Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Searcher schreef:Heb ik vorige week een smak gemaakt. Reed in de manege met Steff en mn overgang galop naar draf ging nogal balansloos. Net dan schrikt hij (geen idee waarvan). Ik voelde een klap in mn rug en ik zag 4 benen onder me wegschieten. Waardoor ik nou eigenlijk gevallen ben weet ik niet. Heup en bekken links gekneusdIk heb nu 9 dagen later nog wel wat pijn, vooral met trap omhoog lopen maar met paardrijden heb ik minder last dan met lopen. Dus ja ik zit er alweer op
![]()
Renske_W schreef:Searcher schreef:Heb ik vorige week een smak gemaakt. Reed in de manege met Steff en mn overgang galop naar draf ging nogal balansloos. Net dan schrikt hij (geen idee waarvan). Ik voelde een klap in mn rug en ik zag 4 benen onder me wegschieten. Waardoor ik nou eigenlijk gevallen ben weet ik niet. Heup en bekken links gekneusdIk heb nu 9 dagen later nog wel wat pijn, vooral met trap omhoog lopen maar met paardrijden heb ik minder last dan met lopen. Dus ja ik zit er alweer op
![]()
Oei dat is minder!
Hier helaas ook ervaring met (zwaar) gekneusde heup en bekken.
Dinsdags gevallen, zaterdag zat ik alweer te paard.
Stomste wat ik ooit heb kunnen doen. ik had meer rust moeten houden, ben nu zo scheef als maar zijn kan en dat komt nooit meer goed.u
Is in 2009 gebeurt, maar nu nog steeds hinder van.