Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Was een bixi B1 en groene wedstrijd, maar alle 2 mijn dochters hadden een winstpunt gereden. Jammer maar telt niet.
toch netjes een weer een nieuwe ervaring.

! Enneh, nog gefeliciteerd! 
! Wat een lief commentaar:D!
ze gaat steeds fijner lopen. Ben echt trots op Madeira! 

was nodig ook
Nu ben ik compleet gesloopt... Ik had in mijn hoofd vanavond een buitenritje te gaan maken, maar dat heb ik uit veiligheidsoverwegingen maar niet gedaan.
Hihi
wat vliegen de dagen voorbij zeg, echt niks aan!
ga je het vaker doen?
)
ben zo benieuwd!
zal binnenkort even kijken of er ook onderlinge wedstrijden worden georganiseerd.EngeltjeS schreef:Paulusjuh, een "race galoppad" is machtig mooi hega je het vaker doen?
(je bent goed bezig met je dressuur zo te lezen en te zien)
EngeltjeS schreef:Het weekend is alweer voorbijwat vliegen de dagen voorbij zeg, echt niks aan!
LB, wat leuk!! Ben benieuwd naar je veulentje.
Mando, heb je nog veel last gehad van je spiraaltje plaatsen?
(nette punten toch?![]()
(aaah wat een lieve poezebeestjes!)
Wouke, heb je ook zo'n snelle haflinger?
Paulusjuh, een "race galoppad" is machtig mooi hega je het vaker doen?
(je bent goed bezig met je dressuur zo te lezen en te zien)
Silby, dat is schrikken zeg! Een blinde paniek is inderdaad niet grappig.
Paulien, ziet er keurig uit zeg! Gaat je eigen rijstijl ook wat veranderen of niet? Nu je "iets" meer kan zien?
Donderdag heb ik lesben zo benieuwd!
Athos loopt de laatste dagen/weken best wel lekker, al hoe wel is "het inrijden" nog zoekende voor beide. Maar dan voel ik ineens, dat ie weer snapt wat ik bedoel.
Gister was de hoefsmid hier en die was wel weg van hem. (We hebben nu een andere smid)
Het begint echt te kriebelen om te startenzal binnenkort even kijken of er ook onderlinge wedstrijden worden georganiseerd.
Of kan je ook HC starten zonder startkaart??

Haha.