[FOTO] Haflingers ITP, deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

amazone77

Re: [FOTO] Haflingers ITP, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 22:29

Afbeelding

Aron Van De Haflingerborg <3

Diesel1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 23:05

@ amazone: oooh wat n leuke foto!!!!

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 08:17

@amazone77, Wat een onwijs leuke foto ja! Echt tof!

Eleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:19

Even het topic door gekeken, wat een mooie haflingers hebben jullie.
Mag ik mijn Lu ook even laten zien?
Afbeelding

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 16:49

Ahw gaaf kleurtje heeft jouw haf man! Ook echt een heel erg lief koppie!

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 21:19

Ik ga weer een kleine bijleespost doen, heb tussendoor wel gereageerd maar niet echt op iedereen :')
Sorry als ik je alsnog oversla of zo, niks persoonlijks maar ik let soms niet zo goed op B-)

Pag 28
Marlis: Kyra is echt een leukie geworden, ben benieuwd hoe ze het gaat oppakken als je met haar begint te werken! Jammer dat Peep niet alleen mee naar buiten gaat. Ik ken het wel hoor, dat omdraaien en terug naar stal willen. Andor doet dat gelukkig op zo'n manier dat je denkt 'joh, doe je je daar al die moeite voor?' :')
elle108030: Leuke foto's, die met dat zonlicht heeft wel wat!
_Sanne: Wat een onwijs leuk halster, en wat is Jolina toch een knapperd <3
Diesel1992: Leuk, wat gaat die goed in de spagaat joh! Ik wil met Andor ook graag VD starten, maar ben erg voorzichtig omdat hij enorm op voer reageert en nu al altijd in mijn zakken zit te graaien. Ik wil in de toekomst wel grondwerklessen gaan nemen en hoop dat ik uiteindelijk ook VD kan gaan doen, dat was wel altijd mijn doel iig :)
Esaqar: Hee Sharon jij ook hier? :D *ik ben xWonderfullHorses van HN hehe* knappe peppieee :"D
Paljaslaura: Heb 't al gezegd, maar wat een enorme bofkont ben jij zeg! Nogmaals weer veel plezier met Marea, al zullen we d'r niet meer hoeven te missen in het topic denk ik!
Chasey: Cool dat liggen op commando! Heb je filmpje helemaal gekeken en wauw, wat is James toch een onwijs gaaf paard. Ik hoop echt dat ik in de toekomst net zo heerlijk als jij door de bossen kan gaan scheuren en crossen met Ans!
Pag 29
desireeee_x: Gefeliciteerd met je prijs!
Chasey: Wat blijft hij lekker braaf staan zo op dat blok!
_Sanne: Oeh mooi zadel en dekje :D
Kim_97: Leuke foto's :)
Merry98: Haha die uitbarstingen ken ik, al ben ik nog steeds fan van dr manen<3 Mag Andor daar niet een beetje van? Hoeft niet veel te zijn, 10cm mis je toch niet }>
amazone77: Oeh Willem is een knapperd zeg! Zag in je profiel ook Aron staan, die vind ik nóg machtiger*zoekt kwijlemmertje*
ElsRoosje: Oh wat een leukje, heeft ze nou nog een klein wit vlekje naast haar bles bovenin?
ManonGrr: Wat een leuke foto!
Pag 30
amazone77: Oh daar is Aron, heerlijke Haf! Zijn ze van jou? Omdat ik op je profiel zie dat ze ter dekking staan bij Henk, of rij/verzorg je ze voor hem?
Eleentje: Oh wat is ze lekker donker, daar hou ik van hihi

Zo ik kan er weer even tegenaan _O-

Anyway, Andor en ik gaan OHZ opnieuw beginnen. Ik heb ingezien dat het even niet gaat zoals ik dat wilde. Hij heeft ruim drie weken zo goed als stilgestaan(wel gelongeerd en een keertje tussendoor gereden), omdat mijn cap niet meer paste en ik een nieuwe besteld had. Deze is intussen binnen en is echt perfect.
Ik ga weer rijden zoals we vorig jaar begonnen(toen ik hem net reed voor z'n oude eigenaresse was ie echt een stijve giraf), dus op de volte en maar bezig zijn met ontspannen, loslaten, stelling, been eraan en vrágen. Dit werpt al meteen zijn vruchten af dus ik ga lekker zo door de komende tijd.

