Ze loopt lekker buiten, de wei is op het moment meer een zwembad nadat het gisteren zo heeft geregend, maar dat droogt wel weer op hopelijk..
En ik heb vanavond weer les.. Ben benieuwd wat ik nu ga doen

En hoe gaat het met Asra?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:Hilde_q schreef:
met nienke en mij gaat het niet meer zo als vroeger![]()
Wentos schreef:@ moon: ik heb geen idee.. misschien 2 dagen, misschien 2 weken.. geen idee..
Wentos schreef:nog steeds goed suus![]()
Ze loopt lekker buiten, de wei is op het moment meer een zwembad nadat het gisteren zo heeft geregend, maar dat droogt wel weer op hopelijk..
Hilde_q schreef:nou nu ze dus eindelijk lekker loopt (ontspannen/ nagefelijk) zet haar eigenaresse haar in de lessen. Iedere keer moet er een meisje op die een super irritante hand heeft waardoor ze bij mij niet meer looptZe loopt nu 3 keer in de week met iemand anders waardoor ik haar niet meer op mijn manier kan rijden
![]()
En dat is het wel zo'n beetje
lotteluvah schreef:Pff dat is poedersuiker hilde!
Ik weet als geen ander hoe irritant dat is. (ook gehad toen lot nog niet van mij was).
lotteluvah schreef:
suusiejj schreef:Wentos schreef:nog steeds goed suus![]()
coowl
nou met as alles goed, had een vet rare droom vannacht, dat ik as op stal had en er nog 2 bij had, as ging weg en 1 van de anderen 2 bleef
koos er 1 uit, en de andere keuze zou worden opgehaald ofzo
maar ik miste as niet heel erg huilde dr nie eens omecht zoooooooooooo raar
en de andere 2 hadden geen papier dus wist niet eens of het springers waren (heb vroeger veel gesprongen) en as had wel papier, heel raar
Hilde_q schreef:nou nu ze dus eindelijk lekker loopt (ontspannen/ nagefelijk) zet haar eigenaresse haar in de lessen. Iedere keer moet er een meisje op die een super irritante hand heeft waardoor ze bij mij niet meer looptZe loopt nu 3 keer in de week met iemand anders waardoor ik haar niet meer op mijn manier kan rijden
![]()
En dat is het wel zo'n beetje
Hilde_q schreef:En met Asra suus ?
dlientjuh schreef:ben naar ponys en jive!
tot vanavond![]()