[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 12:46

Wenner heeft zoiezo niet zoveel haar, Julia heeft veel meer!
En in vergelijking met Boy is dit echt heel luxe hoor. Ik zat nog ff te kijken maar ik heb geen winterfoto's van Boy op mn laptop, die was ook echt heel donker en een haarbal, en zomerdag veel grijzer.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 12:51

Ankie staat ook zonder deken maar die heeft echt geen wintervacht! Heb geen idee hoe dat kan }:0
edit: dit is ankies 'wintervacht': [ITP] Haflinger Ankie in de sneeuw

@muppetmayo: dat is zeker een oude foto, van net na zijn slootzwemavontuur? Hij is daar heel mooi slank zeg!

@gothictezzy: heb ik iets gemist? Ga je een haflinger kopen?

Die zweetdeken die ik wilde kopen was toch maat 195 jammer genoeg. Wil nu een dralon deken maar die zijn DUUR. Maar goed, zo dringend is het niet aangezien ik nu toch amper rij. Zolang ik hem maar heb als we weer naar ameland gaan van de zomer.

Kan nu sowieso niks betalen want ik ben mijn pinpas kwijt geraakt |o |o |o Dat is al de 2de keer :+ En het duurt 7 dagen voordat ik een nieuwe heb. Volgende keer maak ik een gaatje in mijn pas en hang ik hem met een touwtje om mijn nek!
Laatst bijgewerkt door Hinke op 09-03-10 12:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 12:52

Liiisaaa schreef:
Neusje in de zomer.. Zon.. :P
Afbeelding

Neusje in de winter.. Koud!
Afbeelding

Wat is het toch een lekker ding ;) Hoe oud is hij eigenlijk?

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 12:53

Zo hinke das ook zuur dat je je pinpas kwijt bent!!

muppetmayo

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 12:55

Hinke balen dat je je pinpas kwijt bent :(:)

Dit is een foto van net na de zwempartij idd. Zo slank issie nu niet meer :+ Hij is ook weer wat breder geworden dan daar trouwens.. Hij is steeds meer aan het uitzwaren..

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 12:56

Ja en behoorlijk dom ook ;) Moet gewoon wat zuiniger zijn met mijn spullen. Waarschijnlijk in de printer laten zitten, maar hij ligt er nu niet meer en ook niet bij de balie ;)

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 12:56

muppetmayo schreef:
Hinke balen dat je je pinpas kwijt bent :(:)

Dit is een foto van net na de zwempartij idd. Zo slank issie nu niet meer :+ Hij is ook weer wat breder geworden dan daar trouwens.. Hij is steeds meer aan het uitzwaren..

Nog meer aan het uitzwaren dan dat hij eerst was? Dan wordt het echt een hulk ;)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 12:58

Balen Hinke...

Een hulk? Als-ie maar niet groen wordt dan :=

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 13:04

Ben je er wel snel achter gekomen dat je m kwijt was dan?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 13:16

whaa vrijdag heb ik mijn eeste echte autorijles :D ik vind het supper spannend :D hihi ik ga rondrijden in een Jaguar :oo lol

Dat is wl prut dat je je pinpas wijt bent Hinke. Als ik ijn pinpasoid kwijt raakraak ik gelijk heel mijn protomonee kwijt :P Dat is pas erg, want daar zit ALLES in.

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 13:19

leuk hoor al die verschilende paardje zo in zomer en winter vacht
laat de zomer maar weer komen

leuk gail je eerst echte rijles sucses

balen ze hinke pinpas kwijt

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 14:30

Waarom voer ik alweer de hele dag niets uit?

Heb alleen wenner gemest vanmorgen en buiten gehad.
Verder nog maar weinig gedaan, wilde longeren maar de bak was nog hard, en voor me werk heb ik ook nog niets gedaan... gaat lekker zo vandaag..

