Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marlis schreef:Als het geld er is wil ik het veulen en peep ook het liefst laten beleren voor de kar op een professionele stal. Ik ga dat niet zelf aan kloten.
joopiexx schreef:Marlis schreef:Als het geld er is wil ik het veulen en peep ook het liefst laten beleren voor de kar op een professionele stal. Ik ga dat niet zelf aan kloten.
Het zelf doen vind ik juist het leukste! Maar ik weet wel wat ik doe, en als ik het niet weet dan doe ik het samen met iemand die het wel kan.
Gail waarom probeer je geen utrechtse stang?
Weet niet of dat veel verschil maakt?
Ik heb nu een liverpool met een lichte boog erin.. Wel met grove kinketting dus die wil ik nog even overzette, wil liever een fijnere ketting die minder inwerkt. Met een gewone wil Wenner zn tong nog wel ees over het bit gooien.
Pietertje zou graag een bericht willen typen denk ik, maar hij slaapt nu eindelijk even. Hij klimt gewoon in de muren he! We hebben stuucwerk op de muur zitten dus zo makkelijk moet dat niet gaan.. en hij sloopt ook een beetje. Gelukkig zijn we nu 2 weken vrij en kunnen we hem goed in de gaten houden!