Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat is al de 2de keer
En het duurt 7 dagen voordat ik een nieuwe heb. Volgende keer maak ik een gaatje in mijn pas en hang ik hem met een touwtje om mijn nek! 
Hij is ook weer wat breder geworden dan daar trouwens.. Hij is steeds meer aan het uitzwaren.. muppetmayo schreef:Hinke balen dat je je pinpas kwijt bent
Dit is een foto van net na de zwempartij idd. Zo slank issie nu niet meerHij is ook weer wat breder geworden dan daar trouwens.. Hij is steeds meer aan het uitzwaren..
ik vind het supper spannend
hihi ik ga rondrijden in een Jaguar
lol
Dat is pas erg, want daar zit ALLES in. 

Dus de spullen die hier al meer dan een jaar liggen zitten nu eindleijk in een envelop, nu nog op de post 

Gewoon doen, en je ziet wel hoe het gaat lopen.
joopiexx schreef:Gothic_TeZZy schreef:Oehhh Lijkt me leuk![]()
Maar moet ff kijken, me ma is vandaag naar Dubai vertrokken.. *werk* en komt zondag ochtend terug.. Dus ff met me paps overleggen!
Gail; Jah hea hij is zoo leuk... Ik ga binnenkort ook ff kijken bij n stukje land hierzo vlakbijWiejjjj
heb je ook de mogelijkheid om Daims te kopen?
Zou wel mega gaaf zijn natuurlijk
Peelie schreef:whaa vrijdag heb ik mijn eeste echte autorijlesik vind het supper spannend
hihi ik ga rondrijden in een Jaguar
lol
Dat is wl prut dat je je pinpas wijt bent Hinke. Als ik ijn pinpasoid kwijt raakraak ik gelijk heel mijn protomonee kwijtDat is pas erg, want daar zit ALLES in.
joopiexx schreef:Ben je er wel snel achter gekomen dat je m kwijt was dan?
Gothic_TeZZy schreef:Ja dat doe ik zekers ook wel! Ach, voorlopig toch geen werk.. en moet ook eerst nog 1200 uur aan stage lopen
joopiexx schreef:Tessa ik wil niet gelijk je rozewolkje lek prikken, maar wat je zegt he; Als ik maar genoeg bied... Laat je niet opna***n door mensen die er denken nog een flink slaatje uit te kunnen slaan. Natuurlijk ken k jou stal niet, en hoe er daarmee omgegaan wordt maar tis wel iets waarvan ik denk; Let op!
Ik wilde Wenner ook wel voor een paar 100 meer kopen hoor, want hij was zo leuk... maarja je moet wel realistisch blijven.
Gail, zit die ook al echt in de brievenbus?
Toch net nog even gaan longeren, en wenner was braaf, liep keurig! Knappe poownie!
muppetmayo schreef:Het is ook echt wel een beetje een brede macho hoor
En leuk Peelie
Ik ben inmiddels bezig met motorrijlessen
Maargoed, eerst verder dromen
Hij heeft bij vorige eigenaar M1 gelopen en L gesprongen, inmiddels 2 jaar van de manege
Ach.. dromen mag