Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
shilady schreef:OK
ik heb het gevraagt voor een plek bij jade en ze vinden het goed en er is plek voor kyr
Dus laat maar horen
elmo_browny schreef:Leuke haf!
Ik kom zelf niet uit de buurt dus kan je niet helpen met een plekje
horses1990 schreef:@Shilady Ik zag haar bij haar baasje staan en ze werd nogal verwaarloosd, ze had allemaal wondjes, was te mager en stond tot haar knieën in de stront, dus ik dacht kan dan wel een mooie jonge haflinger kopen of ik geef deze gewoon een leuk plekje. Daarnaast heb ik nog 2 zusjes, 1 van 11 en 1 van 15 die wat bang zijn aangelegd en deze haf was het gewend om met jonge kinderen buitenritjes te maken, dus was eigenlijk ook op zoek naar een betrouwbare haflinger. Tuurlijk heb je die ook in jongere versies, maar was gewoon op slag verliefd op haar en kon haar bij haar oude baasje gewoon niet laten staan
shilady schreef:Leuke fotos lis
ze heeft nog steeds een beetje punkerhaar hahaha
kzie dat het kontje omhoog gaat en er een flink nekkie op zit
Ja idd ik ben super tevrede ze worden zo goed verzorgt bij ons en het maakt ook echt niet uit als je maar een paar keer per week komt ze komen elke dag buiten en alles word voor je gedaan. Die beestjes vermaken zich prima bij ons op stal volgesmij verveelt geen enkel paard zich op ons plekkie