Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Veel te lang niets geschreven , maar wil niet zeggen dat we niets gedaan hebben,
We moeten nu dus echt aan het werk.
. Les 2 was ook even druk met een mooie bok beetje uit boosheid omdat hij de andere paarden niet goed kon bijhouden
En les drie was warm maar ging helemaal goed. En vanmorgen was het droog en zijn we nog maar een rondje polder gegaan, rijbakje wat we aan huis hebben is te nat en gisteren was er geen les dus moeten we het rijden langs de weg toch even erin houden.
Beginnen ze met piepende remmen achter je te piepen. Maar goed dat hij en de medepaarden/ruiters rustig bleven en keken naar de stoute wielrenners!
Was wel een zalig ritje, begint elke dag beter te gaan.
. Ziet er weer prima uit nu. Ook zijn manen uit de vlechten gehaald en goed uitgekamt. Toen een poetsbeurt want hij zag er niet toen ik hem uit de wei haalde. Helaas pindakaas in mijn regendeken niet waterdicht dus dat wordt een nieuwe. Gelukkig past mijn nieuwe Bucas deken wel dus daar ben ik erg blij mee. Als aflsuiter heb ik zijn baard ook nog even geknipt, vind ik zo lelijk die lange haren haha. Ben ook nog even op zijn rug gaan zitten in zijn stal....dat vond ie maar raar en ging dus maar rondjes lopen in zijn stal. Meneer ging steeds harder draaien dus toen ben ik er maar af gegaan haha.
Verder zijn we op 1 oktober naar het bos geweest en ook daar was ze super braaf. We hebben echt heeerlijk gereden dus dat was zeker voor herhaling vatbaar!

Dit dekje is van BR. Sjemira schreef:Rianne_ schreef:@Marga, dankjewel!Dit dekje is van BR.
dank je wel, ik vind je haffie er super uitzien zo, de manen zijn ook mooi ingevlochten zeg.
Heb 30 oktober wedstrijd opgegeven dus dan worden haar manen ook zo ingevlochten. Denk alleen dat ik de voorpluk dan half invlecht en half los doe. Vind een knotje toch niet zo geweldig staan..