Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mystica schreef:Sindy van t Ollestee tegen de 1500 euro. Ik vind die pony echt zo geweldig. Heb der wel eens zien lopen op de keuring.
[/quote] 

stampertje schreef:Mystica schreef:Sindy van t Ollestee tegen de 1500 euro. Ik vind die pony echt zo geweldig. Heb der wel eens zien lopen op de keuring.
nou ik weet niet waar je haar gezien hebt dan maar sindy is 2 jaar geleden voor het laats naar de keuring geweest![]()
maar salsa is van de zomer wel geweest om haar op te laten nemen in het stamboek, die keuring was in onnen

was idd op de keuring daar woon er naast dus lekker dichtbij.
heb ik toch nog fans hahaha
op de keuring plaatsen ze me namelijk altijd als laatste
Nee sorry, alleen deze.
Klikken voor grotere versie..
MissDonna schreef:molly : 900 euro , oude merrie.. (( schofthoogte ? )
Simone : 1200 mooi beestje kan leuk lopen
Jullie schatten veels te hoog joh
Hypokriet of niet!
: 1400 euro
, al wat ouder, keuringsresultaten (is toch te achterhalen?) : 1450 euro 
) niet echt mijn type haflinger: 1300 euro
mooie ruime gangen, mooie maat nu al, hoe doet ze het eigenlijk op de keuring? Ik vind het echt een erg leuk paard!! : 1000 euro
nee, maar mooie merrie, kan echt heel leuk lopen! Zo’n veulentje wil ik ook wel! : 500 euro (kvind het trouwens erg moeilijk om een veulen te taxeren, weet niet wat daar de prijzen zo van zijn)
Ik heb haar denk ik thuis op L2 niveau (maar dat is natuurlijk altijd makkelijk zeggen
)