Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

SmeeJ schreef:wat een ongelovelijk mooie hond was dat suus.

lotteluvah schreef:Die ogen
hijs al 2jaar hier ofzo zal ie haar nog kennen of uberhaupt snappen wie dat is? 

_Caitje__ schreef:ik denk eerder dat hij haar nog een herkent, al zeggen ze dat dat niet kan bij honden, maar ze zeggen ook dat ze geen liefde kennen.

suusiejj schreef:TjelleBieb schreef:Voor Vietje.
Owja, en hij heeft een nieuwe lip-piercing.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
WAT IN THE H*LL IS DAT

suusiejj schreef:zooooooooooooooooo beetje bijgelezen komt me iemand lichterlijk de strot uit maar ach dat hebben we wel vaker
ik heb kerstkado's gehaald, pa wou een verbandtrommel voor in de auto en een gevaren 3hoek
dus hek maar ff gehaald, wil nog iets halen anders is de leukerheid dr af
en voor djaga een nieuwe halsband met een blauw doekkie (zn ouwe is helemaal kapot dankzij sacha)
en voor sacha niet want haar rood gedoekte halsband is nog prima
en voor beiden een bot en voor amy kattenmelk haha en alles laten inpakken,
en voor mezelf die ranzige grapefruit sap waar je van afvalt als je dr 2 glazen van neemt na het eten.
en het boek razend van carry sleeeee
ESUM IK NEGEEER JE NIET![]()
![]()
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjj baps en esUm enVieterddddddddd

biancailona schreef:ik heb gewoon een zwarte cap,
er wil een meisje, ze zit niet op bokt overigens voor ilona komen kijken morgen, ivm verzorgen, mail haar vanavond denk het adres wel.
Ik heb al twee keer gemaild of ze me wil bellen, nu mailt ze terug ik kan vrijdag wel. Had namelijk gemaild dat ik dan ook kan. Ik denk bel me dan, heb het tel. nummer gemaild. Nog steeds geen telefoontje gehad over morgen. Pff.... Ze is dertien, vond ik al een lastige leeftijd, rijdt 2.5 jaar, maar sommige zijn al verstandig op die leeftijd, vandaar dat ik hem verlaagd heb. Ik denk bel me dan als je zo graag wilt. O, ja laatste mailcontact was maandag, ik dacht bel me dan ook maar.
Dus zit in dubio, vanavond mijn huisadres mailen. Of op telefoontje wachten. pfff...

Sanchowtju schreef:Amandie schreef:![]()
Ik moet ook nodig een nieuwe cap, maarjaik draag er alleen een op de rijvereniging
foei tochje moet altijd een cap op he
![]()
biancailona schreef:lotteluvah schreef:Ik zou niet mailen.
Zij wil verozrgen dan moet ze ook maar initiatief tonen!
dat dacht ik ook pfff, verzorger zoeken valt niet mee

Amandie schreef:lotteluvah schreef:Het is en blijft een dier.
Een verkeerde vlucht je valt er wel af en daar lig je dan met je hersenschudding.
Heb ik al gehadtoen een paard mij 5x had getrapt.. tegen me hoofd en nek

Hilde_q schreef:Amandie : onverantwoord bezig
Hilde_q schreef:ik vind het onderhand zelfmoord plegen![]()
Weet je hoeveel mensen al zwaar letsel hebben gehad met rijden door nogal eigenwijs te zijn
Mja je moet het zelf weten

lotteluvah schreef:Ik vind het egoistisch voor je omgeving.
Als je wel overlijd hebben de mensen om je heen zoveel verdriet. Doe dan een cap op heb je meer zekerheid.

Amandie schreef:Nee ik lach jullie niet uit
Dat haha ging over zelfmoord plegen![]()

Hilde_q schreef:Amandie schreef:Maar ik rij ook nog niet lang zonder cap hoor
Nog maar een half jaartje
Wel lief dat jullie bezorgt zijn:
ik be dus echt niet bezorgd
vind je nogal eigenwijs

Amandie schreef:ja!!
Ik hou super veel van paarden, en het is en blijft kuddedieren!!
maar gilco vertrouwd mij en ik vertrouw gilco!!

lotteluvah schreef:Amandie schreef:Jullie hebben ook gelijk dat een cap op doen heel verstandig is.
En dat een cap ook heel goed helpt.
En dat je gewoon een goede smak kan maken. Maar dat kan ook met cap
Maaar de gevolgeeen!
Haal dat bord eens voor je kop weg!

Amandie schreef:Trouwens.. een vader dat heb ik niet echt

lotteluvah schreef:ik heb morgen mondeling duits, nog geen fiets voor gedaan. Moet nog 2 boekverslagen overnieuw maken en het uit me kop leren

Jasia schreef:Hoi hoi
Kom even omt hoekkie kijken..
Moet zo gelijk weer gaan want heb gala..
Dus in bad, haartjes krullen (doet me moeder, dus hoop dat het er een beetj euitziet), mezelf in mn jurk proppen, make-up op.. en FEEST
Leuke foto!

Anseltje schreef:amanda, omdat ze mij kennen en jou niet mogen. Dat blijkt

lotteluvah schreef:Anseltje schreef:zucht..
sorry hoor an maar je kan je ook om ales druk gaan maken.
Hoe was iedereen ilona hier wel niet aan het afkraken terwijl ik haar wel mocht?

