Mooi! Ik wil al jaren een shoot van Iris, maar die heeft in de zomer niet zo'n mooi koppie door schuren.
O ik heb vanmiddag al weer zo heerlijk gereden. Echt, ik kom iedere keer helemaal happy van die blonde af! Ze had 4uren in de wei gestaan, dus madam moest enigzins gemotiveerd worden om aan de slag te gaan, maar toen ze eenmaal de motor aan had... wow hihi!
Zonde dat ze schuurt. Lukt het in deze periode ook niet? Verder dus heerlijk gereden vandaag ondanks dat even gemotiveerd moest worden na het gras eten
Ja het is wel zoals ze is, dat is waar... Ook nu heeft ze al kleine plekjes, ondanks dat ze compleet ingepakt is. Misschien ga ik wel eens een shoot in de winter doen, dan heeft Iris geen plekjes en kan ik mijzelf wat beter verpakken in kleding
Dames die naar de Veluwe gaan, heel veel plezier! Sita gaat ook toch?
Auto is gepakt alleen Mando zijn spullen er nog in en dan kunnen we gaan. We gaan half 11 rijden dan zijn we er om 1 uur....
Marin en Ane rijden dezelfde tijd weg en we zijn ongeveer gelijk na Heerenveen en dan stapt Marin bij mij in de auto... gezellig... kunnen we weer 2 uur kwekken.. komt er veel te weinig van hahahahaha
Mijn moeder is vanochtend geopereerd. Begin december is ze gevallen en heeft ze haar pols gebroken. Het zetten e.d. is niet goed gegaan, zodat ze nu uiteindelijk toch geopereerd moest worden. Hopelijk komt ze snel weer thuis en heeft ze niet al te veel pijn...
Iris heeft vrij gehad vandaag, ik kon mijn koppie er niet echt bij houden. Ik ben even bij haar in de wei gaan zitten, gewoon lekker kijken en zo af en toe kwam ze even een knuffel halen. Ook heerlijke momenten...!
Zo terug van de bruiloft en ook nog bij Storm geweest. Vanavond nog het feestje van de bruiloft. Moet ff zin maken, zit gaar op de bank haha.
Wat vervelend voor je moeder dat ze nu alsnog geopereerd moet worden. Is de operatie wel goed gegaan? Hopen dat ze inderdaad niet al te veel pijn heeft en het nu goed hersteld. Kan me wel voorstellen dat je dan weinig zin hebt om echt te gaan rijden. Zo een tijdje in de wei door brengen is ook wel eens leuk om te doen.
Ik heb vandaag alle foto's van de shoot gehad. Lastig kiezen, vind ze echt zo mooi geworden. Heb er een topic van gemaakt.
Pfff net bij fisio geweest, ging er heen met last van mijn nek tot middenrug kom terug met de conclusie dat mijn bekken scheef staat, mijn rug scheef staat, en volledig vast zit. De fisio vroeg hoe het ooit mogelijk was dat ik kon doorzitten op een paard....
Zo ik hang lekker op de bank na een gezellig maar toch ook wel koude dag in de Efteling. Na de shoot dondermiddag, gisteren bruiloft en vandaag Efteling ben ik nu wel errug moe. Morgen ook nog ff een onderling wedstrijdje en dan maandag nog ff 3 uurtjes overwerken tot 20 uur. Beetje te veel gepland.
Hoe is het nu met je moeder Klasien?
Jij bent dus flink scheef zo te lezen....wat gaat de fysio er aan doen, heb je oefeningen gekregen?
Mijn moeder is gisteravond weer thuis gekomen. Ze is de nacht redelijk door gekomen en heeft vanmiddag ook de hele middag liggen slapen. Ik stop haar redelijk vol met pijnstillers, op deze manier is het een beetje uit te houden... Mijn moeder is niet bepaald een miepert... Hopelijk wordt de pijn snel wat minder, want dit is niet leuk. Voor haar zeker niet, maar voor ons ook niet. Ik zie niet graag iemand met pijn...
Ik ben vanmiddag wel weer aan het rijden geweest, maar kon mijn hoofd er nog steeds niet echt goed bij houden. De laatste 5 minuten gingen super, nadat ik mezelf even streng toegesproken had dat ik op moest letten.
He de zon schijnt! Die hebben we de hele dag nog niet gezien!
Wel fijn dat ze thuis, maar helemaal niet fijn dat ze zoveel pijn heeft. Gelukkig heeft ze vanmiddag even flink kunnen slapen met de pijnstillers. Iemand met pijn zien is zeker niet fijn. Vooral ook omdat je er weinig tot niets aan kunt doen om de pijn minder te krijgen.
Joh en dat het rijden dan even wat minder gaat omdat je gedachten afdwalen is toch niet erg. Komt vanzelf wel weer.
Hier een enkele zonnestraal maar dat mag echt geen naam hebben. Kwam verkleumd terug van de Efteling. Zelfs nu na het douchen heb ik het nog niet echt lekker warm.
Net nog even mijn foto's van de shoot bekeken. Zo maf misschien, maar ben er echt superblij mee. Nu moet ik alleen nog gaan bedenken welke ik echt wil bestellen. Uit mijn topic sowieso 13 en 15, verder twijfel ik nog.
Mando
Geplaatst: 01-06-13 19:25
Haai. We hebben t super leuk hier. .. Gisteren nog lekker gereden Vandaag met corina n heerlijk rit van 3 uur gemaakt. Het was vandaag niet heel warm meer koud.
Morgen fotoshoot. .. en maandag nog n ritje en dan is t weer voorbij. . We genieten echt.
Zwaait weer. . Verbinding is hier erg slecht. ....