Ja idd balen want L2 punten ben ik niet meer nodig , maarja aan de andere kant we zijn vorige jaar heel erg snel door de klasses gegaan en de M1 rent natuurlijk niet weg Na Ermelo dan maar M1 debuut paar maandjes starten. Dan op rust voor veulen en dan tussen de paarden weer verder komt vast wel goed!
Jeej, dan ben ik niet de enige bokker in het L2 pony's Maar wel balen voor jou natuurlijk!
Ik ben toch best zenuwachtig al Lita staat er zo goed aan de laatste dagen. Merk echt alweer dat ik wil gaan presteren, dus zal wel weer niks worden Zo'n slechte gewoonte van mezelf!
ik ben de enige van bokt die de B dressuur volwassenen doet
Succubi
Geplaatst: 24-08-10 19:12
@DDW: Ik doe B dressuur volwassenen alleen zonder startkaart *Edit: Ik zie dat jij met startkaart rijd (misschien had ik dat ook moeten doen, minder concurrentie )
Dit weekend plaatsen ze de lijsten De laatste dingetjes worden nu aangepast dus nog even geduld!
Weet wel dat ik rond 1 uur moet dressuuren en rond 12 uur bestgaand
casanova
Geplaatst: 24-08-10 20:29
ik weet niet eens meer of ik me nu ingeschreven had voor bestgaand ,ik zie het wel op de lijst,ik heb in ieder geval vannacht vreselijk gedroomd over een dressuurwedstrijd(hoe bedoel je ,ik ben er mee bezig )
Misschien stomme vraag: Ik doe ook mee aan bestgaand, waar moet ik op letten? Dit is mijn eerste keer, maar er mag geen gewoon dekje onder het zadel, alleen zadelvormig of niks toch? En qua hoofdstel mag toch wel gewoon alles? Sporen of zweep, wat mag en wat niet?
Zadelvormig dekje of niks. Hoofdstel mag alleen met trens zijn. Als ze volgens de regels van het Kvth rijden en daar ga ik wel vanuit dan mag je met sporen én zweep rijden.
Oh Yv, rond 1 uur dressuren? Dan hoef ik misschien ook mn bedje niet vroeg uit!! Al zal Linda wel vroeg moeten En ik moet natuurlijk ook nog springen en bestgaand...