Amandie schreef:DIT IS DE LAATSTE KEER DAT IK IN DEZE TOPIC REAGEER:
Ik vind het leuk als jullie mij niet mogen.. maar reageer dit nu niet af op AnneAnne heeft jullie niets aangedaan.. als jullie mij niet mogen mail het me dan maar: a-manda@live.nl!! En dan wel eerlijk zijn hea !!

HAFxGEK schreef:Ja tjelldie schoenen zag ik ook bij mij, je hebt ze ook in ;t blauw met paars, wou ze eerst ook maar ze staan nergens bij ..

Wentos schreef:ow, ik wil ook nieuwe allstars.. m'n oude zijn echt dood..

HAFxGEK schreef:Wentos schreef:ow, ik wil ook nieuwe allstars.. m'n oude zijn echt dood..
Ik ben de mijne kwijt geraaktnu heb ik wannabe's , heb geen geld
Slechterik.
lotteluvah schreef:omg
me moeder belde net.
Ze heeft een kertboom van 3.5 meter gekocht.
Die past niet eens in de kamer

Naomi_Haffie schreef:wat een úber stom dom kút wijf is dat zusje van mij, ze liet te laptop op de grond f.likkeren , als die kapot is joh , aaargh

_Caitje__ schreef:lotteluvah schreef:http://img408.imageshack.us/img408/6740/48621uo5.jpg[/img]
wil die ook, maar dan in het zwart, had hem al, maar die is gestolen![]()
En dan dacht ik dat ik blonT was![]()
En over dat zonder cap rijden, ik vind het gewoon stom, er kan altijd iets gebeuren.
Heb 2 keer zonder cap gereden, 1 keer gewoon in de bak, was m'n cap vergetenen die andere keer was de eerste keer op Andy, half buiten en half binnen, dat was omdat ik mijn cap net die dag uit de auto had gehaald en ik wilde kijken of hij lekker reed en ook nog een beetje braaf was (eigenaar was er wel bij).
ben er, heb vanaf 270 bijgelezen, lees straks even snel wat daarvoor stond (zijn stuk of 50 pagina's) maar ga nu eten.

DJAGA!suusiejj schreef:Wentos schreef:Ik vind Djaga ook super leuk!!
haha als ik zelf een auto had had ik hem zowieso mee genomen naar de meetinghij vind dat soort dingen enorm leuk, ook expo vind ie mooi helaas kon ie dit jaar niet mee

suusiejj schreef:puur respect voor deze onzettende stoere hond
kizan
Kizan Udaschka, geboren 22 april 1995, vader Arrow Udaschka, moeder Sjarnak Udaschka.
H.D.-B (in het verleden getest op erfelijke oogziekte...vrij bevonden)
(overleden op 15 juni 2007)
in de hoop dat bokt deze wel pakt

_Caitje__ schreef:ik denk eerder dat hij haar nog een herkent, al zeggen ze dat dat niet kan bij honden, maar ze zeggen ook dat ze geen liefde kennen.

suusiejj schreef:Nouschka is ook al bijna een jaar niet meer bij me
damn voel me ineens vet down worden zeg

) en daarna, blonde plukken + de rest zwart, en die blonde plukken wiltie KNALROOD! 

SmeeJ schreef:omg..
mijn zus schreeuwt naar me; Esméee de deur is nét geverfd, dus niet aankomen.
ik roep Okeee terug en trek die deur dicht maar niet aan de hendel maar aan de deur zelf. .
nu heb ik witte vingers en me vingers staan in de deur, dezelfde deur waarop ik tegenop liep.,
SmeeJ schreef:Weet niet.
Ik ga deze week eens kijken of ze in enschede nog Eurostar pad's hebben.

SmeeJ schreef:omg..
mijn zus schreeuwt naar me; Esméee de deur is nét geverfd, dus niet aankomen.
ik roep Okeee terug en trek die deur dicht maar niet aan de hendel maar aan de deur zelf. .
nu heb ik witte vingers en me vingers staan in de deur, dezelfde deur waarop ik tegenop liep.,
Jasia schreef:Zo m'n haar is gekruld
Zal morgen wel foto's plaatsen

Jasia schreef:Zo m'n haar is gekruld
Zal morgen wel foto's plaatsen

, maar wel knap dat ie t nu niet meer zonder comando doet 
en t andere paar is ook mooi 

, en wat een poppige oogjes heeft de paps van Djaga
lotteluvah schreef:goeiekutsoggel![]()
Jemig iedereeen met dat gegoeiemoggel
jacqq schreef:Ik heb een aantal pagina's terug gelezen, ben het nu ff zat![]()
doe strakjes de rest wel weer, heb ondertussen ook meegelezen dus mn reacties staan n beetje door de war
Over dat hele cap gedoe antwoord ik neit![]()
@laura: ik zou n paard dat uit zichzelf al steigert nooit aanleren te steigenren, maar wel knap dat ie t nu niet meer zonder comando doet
@Tjels: OMG mooie allstarsen t andere paar is ook mooi
@ Esmee: das kút zeg :S, volgende stage plek gaat t vast beter
@ Yvanka: wat een bitch zeg, mooi dat je naar de conrector gaat, hopelijk haalt het iets uit!
@ naomie: hopelijk is je laptop niet kapot!
@Viet: mooie cap hoor, maar persoonlijk vind ik zwarte caps mooier