Ook heb ik pas een deken gescoord via bokt, en die was vandaag binnen dus even gepast.
Hier wat foto's dus hihi

Afgelopen woensdag, met mijn nieuwe cap(Harry's Horse Challenge in bruin) en mijn favoriete groene set <3
Samen met bokker Judith1601 en haar merrie Anouk :)
Afbeelding
Onze bak lijkt hier echt mega blubberig zie ik :') Hij was hiervoor pas gesleept dus de bovenlaag was inderdaad echt nat, maar dat was maar 1cm of zo, hij was echt heel goed te rijden! We krijgen wel ergens volgend jaar een nieuwe bodem, omdat deze echt op is haha

Ans blij met zn Jolly haha
http://i44.tinypic.com/5vptlu.jpg

En natuurlijk de nieuwe deken! Hij heeft een beetje een barbie uiterlijk erdoor maar ach, ze was goedkoop, ze past, hij blijft er droog onder en ik ben er heel blij mee!
Afbeelding

SaartjeNina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 22:43

Heb op de vorige blz nog een bijleespost staan, kan het nu niet zo makelijk doen via de tablet

Eindelijk was de wei niet meer zo blubberig, dus lekker even gereden met Saartje :)

Foto's komen uit filmpje dus erg wazig

Afbeelding

nee123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 11:55

amazone77: wat een schattige foto!
Eleentje: supermooie haf <3
SuperAssie: mooie deken, ik vind hem schattig staan <3 de bak lijkt inderdaad best modderig :P
SaartjeNina: leuke foto's inderdaad beetje wazig maarja..

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 13:18

Ik zal ook weer eens een poging doen het topic bij te houden. Tis toch wel erg leuk om al die verschillende types voorbij te zien komen :)

Mijn topper afgelopen augustus tijdens de springles <3

Afbeelding
Afbeelding

Morgen onze eerste TREC training :) Hopelijk komen daar ook foto's van :D

( Trouwens, als er hier iemand is die Levera van Steenbergen kent.. Hoor ik het graag! )

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 21:41

Taars, aah lief nieuwsgierig koppie!

Sanne, mooi nieuw zadel, ziet er goed uit zo op je haf :D

paljaslaura, Selfie met je haffie :P ? En leuk toch die malloten bij elkaar :D

Kim, Mooie foto's hoor :) (Is het trouwens niet lastig om die oortjes zo in de front riem te krijgen? :P )

Merry98, Ligt het niet aan de tijd van het jaar dat ze wat heter is? Mooi zo die vlechtjes die onder haar hals uit komen!

amazone77, Knapperd :D

ElsRoosje, wollie roosje :P Kan mooi lopen en springen!

ManonGrr, Leuke foto van jullie samen! Hoe groot issie?

enefde, Mooie crossfoto's! Krijg meteen weer zin om aan een cross mee te doen!

amazone77, Haha een echte maflinger ;)

Eleentje, Welkom, mooi donker haffie!

SuperAssie, Ach welke bak is op dit moment niet blubberig? ;) Mooie nieuwe deken!

SaartjeNina, Jammer dat ze wazig zijn, maar je hebt zo te zien wel lekker gereden en een sprongetje gemaakt.

Nathalie83, Zomer met groen op de achtergrond! Lekker springen :D En die tweede foto is erg mooi!
Succes morgen!

