schreef:Jasia schreef:Het is je eigen keus..
Maar vind het niet verantwoordelijk
Er kan ALTIJD iets gebeuren hoe braaf het paardje ook is..
Op Anne rijd ik niet zonder capMaar op Mirthe ook niet, terwijl Mirthe NIKS doet.. Maarja er kan áltijd wat gebeuren..
Zonder cap zit ik gewoon niet lekker
Ik vind het ook niet altijd lekker zonder cap, maar op die buitenrit kon eigenlijk niet anders..
Ik zat eerst op livona(en wou persé een cap!!) maar ze ging erg gek doen, dus toen is miep op lola gestapt en ik op sam(miep zonder cap, en miep moest van mij de cap overnemen!!). En aangezien er maar 1 cap lag en die van miep nog in de auto ivm wedstrijd hadden we ook maar 1 cap. En de paarden moesten toch ff rijden, want de bak was bagger. En ze zijn normaal best braaf buiten(lola niet!) en idd, jullie hebben gelijk. Er kan altijd wat gebeuren het zijn immers dierenNiemand houd het tegen.
maar 1 ding; als ze gaan, dan gaan ze!
ik ben bijna dood geweest, mijn cap heeft mijn leven gered! Zelfs op katie lotteluvah schreef:HAFxGEK schreef:Ik die bruine met rooie
Das roze met grijs
die bruin met rooie suusiejj schreef:HAFxGEK schreef:He das echt kút zeg![]()
sterkte
jah had het niet verw8 maar zag het net staan op hun site en de tranen sprongen me in de ogenheb dr maar 1x gezien stom he