Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ApolloPaard schreef:Claudia wrrm vind je springen zo eng? Vind Spook het ook eng of wil die er het liefste over heen vliegen? =)
NinkeG schreef:Woensdag met sieta zonder zadel een half uurtje gestapt in het bos, zelfs een stukje kunnen draven zonder vallen. Ze zit echt verschrikkelijk dus ik was erg trots op haar en mezelf haha
esther1o1 schreef:Wat een leukerd! Ik had haar ook op marktplaats zien staan. Wat fijn dat ze een goed huisje heeft gevonden en veel plezier met haarHeey
Ik meld me hier ook gezellig!
Vandaag de aanbetaling van mijn nieuwe Haflinger rond gemaakt
Ze komt eind deze maand bij mij thuis staan nu staat ze nog even in training
Haar naam is pippi (officieel Saskia (met nog wat erachter))
Ze is 8jaar en wordt nu pas beleerd hiervoor heeft ze altijd op het land gestaan in Duitsland en ze is ook wel wat aan de dikke kant
Maar ik vind het haar wel staan
Dit is pippi:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mandarijn schreef:Spook vindt het superleuk, die springt alles waar je d'r voor zet. Dat is wel fijn.
Vroeger sprong ik alles, maar toen ging het een keer best wel mis en sindsdien ben ik trots op mezelf als ik 60cm spring zonder trillende handjes.
RomySmink schreef:Oja iedereen die examen heeft gehad en is geslaagd GEFELICITEERD!!!![]()
Kan me nog zo goed herinneren dat ik zo blij was dat ik van de middelbare klaar was en dat is nog steeds zo werken is absoluut beter dan naar school.
Char_lotte schreef:Hee
Wat een gaaf dier, Claudia!
Nog gefeliciteerd met Dutchie Mignonne![]()
![]()
Coole springfoto!!
Gefeliciteerd Ninke!!!! Super dat je geslaagd bent
Welkom Esther
Gave haf! Maar dik?! Ze ziet er toch juist super uit zo!
Fijn dat je je laatste tentamen hebt gehad Tamara!! Hopen dat je geen herkansing hoeft dan
Knappe Wes
Hahaha dat wordt poetsen idd
Char_lotte schreef:Jody is vandaag voor het eerst gedekt![]()
Ze komt als het goed is maandag of dinsdag weer naar huis, en dan hopen dat ze drachtig is![]()
Westhof schreef:Ik ben vandaag heerlijk naar buiten geweest met Wes, een stalgenootje en haar pony en haar moeder. We zijn ruim 2,5 uur weg geweest. Op een gegeven moment kwamen we vlak langs mijn oude manege. Mijn instructrice had ooit al gezegd dat ik Wes maar eens moest komen laten zien en dat hebben we gedaanVerbaasde me echt ontzettend hoe rustig hij was op vreemd terrein met 40+ vreemde pony's. Binnenkort toch maar eens naartoe voor een lesje
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
mignonne2403 schreef:Wat vreemd!! Hier beweerde laatst iemand dat ik n fjord had (iemand met een kwpn) en ze vroeg zich af waarom ik zn manen niet in een fjordenboog knipte
NinkeG schreef:Gister meegedaan aan een behendigheidsparcour! Sieta was heel braaf op de brug en de plastic rood/witte lintjes poort na. Uiteindelijk zonder hulp over de brug gekomen
De poort was een ander verhaal, ze zag hem al vanaf de verte en maakte een rechtsomkeert. Uiteindelijk na veel pogingen door de poort heen kunnen gaan.. in galop HAHA, gewoon herhaalt tot dat mevrouw in stap er door heen ging![]()
Plastic is echt sieta's grootste angst![]()
Een screenshot uit een filmpje, omdat ik niet weet hoe ik die moet posten haha.
[ Afbeelding ]
ladylisa schreef:Hallo Meiden,
jullie kennen me vast wel de meeste denk ik![]()
Ik ben Lisa, ik heb 4 shetlanders, en volgendeweek komt mijn nieuwe aanwinst deze kant op
genaamd: wendy
een haflingermerrie van 3 jaar, onbeleerd,
maar super lief beesje !
heeft duits papier![]()
zal morgen wat foto's laten zien![]()
praat nu gezellig mee, nu ik een haflinger toch heb gekocht