Had zo'n zin om vandaag paard te rijden. Maar het regende de hele dag!
Na half 4 klaarde het toch nog op! Dus ik zeg tegen Daan 'Ik zadel James nog even op hoor'!
Hij vond het best.
Ik was nog geen 10 min onderweg of ik moest nodig piesen... Maar ja, vind maar eens een goede verstopplek tussen de kale bomen en bosjes En James verstop je ook niet zo makkelijk achter een boom. En ik had ook nog reflectie aan.
Maar goed, de nood was zo hoog, ik moest wel. Terwijl ik mijn ding deed, zat James met zijn neus tegen me aan de duwen en Oscar (hond) was zo blij dat ik daar gehukt zat dat ie me uitgebreid begon te besnuffelen, stom beest!
Maar ik kon er zelf wel om lachen
Het rondje wat James, Oscar en ik maakte was toch iets groter dan ik dacht. Ik had me een beetje op verrekend qua tijd. We waren nog lang niet terug voordat het donker werd!
Dus het werd paardrijden 'by night' in het maanlicht! Best wel leuk om een keer mee te maken.
Maar omdat het allemaal zo lang duurde en toch wel erg donker was, heb ik Daan maar gebeld. En hij is naar me toe gefietst. En zijn we gezellig met z'n tweeën verder gegaan.
Het was wel heeeel koud zeg, en ook nog mijn handschoenen vergeten, maar ach. Het was een leuke rit :)

Afbeelding

Afbeelding

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 23:02

@Chasey ik rijd eigenlijk nooit western, dus ook niet met een western hoofdstel maar ik vond het voor éen keer wel leuk voor de foto's. Het was op het begin wel even kijken, maar eigenlijk net zo handig als een frontriem. (het voordeel van een westernhoofdstel is dat je niet al die riempjes hoeft vast te maken. :') )

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-14 23:04

@Nathalie83 wat een leuke en mooie haf heb je zeg! Ook leuk profiel, hoe je het hele verhaal over je haf beschreven hebt. :)

Koen_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 16:26

Stal Merenbroek 12 januari 2014

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 18:42

Wauw Amazone, mooie foto zeg!
SuperAssie, wat leuk dat je een haflinger gevonden hebt! Jij was toch diegene die zo lang op zoek was?
SaartjeNina, dat ziet er heerlijk uit!! <3
Nathalie, hij springt goed!
Chasey, heerlijk zo'n ritje!! Lijkt me super grappig, haha. Najego is 1.53 =)
Bassie, wat is die knap! Zo heerlijk breed!!

Vandaag les gehad met m'n knappe pony. De les ging heel goed en die van m'n verzorgster ook. Helaas eindigde de les heel wat minder leuk. Hij draaft nog heel even aan en gelijk was 'ie stokkreupel |( Z'n sprong was erg warm en dik.. |o
Afbeelding

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 18:47

Gave foto's Bassie!

Vandaag dacht ik samen met een vriendin een lekkere zondagmiddag rit te doen. Heerlijk weer, nauwelijks wind, 5/6 graden en een zonnetje.
Nou wat een lekkere rit :+

Op de een of andere manier houd Andor volgens mij niet van het bos.. We gingen een stukje door het dorp, no problemo, rijden een stuk langs het spoor richting bos waar hij vrij dichtbegroeid was en ik ben serieus afgestapt. Liever dat ie zonder mij aan de kletter gaat dan met mij en dat ik daarna ergens tegen een boom hang met een gebroken rug of zo.
Gelukkig was hij alleen enórm gespannen en ging er niet vandoor. Wij dus de kortste weg richting huis, en we komen op asfalt, meneer doodbraaf. Dus weer opgestapt en de rest van de rit was héérlijk. Treinen zijn niet eng(drie langsgekomen op korte afstand) maar idioten die onder een brug hard optrekken achter hem uiteraard wel. Arm ding :(:)

Naderhand nog lekker even met zijn nieuwe paardenvriendje op de wei geweest. Hij komt uiteraard wel iedere dag buiten, maar onze 'wei' is meer blub dan wat anders, dus hij heeft al sinds ik hem heb amper gras onder zn hoeven gehad. Dat vond hij wel héérlijk, heeft ook uitgebreid gerold uiteraard!

Afbeelding
Slechte foto, maar ik stond heel ver weg(die wei is groooot) en moest inzoomen.
Hopelijk mag hij in de winter af en toe op playdate daar, kan ie lekker even uit(g)razen hihi

Edit: ManonGrr ja klopt ik ben lang op zoek geweest en uiteindelijk zat 'ie al die tijd onder mn neus <3

ElsRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 15:54

SuperAssie schreef:
Ik ga weer een kleine bijleespost doen, heb tussendoor wel gereageerd maar niet echt op iedereen :')
Sorry als ik je alsnog oversla of zo, niks persoonlijks maar ik let soms niet zo goed op B-)

ElsRoosje: Oh wat een leukje, heeft ze nou nog een klein wit vlekje naast haar bles bovenin?

