Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:iemand heeft aans jives voorpluk gezeten
Jotee schreef:Wat betalen jullie veel aan privéles dan. Hier in de buurt is het meestal € 10,- per half uur. Ik ken iemand die maar € 12,50 per uur vraagt, zij geeft super les.
Ik doe het met m'n clublessen, gaat hartstikke goed de laatste tijd!![]()
Wentos schreef:![]()
had een hele lijst met quotes, stuurt iemand me via msn een link.. ik open hem.. opent die hem in m'n venster waar m'n quotes in stonden.. ik op vorige, alles weg.. sorry.. ff kijken wat ik nog weet..
Gelukkig nieuwjaar!!!!
@ Joke: mag ik vragen of je wel bij leest? Ik heb je al een paar keer wat gevraagd maar ik krijg geen reactie..
@ Bianca: borsttuig staat goed!
@ Viet: leuke foto's weer van Lotte.
@ Foetsie en Samir: Welkom!
@ Emma: ook leuke foto's!dlientjuh schreef:iemand heeft aans jives voorpluk gezeten
Dat is k*t!! Hopen dat je wat anders vind!
biancailona schreef:ik heb al gereden, meteen foto gemaakt van mijn borsttuig, en mijn beetje gepimpte hoofdstel, paar kwastjes extra![]()
lotteluvah schreef:dlientjuh schreef:je mag alleen van de 4 instructrices van de manege les vragen..
ongelooflijk duur nog ook terwijl ze niet eens zo goed zijn en de beste zitten vol. 20 euro per half uur zijn ze helemaal van de pot gerukt.
Aan de weg waar onze shetten staan is goede stalling 200 pm en ze hebben een buitenbak....
maargoed .. het staat daar vol..
in ieder geval ga ik nu alvast iets op mp plaatsen
20 euro voor een half uur
ik betaal 10 voor een halfuur priveles en ze heeft meerdere paarden op heel hoog niveau uitgebracht.
Zijn ze helemaal gestoord.
HAFxGEK schreef:mensen die nog geen foto's hebben gestuurd... nouja jullie weten 't wel
dlientjuh schreef:iemand heeft aans jives voorpluk gezeten
lotteluvah schreef:Noom
is ze niet om op te eten?
Wentos schreef:wil het nog wel ene keer vragen hoor..
Of je weet wie de vader is van Norton?
@ Karin: ja dat is echt heel vervelend.
Eet smakelijk!
Jotee schreef:Wentos schreef:wil het nog wel ene keer vragen hoor..
Of je weet wie de vader is van Norton?
@ Karin: ja dat is echt heel vervelend.
Eet smakelijk!
Euhm, ik ken geen Norton. Ik denk dat je Noran bedoeld?!
Wentos schreef:Jotee schreef:
Euhm, ik ken geen Norton. Ik denk dat je Noran bedoeld?!
Oepsfoutje.. Noran bedoel ik ja (heb m'n berichtje ff geedit
)
Hilde_q schreef:nienke krijgt geen haver
Ik voer zelfs musli zonder haver omdat in de meeste musli haver zit
HAFxGEK schreef:Ik wil trouwens van iedereen een goeie voornemen