Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Rosanna1990 schreef:Even wat anders.
Ik heb een weblog gemaakt waarin mijn vragen/ervaringen opschrijf.
Vaak omdat ik zoveel in mijn hoofd heb en benieuwd ben hoe anderin erin staan, of erover denken.
Heb nu mijn eerste blog geschreven en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Zouden jullie eens willen kijken? Link staat in mijn onderschrift.

Madeira_ schreef:Nou is goed te zien hoor dat je bent afgevallen Amanda!
En Sita top hoor hoe je het voor elkaar hebt gekregen!
Klopt inderdaad, Madeira is lekker donker gebleven na het scheren
Miiejs, wat naar zeg dat je paardje nog steeds niet fit is
Welkom Yvanka, en nog gefeliciteerd!![]()
Lous, 17 kg is ook al heel wat!
Rosanna, klinkt interessant je cursus! Super dat je er wat aan hebt.
Charmante foto’s van Asra en Mando haha
Ik ben zelf 52 kg afgevallen. Wel met als hulpmiddel een maagbandje, niet dat het dan ineens heel makkelijk gaat, maar ben wel heel blij dat het er nu ook af blijft. Moet nog een paar kg van mezelf, maar die laatste zijn zo lastig he..
je vecht al zo hard voor alles, dit lukt je ook 
ELpatcho schreef:Wow knap dat mensen zo veel af kunnen vallen! Hihi ik roep al 3 jaar dat die vijf kilo die ik teveel heb er eens af moet, maar langer dan een week zijn mijn pogingen nooit. Ik beweeg wel altijd lekker veel, dus kan ook behoorlijk wat eten. Ik loop drie keer per week hard, fiets veel (krantenwijk), veel wandelen (2 honden), rij een of twee keer per dag paard en zomers erg veel zwemmen en skeeleren. Hardlopen ben ik bewust gaan doen om mijn paardensport te verbeteren.
Rosanna, fijn dat de workshop het waard was! Ben benieuwd of je het ook in praktijk kunt brengen!
Ik heb zin in wedstrijdje Beilen jongens! (of dames eigenlijk). Maar ik heb altijd wel zin in wedstrijdjes, hihi heb er altijd veel lol aan!

Ideaal!
. Nu heb ik het mooi zelf in de hand gelukkig. Taar heeft slechte hoeven en deze bodem is bijna altijd droog. Helemaal happy haha!
. En zolang me vriend me nog mooi vind vind ik het eigenlijk wel prima.
.