Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLaraaj schreef:[ [url=m/RyTT8l.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7IdcWx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dIClj0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hGuk2F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Char_lotte schreef:Leuk collage Romy! Wat is 'ie veranderd joh, hij is nu veel knapper
Viool dr fokker heeft helaas geen foto's meer.. Hij kon zich haar nog wel goed herinneren dus dat is wel leuk!
Laatst heb ik ook nog een pb gehad van iemand bij wie Lola jaren geleden op stal stond. Echt superleuk, ook een heleboel foto's gekregen van Lola met veulie![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Lola heeft ook vrij gehad, wel lekker even haar onder de kraan gezet, vond ze heerlijk!
[ Afbeelding ]
NinkeG schreef:Zou ik hier ook mogen meekletsen? Ik lees al een tijdje mee![]()
Ik heb ook Haflingermerrie, dit jaar 7 en ze heet Sieta (van Hackfort)
Ik zie hier allemaal veulenfoto's voorbijkomen en foto's van eerdere eigenaren, ik ben ook heel erg nieuwsgierig naar wat haar verleden is.
Het enige wat ik weet is dat ze bij haar fokker een veulen heeft gekregen, daarna ingereden is op een springstal/manege en toen kwam ze bij mij
Mandarijn schreef:Spook en ik hebben gesprongen... gehuppeld. Want ik durf niet zo goed.
[ [url=m/fk0Tpk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YLLbmb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Char_lotte schreef:Gigi is van het weekend geïnsemineerdnu veeeeel te lang wachten op de echo (24 juni) en dan hopen op een knap en gezond merrieveulentje
![]()
Jody mag waarschijnlijk volgende week naar de hengst!
Zo spannend en leuk, ben zo benieuwd wat eruit komt!!
plutolover schreef:Zo nu even update overmijzelf.
Vorige week les gehad met stanley dit ging super lekker we zijn nu voor de L2 aan het oefenen, daarin wil ik in september mee starten. Ben op moment druk bezig met verhuizen dus staat meneer op een laag pitje, morgen ga ik hem longeren en donderdag ga ik op rit. Vrijdag moet ik even kijken wat ik met hem gaat doen, ivm dat het ook warm weer is, en ik in moet gaan pakken en spullen moet verhuizen. Zaterdag doet mijn bijdrijdster hem, Daarna ben ik 2 weken op vakantie, geen idee of ik hem dan ga rijden miss wel miss niet, hij staat 24/7 buiten dus dat is sueper fijn en komt nikst te kort. Hij kan zelf bepalen wanneer hij wilt eten enz.
cheidie schreef:Hier gaat het allemaal prima. Het is even druk met de laatste weken school. Zit nu in een toetsweek, maar heb niet zoveel toetsen dus valt reuze mee. Nog 2 weken, en daarna met school naar Lissabon, en dan lekker vakantie. Dus genoeg om naar uit te kijken.
Westhof schreef:Mijn setje is binnenMeteen even gepast natuurlijk. Dekje maat cob valt wel wat kleiner dan verwacht, maar ik ga hem niet omruilen voor een full. Dan is vaak zijn hele rug weer bedekt en dat vind ik ook niet mooi. Kleur vind ik in ieder geval heel gaaf staan.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Juliette schreef:Zo he he, eindelijk klaar. Ben een tijdje niet zo actief geweest op Bokt, had het erg druk. Ik ga vrijdag namelijk naar Oerol, volgende week proefwerkweek en natuurlijk Nevado.
Vrijdag toen het zo warm was had ik heel rustig aan gedaan, alles met een los teugeltje. En uiteindelijk nog even zonder zadel, hij zit zo lekker!
Mijn dekje was binnengekomen, dus ik had hem gister opgehaald. Hij is zo leuk!
Ik had gisteren ook les, het ging echt goed! Ik kreeg complimenten van mijn instructrice dat het al zo goed ging, was leuk om te horen![]()
Ik merk zelf ook dat het veel beter gaat. Ik rijd niet meer met elastiek, ik heb het idee dat die hem heel erg in de krul trekt, dat vind ik heel vervelend.
Nevado staat nu ook lekker 24/7 in de wei, ik merk echt aan hem dat hij had fijn vind, hij zit zo lekker in z'n vel! (toen hij in de manege lessen liep, kwam hij alleen op zondag in de wei) Hij moet wel een graaskorf, omdat hij anders echt veel te dik word.
Alles gaat gewoon veel beter, ik ken steeds meer mensen op de manege, waardoor het voor mij ook veel gezelliger is.
Hier een foto van het dekje, ik zal vanmiddag nog even een betere foto maken.
[ Afbeelding ]
mignonne2403 schreef:Dutchie is vandaag 4 jaar geworden!!!!
Mandarijn schreef:Oh, ik vind Spook superleuk, maar deze wil ik er best bij hoor, hoeft geen strikje om.![]()
http://www.bokt.nl/markt/ad/222986/supe ... gst-7-jaar
mignonne2403 schreef:Oehhh wauw!!!
Wauw gefeliciteerd Romy!!! Norwin is ook een echte knappertMooie bijleespost trouwens!!
Baalde zo, gister van stal weggegaan om 7 uur, en ik zag al dat een merrie op 'knappen' stond, half uur later is ie dus geboren.....
Van gister springen [ Afbeelding ]
En vandaag zn verjaardag gevierd met veel lekkers! Appelstroop vond hij wat vreemd
[ Afbeelding ]
mignonne2403 schreef:Bedankt! Iemand hier met franse kennis die weet wat Haflinger in het frans is ?