Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Oemf, gaan we het nu daar over hebben..
Mijn paard is ook getemd, door een vent die echt super is..
máár tjell jij en ik willen niet weten wat er met vianne is gebeurd, dan ga jij volledig door het linkt wat betreft voorafgaande discussie
Anseltje schreef:Kijk en dát is nou tjelliebellie
TjelleBieb schreef:Anseltje schreef:Kijk en dát is nou tjelliebellie
Hehe, jup.
Ben heel goed in mensen de grond in trappen, of mensen op afstand te houden die ik niet mag.
Zelfs zo'n stoere gangster in me klas is bang voor me, omdat ik eens een keer zei: 'Als je dat flesje naar me gooit, dan beloof ik je zwaar serieus dat ik je kop van je romp aftrap.'
Toch deedtie het en zetten ik 'm klem tussen de muur en moesten 2 andere gassies 'm helepe.
Anseltje schreef:Oemf, gaan we het nu daar over hebben..
Mijn paard is ook getemd, door een vent die echt super is..
máár tjell jij en ik willen niet weten wat er met vianne is gebeurd, dan ga jij volledig door het linkt wat betreft voorafgaande discussie
Anseltje schreef:Neeh Gitt, niemand hoeft het te weten.. Sommige zullen het vast wel weten. Maar nee dank je, ik wil niet dat mensen te horen krijgen hoe mijn paardje zadelmak is gemaakt
xLariss schreef:Byee, broertjee wúll!
«3
TjelleBieb schreef:Anseltje schreef:Kijk en dát is nou tjelliebellie
Hehe, jup.
Ben heel goed in mensen de grond in trappen, of mensen op afstand te houden die ik niet mag.
Zelfs zo'n stoere gangster in me klas is bang voor me, omdat ik eens een keer zei: 'Als je dat flesje naar me gooit, dan beloof ik je zwaar serieus dat ik je kop van je romp aftrap.'
Toch deedtie het en zetten ik 'm klem tussen de muur en moesten 2 andere gassies 'm helepe.
TjelleBieb schreef:Voel me wel weer wat beter.
Denk dat ik gewoon ff tekeer moest gaan over iets, of zeggen hoe IK erover dacht.
Dus, TY'ALL!
Anseltje schreef:oew jij klinkt gevaarlijk
Anseltje schreef:Doeg Lariss..
Dank je Gittvind dat zooon relaxed lied