Suuz & Seline, neee jullie kunnen niet.. Ik ben bangggg. Madeira gaan showen, maar ik kan niet showen, dus zie je een vet mooi paard met zo'n ruiter die uhm.. nou ja laat maar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hinke schreef:Nathalie: dat bruin staat goed bij de kleur van je haflinger. Waarom heb je de neusriem er afgehaald? Paste hij niet?
Heb de neusriem zelf ook nooit strak.. Heb altijd western gereden dus ben sowieso niet zo van de neusriemen.. dus heb m meestal losjes..
Nathalie83 schreef:Hinke schreef:Nathalie: dat bruin staat goed bij de kleur van je haflinger. Waarom heb je de neusriem er afgehaald? Paste hij niet?
Heb de neusriem er niet afgehaald.. alleen het spareriempje, gebruik ik nooit, heeft geen meerwaarde voor Veer en zonder kan ze nog beetje op het bit knabbelen en af en toe stiekem plukje gras pikkenHeb de neusriem zelf ook nooit strak.. Heb altijd western gereden dus ben sowieso niet zo van de neusriemen.. dus heb m meestal losjes..
vin m ook super staan! kleuren passen echt super idd
jup.. Ik had ook helemaal geen hoofdstel nodig.. Maarja nu heb ik wel super mooie
en dan wil je t alsnog halen en dan is het uitverkocht
en dan is er een rede om het niet meer t e(kunnen) kopen...
(wel met leuke aanbieding dan) anders blijf je eromheen draaien
geduld is schone zaak 
joopiexx schreef:pff ik zou wel zenuwachtig worden van die honden zeg!!
Peelie schreef:Nathalie83 schreef:
Kan er ook niks aan doen...
Ik wil echt al meer dan 2 jaar de kieffer Anja... maarja er komt altijd wat tussen... en dan heb ik het geld en dan twijfel want het is best heel erg duur zo'n hoofdstel
Ik wil al een hele tijd een nieuwe singel kopen, en een nieuw hoofdstel en ook een nieuwe cap en een eurostar simeleath shabrakje maar dat gaat de komende maanden niet lukken
Paarden zijn duur! Gelukkig sta ik straks op een relatief goedkope stal

van harrys horse
Hinke schreef:joopiexx schreef:pff ik zou wel zenuwachtig worden van die honden zeg!!
Ik zou sowieso nogal zenuwachtig worden als ik op een paard ging zitten wat nog nooit een zadel of hoofdstel van dichtbij heeft gezien![]()