lotteluvah schreef:Jotee schreef:Ja njah, boeiend. Je snapt wat ik bedoel.
Lekker scherp weer vandaag!
Joh, ik ben inmiddels bijna 36 uur wakker. Ik val bijna in slapa man, heb een reactie vermogen van een kakkerlak in Afganistan.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Jotee schreef:Ja njah, boeiend. Je snapt wat ik bedoel.
Lekker scherp weer vandaag!
Roma_4ever schreef:voert iemand van jullie je haf ook haver ?
want sally kreeg hier altijd 1 kilo biks 2 kilo mais en 1/4 musli per dag . maar ik ben har nu veel meer en intensiefer gaan rijden (6 x pw een uur ) en merk dat ze toch wat meer energie nodig heeft.
nu is het de bedoeling dat ze 1 tot 1 1/2 biks krijgt 1 kilo mais (is een vuller maar geef dr dan liever energie vuller) 1/4 musli nog gewoon en 1/4 haver die dan langzaam opgevoert wordt naar 1/2
maar hebben jullie ervaring met het voeren van haver ?
Jotee schreef:lotteluvah schreef:Lekker scherp weer vandaag!
Joh, ik ben inmiddels bijna 36 uur wakker. Ik val bijna in slapa man, heb een reactie vermogen van een kakkerlak in Afganistan.
Hilde_q schreef:waa Viet
xLariss schreef:Roma_4ever schreef:voert iemand van jullie je haf ook haver ?
want sally kreeg hier altijd 1 kilo biks 2 kilo mais en 1/4 musli per dag . maar ik ben har nu veel meer en intensiefer gaan rijden (6 x pw een uur ) en merk dat ze toch wat meer energie nodig heeft.
nu is het de bedoeling dat ze 1 tot 1 1/2 biks krijgt 1 kilo mais (is een vuller maar geef dr dan liever energie vuller) 1/4 musli nog gewoon en 1/4 haver die dan langzaam opgevoert wordt naar 1/2
maar hebben jullie ervaring met het voeren van haver ?
Dais krijgt 1 bix schep haver ongeveer, en pallie een handje.
Maar toen ik pallie nog wel serieus reed, toen kreeg ze een halve schep.
Duurt wel even voordat je het merkt dat ze haver krijgen
Pallie krijgt: 1 schep pavo's nature best, 1 handje pavo conditiion X (ofso) en 1 handje haver.
Dais krijgt: 1 schep pavo's nature best, ¾ schap pavo condition X en 1 schep haver.
Maar ik ga, broertje wil
lotteluvah schreef:Jotee schreef:
Gezellig daar?
xLariss schreef:Dais krijgt 1 bix schep haver ongeveer, en pallie een handje.
Maar toen ik pallie nog wel serieus reed, toen kreeg ze een halve schep.
Duurt wel even voordat je het merkt dat ze haver krijgen
Pallie krijgt: 1 schep pavo's nature best, 1 handje pavo conditiion X (ofso) en 1 handje haver.
Dais krijgt: 1 schep pavo's nature best, ¾ schap pavo condition X en 1 schep haver.
Maar ik ga, broertje wil
lotteluvah schreef:Hilde_q schreef:waa Viet
Het is de beruchte Tjelsie die de PC gekaapt heeft hoor.
HAFxGEK schreef:Joke ga slapen Hoor!!!
Jotee schreef:lotteluvah schreef:
Gezellig daar?
Vet gezellig! Ik loop hier in zo'n soepjurk rond, moet geiten eten en ben inmiddels getrouwd met m'n neef.
HAFxGEK schreef:Je merkt duidelijk aan dat getype wie 't is..
lotteluvah schreef:HAFxGEK schreef:Je merkt duidelijk aan dat getype wie 't is..
Echtniet, dat denk je maar.
Jij wist het gewoon omdat ik op mijn msn zit.
Jotee schreef:Heb je het tegen mij?!
lotteluvah schreef:Jotee schreef:
Vet gezellig! Ik loop hier in zo'n soepjurk rond, moet geiten eten en ben inmiddels getrouwd met m'n neef.
Zozo, waarneer was je van plan om naar NL te komen en van ons geld te leven?
Weet nog wel iemand die met je wilt trouwen voor 4 kamelen.
HAFxGEK schreef:lotteluvah schreef:Echtniet, dat denk je maar.
Jij wist het gewoon omdat ik op mijn msn zit.
Nietjij typet namelijk met spaties tussen elke zin
Jotee schreef:lotteluvah schreef:
Zozo, waarneer was je van plan om naar NL te komen en van ons geld te leven?
Weet nog wel iemand die met je wilt trouwen voor 4 kamelen.
Euhm, ik denk dat dat er niet in zit. M'n man (UHUM!) wil hier blijven, we hebben een streng geloof.
Hmhm, ik ben nu al getrouwd he! Hoef niet nog één!
HAFxGEK schreef:Tjel, ze is al getrouwd met haar neef, je maakt geen kans zoiezo heeft zij daar niks over te zeggen.