HAFxGEK schreef:Tjel, ze is al getrouwd met haar neef, je maakt geen kans zoiezo heeft zij daar niks over te zeggen.
Ik heb ook geen kamelen..

Heb wel een kwakkie in me haar voor d'r.

Als huwelijks-cadeautje.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:Tjel, ze is al getrouwd met haar neef, je maakt geen kans zoiezo heeft zij daar niks over te zeggen.
lotteluvah schreef:HAFxGEK schreef:Nietjij typet namelijk met spaties tussen elke zin
GOH DENK MAAR STOER TE ZIJN! HE! BEETJE WETEN DAT IK MET ENTERS TYP! ECHT JEZUSCHRISTUS WAT BEN JE NU STOER, JONGE JONGE.
lotteluvah schreef:HAFxGEK schreef:Tjel, ze is al getrouwd met haar neef, je maakt geen kans zoiezo heeft zij daar niks over te zeggen.
Ik heb ook geen kamelen..
Als huwelijks-cadeautje.
lotteluvah schreef:Jotee schreef:
Euhm, ik denk dat dat er niet in zit. M'n man (UHUM!) wil hier blijven, we hebben een streng geloof.
Hmhm, ik ben nu al getrouwd he! Hoef niet nog één!
Hoeveel kinderen ben je van plan te krijgen?
HAFxGEK schreef:lotteluvah schreef:
GOH DENK MAAR STOER TE ZIJN! HE! BEETJE WETEN DAT IK MET ENTERS TYP! ECHT JEZUSCHRISTUS WAT BEN JE NU STOER, JONGE JONGE.
heb je het nou over die ene?die bestaat niet meer..
Wentos schreef:hey het is net kerst geweest..
Vrede op aarde, vrede op aarde!!!!
Wentos schreef:ga je haar eens wassen
HAFxGEK schreef:lotteluvah schreef:Ik heb ook geen kamelen..
Als huwelijks-cadeautje.
NOG STEEDS??
lotteluvah schreef:HAFxGEK schreef:heb je het nou over die ene?die bestaat niet meer..
Hoe weet jij?
Viet d'r moeder gisteravond:
"vader, zoon geilige geest, AMEN!"Heilige geest moet het zijn.
lotteluvah schreef:0 62 0 85 03 252
HAFxGEK schreef:lotteluvah schreef:Hoe weet jij?
Viet d'r moeder gisteravond:
"vader, zoon geilige geest, AMEN!"Heilige geest moet het zijn.
Ahh..
Zijn hun Christelijk?
HAFxGEK schreef:lotteluvah schreef:':?0 62 0 85 03 252
HAFxGEK schreef:lotteluvah schreef:0 62 0 85 03 252
Wentos schreef:idd
foetsie schreef:Jotee schreef:Je kan je toch wel even voorstellen? Als we eerst je hele profiel moeten doorlezen dan zijn we zo een uur verder. En ik hoef heus niet alle ste weten, maar een kleine voorstelling kan toch wel?
Ja, mijn profiel is nogal uitgebreid.![]()
Ff in het kort dan....
Ben 32 jaar, werkzaam (nog) op een kinderboerderij en daarnaast verzorg/berijd ik verschillende paarden van particulieren.
Het varieert van een Haflinger, Tinker, Fjord en een Argentijnse Criollo.
Ik ben een recreatieve ruiter, maak veel (lange)buitenritten.
Ik zou ook wel wedstrijden ed willen rijden, maar heb helaas geen vervoer of een E-rijbewijs.
Mocht je meer willen weten, check mijn profiel of stuur een PB.![]()
Denk dat dit voor nu toch wel voldoende is?
knabbelgirl schreef:Naomi_Haffie schreef:ik had gelezen dat je katie gaat verkopen ?
huh? nee, hoe kom je daarbij! Katie gaat juist nooit weg
Samir schreef:Meer info te vinden op http://www.kymmelshof.nl
Sanchowtju schreef:ik heb ook een foto van Aron:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UQULFGNU.jpg
haha, is een haflinger bij ons op de manege en die heet toevallig ook Aron![]()
![]()
Samir schreef:Nog een van Aron met mij:
Ikzelf ben erg fan van Natif. Kennen jullie die?
HAFxGEK schreef:mensen die nog geen foto's hebben gestuurd... nouja jullie weten 't wel
dlientjuh schreef:je mag alleen van de 4 instructrices van de manege les vragen..
ongelooflijk duur nog ook terwijl ze niet eens zo goed zijn en de beste zitten vol. 20 euro per half uur zijn ze helemaal van de pot gerukt.
Aan de weg waar onze shetten staan is goede stalling 200 pm en ze hebben een buitenbak....
maargoed .. het staat daar vol..
in ieder geval ga ik nu alvast iets op mp plaatsen
Roma_4ever schreef:voert iemand van jullie je haf ook haver ?
want sally kreeg hier altijd 1 kilo biks 2 kilo mais en 1/4 musli per dag . maar ik ben har nu veel meer en intensiefer gaan rijden (6 x pw een uur ) en merk dat ze toch wat meer energie nodig heeft.
nu is het de bedoeling dat ze 1 tot 1 1/2 biks krijgt 1 kilo mais (is een vuller maar geef dr dan liever energie vuller) 1/4 musli nog gewoon en 1/4 haver die dan langzaam opgevoert wordt naar 1/2
maar hebben jullie ervaring met het voeren van haver ?
HAFxGEK schreef:Je merkt duidelijk aan dat getype wie 't is..
SmeeJ schreef:Stuurde ze gisteravond ook al telkens
Wentos schreef:alleen energie of ook alcohol ??