Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:Ben je soms aan het terug lezen Moon???
Monica_86 schreef:wat heb jij gedaan>???
kekaro schreef:Lous ik vind het persoonlijk met de nieuwen nu wel meevallen.
degene die je opnoemde zijn er toch ook alweer een poos...
jammer als je weggaat maar de redenen ben ik het niet mee eens.
ik heb ook periodes weinig tijd maar kom toch altijd graag even binnenvallen!
de oude groep is er nog steeds, er zijn er wat afgevallen er zijn er wat bijgekomen....zo gaat het nou eenmaal.
maar goed...
kerst jaaaaaaaawel wij gaan zondag de kerstboom neerzetten !!!
heb er helemaal zin in, zaterdag kopen en dan even laten uitzakken....kom maar op met de gezelligheid !
Sanchowtju schreef:Wat jammer dat Marlous weg gaatik snap dat t misschien voor sommige niet leuk is dat er allemaal nieuwelingen komen en
dat juist van degene waar je mee begonnen bent er nauwelijks meer over zijn. Maar ik voel me nu wel een beetje schuldig dat zij weg gaat.![]()
want ik ben ook een van die nieuwelingen. En ik wil niet op me geweten hebben dat mensen die hier al veel langer zitten door mij o.a. hier weg gaan of het niet leuk meer vinden hier![]()
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
TjelleBieb schreef:Voor alle mensen die stage moeten zoeken,
NOOIT bij de scapino gaan, krijg je alleen maar schoenendozen-trauma's van.![]()
Zie zo, ben ik weer.
Heb net Sinterklaas gezien op 't nieuws, wat ziet die vent er slecht uit zeg.
Babsie_Flash schreef:SmeeJ schreef:Welk programma heb je babs?
paint.net versie 3.10 kan dat? Kan ik even niet terug vinden ... BlonT
Babsie_Flash schreef:Ashley is vandaag geweest; zij heeft eerst Wervelwind in de bak opgejaagd terwijl ik de stallen uitmestte. Daarna heeft ze Wianda opgezadeld en ben ik op de fiets mee gereden. We waren een tijdje buiten toen begon het te regenen... we waren behoorlijk nat! Daarna heeft ze Flash gelongeerd terwijl ik Wianda's manen en staart opnieuw invlocht. Toen heb ik Misty gelongeerd met zadel en toen heeft Ashley nog een paar rondjes op Misty aan de longe gestapt.
Dat ging weer goed, Misty is heel braaf
Verder heb ik weer eens biks gehaald, afgestoft, afgewassen en dat soort dingen en natuurlijk het bokken niet te vergeten
Babsie_Flash schreef:Wat heb je gekregen??? Raad eens wat ik heb gekregen-
Babsie_Flash schreef:Ja, ze is een echte Haflinger, lekker mak
Wat vind je van mijn nieuwe halster? Van sinterklaas gekregen
Babsie_Flash schreef:ja goed he? Nu moet ik alleen dat roze 74 dekje nog hebben
Monica_86 schreef:maar zo is je setje ook leuk