Jasia schreef:kraken? Doet dat pijn..?
Ik ben al bij een fysio geweest, en een moeilijk woord therapeut enzo.. Maar niks hielp
Dat doet inderdaad pijn

Bij mij werkt ook niet veel. Maarja
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jasia schreef:kraken? Doet dat pijn..?
Ik ben al bij een fysio geweest, en een moeilijk woord therapeut enzo.. Maar niks hielp

Ik mis iets..
? viewtopic.php?f=10&t=818358&
suusiejj schreef:das andersik vind het best gevaarlijk omdat esmee nog jong is EN op de grote weg,
tis niet echt verantwoordelijk zo bedoelde ik het

alles goed hier? suusiejj schreef:Dan issie niet dood
Pak een stofzuiger?
moet ik eerlijk bekennen dat ik dan altijd bang ben dattie zo de slang weer uitwandeld

TjelleBieb schreef:suusiejj schreef:Dan issie niet dood
Pak een stofzuiger?
moet ik eerlijk bekennen dat ik dan altijd bang ben dattie zo de slang weer uitwandeld
Whahaha!
Me moeder heeft er eens 1tje opgezogen, en toen kranten in de slang gestopt, en het uiteinde dichtgetape't.
De stofzuiger heeft 3dagen in de huiskamer gestaan, en toen haalde ze met een gerust hart die tape er weer af.

TjelleBieb schreef:suusiejj schreef:Dan issie niet dood
Pak een stofzuiger?
Whahaha!
Me moeder heeft er eens 1tje opgezogen, en toen kranten in de slang gestopt, en het uiteinde dichtgetape't.
De stofzuiger heeft 3dagen in de huiskamer gestaan, en toen haalde ze met een gerust hart die tape er weer af.

TjelleBieb schreef:Whahaha!

en kraken is idd ook pijnlijk alleen het geluid al gatverrrr
we verwachten niet anders dan dat jij achterstevoren op een kaal paard lekker door de straten gaat hobbelen

kekaro schreef:heyaaa tjels...weet je....bij jjou zouden we daar niet eens iets van zeggenwe verwachten niet anders dan dat jij achterstevoren op een kaal paard lekker door de straten gaat hobbelen