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 14:30

Het is ook echt wel een beetje een brede macho hoor :P

En leuk Peelie :)
Ik ben inmiddels bezig met motorrijlessen :D

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 15:47

Daims & Daims zijn leuk! :D

@Hinke Nibbit is 11 ;)

Jeetje balen zeg dat je je pinpas kwijt bent..

Gail veel succes met je rijlessen, een Jaguar, toe maar! :D

Hmm balen dat de bak te hard was, hier heeft ook weer gevroren vannacht en overdag trouwens ook nog. Wel lekker zonnetje erbij, maar een hele koud wind

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 16:01

whaaa, ik vind het zoo cool van mezelf.

Ik ben echt een muts en durf al bijna 2 jaar geen startkaart aan te vragen. Nu dat het de laatste tijd zo lekker gaat met de wedstrijden, (ik val constand in de prijzen)en na het zien van het filmpje van Mara en mij ben ik van mening dat ik het gewoon moet doen :D Dus de spullen die hier al meer dan een jaar liggen zitten nu eindleijk in een envelop, nu nog op de post :D

Ik ben echt super trots op mezelf :D

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 16:04

Super Gail! :D Gewoon doen, en je ziet wel hoe het gaat lopen.

Als het idd zo super gaat met prijzen en dat je er zelf een goed gevoel over hebt, komt dat helemaal goed met jullie!

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 17:20

goed zo peelie gewoon doen jullie kunnen het;)
ik had met bianca al een startkaart binnen terwijl ik er nog maar net op kan zitten en stappen beetje draven een een beetje een stuur :P

leuke fotos weer zeg..

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 17:21

joopiexx schreef:
Gothic_TeZZy schreef:
Oehhh Lijkt me leuk :P
Maar moet ff kijken, me ma is vandaag naar Dubai vertrokken.. *werk* en komt zondag ochtend terug.. Dus ff met me paps overleggen!
Gail; Jah hea hij is zoo leuk... Ik ga binnenkort ook ff kijken bij n stukje land hierzo vlakbij :) Wiejjjj

heb je ook de mogelijkheid om Daims te kopen?
Zou wel mega gaaf zijn natuurlijk :D

Ja die mogelijkheid is er... Hoop ik, vast wel.. Als ik genoeg bied xD

Hinke; Nouja, stel ik kan het maandelijks opbrengen wel jah.. Maar voorlopig nog steeds geen stage en geen werk dus kan weinig beginnen.. :P

Gail; Gewoon doen joh! En leuk rijlessen!! *jalours*

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 17:28

Tessa ik wil niet gelijk je rozewolkje lek prikken, maar wat je zegt he; Als ik maar genoeg bied... Laat je niet opna***n door mensen die er denken nog een flink slaatje uit te kunnen slaan. Natuurlijk ken k jou stal niet, en hoe er daarmee omgegaan wordt maar tis wel iets waarvan ik denk; Let op!

Ik wilde Wenner ook wel voor een paar 100 meer kopen hoor, want hij was zo leuk... maarja je moet wel realistisch blijven.

Gail, zit die ook al echt in de brievenbus?

Toch net nog even gaan longeren, en wenner was braaf, liep keurig! Knappe poownie!

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 17:31

Ja dat doe ik zekers ook wel! Ach, voorlopig toch geen werk.. en moet ook eerst nog 1200 uur aan stage lopen :+

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 17:33

Een betaalde stage zoeken? Als die er in jou sector zijn, of nagaan hoe dat bij een organisatie geregeld is, want zelfs in het onderwijs is er wel iets ergens vandaan te peuteren.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 17:45

Peelie schreef:
whaa vrijdag heb ik mijn eeste echte autorijles :D ik vind het supper spannend :D hihi ik ga rondrijden in een Jaguar :oo lol

Dat is wl prut dat je je pinpas wijt bent Hinke. Als ik ijn pinpasoid kwijt raakraak ik gelijk heel mijn protomonee kwijt :P Dat is pas erg, want daar zit ALLES in.

