Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:Nouhoouuww, denk dan heeeel goed na, alsjeblieftis voor het volgende topic.
lotteluvah schreef:HAFxGEK schreef:Nouhoouuww, denk dan heeeel goed na, alsjeblieftis voor het volgende topic.
Wij doen niet aan nadenken.
Jotee schreef:Ik heb wel een aardig voornemen qua Noran rijden.
lotteluvah schreef:Tjelsie's voornemen:
2januari stoppen met roken, om vervolgens weer te beginnen.
Viet's voornemen:
Slagen voor examen, goed zadel, extra snoeiharde seks met Tjels, Het snotbolletje uit dr neus te halen. etc.etc.
HAFxGEK schreef:lotteluvah schreef:
Wij doen niet aan nadenken.
hjb.
HAFxGEK schreef:Jotee schreef:Ik heb wel een aardig voornemen qua Noran rijden.
Vertel
HAFxGEK schreef:Nou, dat zijner dan al 3
@ Hilde Houd je bek
Jotee schreef:HAFxGEK schreef:Vertel
Aangezien we van't lente of in de zomer weer een onderlinge hebben, wil ik Noran een hele nette L1 proef laten lopen. Lekker hard trainen zodat we misschien met de onderlinge een L1 kunnen doen. Het voordeel daarvan heeft de eigenaresse dat die dit jaar ook begint met wedstrijd rijden, hoop dat ze door de B vliegt en zo naar het L1 kan. Als het goed is kan Noran dat dan makkelijk lopen.
lotteluvah schreef:HAFxGEK schreef:Nou, dat zijner dan al 3
@ Hilde Houd je bek
SMOEHOEL!
lotteluvah schreef:Jotee schreef:
Aangezien we van't lente of in de zomer weer een onderlinge hebben, wil ik Noran een hele nette L1 proef laten lopen. Lekker hard trainen zodat we misschien met de onderlinge een L1 kunnen doen. Het voordeel daarvan heeft de eigenaresse dat die dit jaar ook begint met wedstrijd rijden, hoop dat ze door de B vliegt en zo naar het L1 kan. Als het goed is kan Noran dat dan makkelijk lopen.
Je kan oevenen wat je wil, maar vliegen doet ze echt niet hoor.
Jotee schreef:lotteluvah schreef:Je kan oevenen wat je wil, maar vliegen doet ze echt niet hoor.
Ja njah, boeiend. Je snapt wat ik bedoel.
Naomi_Haffie schreef:kheb geeen goed voornemen :
lotteluvah schreef:Naomi_Haffie schreef:kheb geeen goed voornemen :
Welles.
Beter leren typen.