Jaa ze heeft wat witte vlekjes op haar wang en boven haar bles idd ook 1

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 19:12

Kim_97, je skipt mij :c maar leuke foto's! Mooie pony :)
Merry98, haha hyperactief
ManonGrr, Welkom! Hele lieve foto!
enefde, foto's uit de oude doos, super leuk om te zien!
SuperAssie, leuk he die blubber bakken. Totdat je valt :+ (is mij overkomen in de kerstvakantie xd) Deken staat m goed !
SaartjeNina, ziet er netjes uit!
Nathalie83, aah nu heb ik weer zin in mooi weer xd
Chasey, lichtgevend monster haha
ManonGrr, oow wat balen! Hopen dat het snel wegtrekt!
SuperAssie, Andor blijft een aparte haha, maar wel een leuke aparte :D

Gister een dressuurclinic gehad van Eddy de Wolff van Westerrode.
Vond het beetje tegenvallen, reden met zn vieren en ik kreeg bijna alleen maar te horen dat het er netjes uitzag.
Tja daar heb ik vrij weinig aan haha. Ook was hij in eerste instantie van: hee een haflinger! Wat rij je met hem? Ik heel gewoontjes: M1. Zegt ie: je zegt het alsof je B met verliespunten rijd.
En daarna legde hij uit dat M1 al een best knap niveau is en je daar best trots op mocht zijn haha dus wel leuk compliment :)

Afbeelding
(Hier was ie wel ff 1 hele minuut met mij bezig xd)

Afbeelding

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 19:58

@ Chasey, das mooi duister 8-) wel goeie reflectie! zag je al helemaal zitten in de bosjes met paard en hond erbij :') _O-
@Kim_97 Thanks, ik loop alleen beetje achter met me profiel :\
@bassie, Lekkere wollie foto's :)
@ManonGrr, Balen dat hij kreupel werd.. Kwam dat dan??
@Laura, Ziet er erg goed uit!! Vind het zoooo fijn dat ze weer bij jou is :)

Onze TREC training was zoooo gaaf :):)

Afbeelding
Afbeelding

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 20:50

Paljaslaura, wat een mooierd is het toch! Wel een beetje jammer van de clinic. Heb je idd niet veel aan!
Nathalie, die tweede foto ziet er echt snel uit!! lijkt me zo leuk, zon oefening!

Hij heeft spat, rechtsachter.. Dus dat zal de oorzaak wel zijn |( . Als het aan het eind van de week nog steeds zo is, gaan we richting de kliniek.

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 21:11

@paljalaura ooh sorry, ik had het niet gezien. alsnog, over pagina 29: leuk zo die gezelligheid met alle paardjes!

silvieKim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:15

Afbeelding

silvieKim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:18

Afbeelding

Mijn pony kim

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:20

Die foto's zijn echt heel mooi SilvieKim!

Hier een foto in winterse sfeer van vorig jaar:
Afbeelding

nee123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:12

Nathalie83: Ziet er leuk uit!
Chasey: Lijkt me gaaf, in het donker rijden!
Bassie: lief <3
ManonGrr: Vervelend dat het zo eindigde! Hopelijk is het snel over!
SuperAssie: ah, jammer dat ie zo gespannen was, maar mooi dat de rest van de rit wel leuk was!
paljaslaura: ohh wat een superknappe haflinger! <3
Nathalie83 (nog een keer :P ) : het ziet er ook megagaaf uit!
silvieKim: <3
silvieKim: wat een leuke foto!
Bunga: leuke foto! Die kol staat zo leuk! Hopelijk word het niet zo koud dit jaar, brr, ik haat winter :P
maar je kan er wel leuke foto's in maken!

svb16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 11:30

@silviekim Wauw wat een knappert!!