Dat is idd nog veel erger! Dat is me dan weer niet overkomen :+

joopiexx schreef:
Ben je er wel snel achter gekomen dat je m kwijt was dan?

Ja dat wel, toen ik wilde afrekenen bij de supermarkt :+

Gothic_TeZZy schreef:
Ja dat doe ik zekers ook wel! Ach, voorlopig toch geen werk.. en moet ook eerst nog 1200 uur aan stage lopen :+

Ja maar als je stage betaald wordt, kan je het dan ook niet betalen? Ik hoop zelf ook op een stage in september waarbij ik betaald krijg, want dan kan ik ankie weer terug halen ;)

joopiexx schreef:
Tessa ik wil niet gelijk je rozewolkje lek prikken, maar wat je zegt he; Als ik maar genoeg bied... Laat je niet opna***n door mensen die er denken nog een flink slaatje uit te kunnen slaan. Natuurlijk ken k jou stal niet, en hoe er daarmee omgegaan wordt maar tis wel iets waarvan ik denk; Let op!

Ik wilde Wenner ook wel voor een paar 100 meer kopen hoor, want hij was zo leuk... maarja je moet wel realistisch blijven.

Gail, zit die ook al echt in de brievenbus?

Toch net nog even gaan longeren, en wenner was braaf, liep keurig! Knappe poownie!

Idd, als je nu op marktplaats kijkt wat de prijzen van haflinger zijn... Voor een mooie goed beleerde makke pony kan je amper meer dan 1500 euro vragen. Ze zijn echt niet veel waard (qua geld bedoel ik dan) op dit moment.
Fijn dat het goed ging met werner btw.

@peelie: huh ik dacht dat je al een startkaart had? Je bent nu toch ook al wedstrijden aan het rijden?

@lisa: ok, 11 jaar is nog niet zo oud. Het is toch een hengst? Hij is wel braaf voor een hengst!

muppetmayo schreef:
Het is ook echt wel een beetje een brede macho hoor :P

En leuk Peelie :)
Ik ben inmiddels bezig met motorrijlessen :D

Stoer!

Zo en nu eten :Y)

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 17:54

Ik hoop inderdaad op een betaalde stage, maar ik zoek al inmiddels een half jaar, 23 bedrijven gemaild/gebeld.. van 5 antwoord gehad.. Wel een bedrijf kunnen vinden waar ik in 2011 terecht kan maargoed, moet voor 1 april een stage hebben gevonden :S Kwamen de docenten ineens maandag mee :s Heeeeel handig...

Voor t eventuele paard wat er zou komen wordt zekers gekeken en vergeleken in prijzen, en het enige wat ik nog bij het paard zou moeten kopen is een zadel (dat Wil ik niet eens overnemen xD) Nou daar ben je wel zoet mee, of zadel in eerste instantie wel overkopen en later zoeken naar een lekker zittend, goed passend zadel :P Maargoed, eerst verder dromen :P

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 18:05

Het is op het moment moeilijk om in het oerwoud iets te vinden wat goed is. De ene vraagprijs is laag omdat het tehuis belangrijkrijk is, de ander omdat blijkt dat het paard meer niet waard is, maarja je ziet niet alles af van een foto natuurlijk. Toch blijven er nog hoge vraagprijzen en die worden er nog voor gegeven omdat het toch blijft wat de gek er voor geeft.
Ik zag pas een haf van 3000 staan, gaaf beest, breed opgeleid, jong, dusja.. een hoop geld maar je koopt wel iets heel veelzijdigs.

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 18:18

Mja.. Daims is volgens de manege van 1992, dat maakt hem 18...
Al heb ik daar soms wel mn twijfels bij :P Hij heeft bij vorige eigenaar M1 gelopen en L gesprongen, inmiddels 2 jaar van de manege :P Ach.. dromen mag :P