Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Hey,
Ik heb nog steeds hoofdpijn, nekpijn en last van me schouders. Langer dan een half uurtje tv kijken gaat niet, dan gaan de letters dansen, net als op internet. Vandaar dat ik niet , bijna geheel niet op bokt te vinden ben.
Ik heb eerlijk gezegt vorige week donderdag voor het laatst getempt. Ze maakt geen slomme indruk en heb de hele week ook bar weinig gedaan met ze. Gelukkig komen ze elke dag buiten en kunnen de kleintjes hun energie kwijt op de weide.
Lief van je dat je aan me denkt.
Hoe is het met jouw kleintje ? En moeders ?
Liefs Jolanda
muppetmayo schreef:Jaaaaaa leuk NathalieDat tikte ik ergens op de vorige pagina al. Geweldige bekken
Is idd wel beter dat je er nu hebt met een andere look joopie! Dan ga je niet zo vergelijken denk ik... hoewel je dat toch wel doet hoor, heb ik zelfs met Wally en das een nrps
joopiexx schreef:Soms maak ik het nog wel is mee hoor Gail, dan schrik ik echt wakker.
De hele film draait zich dan af, al wordt het al wel minder hoor. Met Wenner ben ik helemaal verschrikkelijk als hij wat heeft, net een havik, ik zie alles. Verkopen ga ik zeeeeeeeker niet doen, tenzij ik hem geen leven meer kan bieden wat hij verdiend natuurlijk.
Muppetmayo: slaap lekker!
Arweyn schreef:Hallo iedereen
Vandaag is de veearts Nax' tanden komen vijlen. Het was zo zielig om te zien hoe hij suf werd van de verdoving. Hij liet zijn hoofd echt hangen, en dan moet je maar eens zo'n gewicht opheffen
Maar zijn tanden zijn in ieder geval weer 'haakloos'. Hij loopt inmiddels al weer rond om te eten
joopiexx schreef:Bedankt voor jullie felicitaties!
Morgen ga ik pics maken, want ik heb vette kadootjes gehad voor Wenner!!
Een bling bling frontriem en een witte onderlegde neusriem, een hoge zonder sperriem zodat ik nu een mooi buitenrij hoofdstel gefabriceert heb. Nu hoef ik niet zoveel meer te verwisselen, want ik rij buiten natuurlijk met pelham.
Ohja ik heb ook een menboek gekregen, dus ik ga me is verdiepen in alle dingen over mennen en dan maar is kijken of ik ergens een relatief goedkoop tuigje kan vinden om hem wat te gaan leren.
Eerst maar kijken of hij het wat vind, en dan sparen voor een ander tuig.
Stravero schreef:Ik heb donderdagochtend een fotoshoot gehad van Aeris @ bokt, hier een voorproefje: er komt nog een topic!En de mooiste voor 't laatst
:
Whaaaa.. Om bij weg te dromen
Gothic_TeZZy schreef:Nou m'n setje; *Kleur is iet helemaal juist, irl issie wat 'feller'*
Freya schreef:Hallo Allemaal,
Iedereen bedankt voor jullie medeleven.
Ik heb nog steeds last van hoofdpijn, lijkt wel of ik al een week een kater heb. En last van mij nek en schouders, of iemand mijn hoofd van me romp probeert te trekken.
Me mediciatie is verlengt tot morgen. Maandag hang ik aan de telefoon van me huisarts om een afspraak te maken, die klachten hadden naar mijn idee al minder moeten zijn, maar helaas is dat nog niet het geval.
Een half uurtje achter de pc of tv kijken is het max, dan gaan de letters dansen enzo en wordt ik misselijk.
Dus vandaar dat ik niet zo actief ben op bokt.
En wij hebben sinds deze week een nieuwe aanwinst
Stravero schreef:Hier de RIJ-FOTO'S van Bob en mij, met de fotoshoot!!
[RT-HAW] Stravero[haf] @ oppakken en oefenen[fotoshoot]
Axel_Valerie schreef:Kijk Kijk!! Ik heb weer een nieuwe fotoshoot gedaan met me hafje
Axel_Valerie @ [ITP] Axel in de wei! Zo leuk mis het niet!! (fotoshoot!)
Haffielover schreef:Ik zal mezelf even voorstellen; Ik ben Roxanne, 14 jaar en heb net mijn eerste eigen paardje gekregen (een hafje ofcourse) Die over 5 weken naar mij toe komt. Flora van it warkumer nylan heet ze voluit, maar ik noem dr gewoon Flora
(ze is een NimrodxStrizzi van de heksenketel)
Dit is mijn nieuwe aanwinst:![]()