Onwijs mooi setje, staat heel erg mooi

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kekaro schreef:spannend moon..wel lekker dat er iemand is die je meteen belt !
sterkte, we duimen !!
kekaro schreef:suussie hoe is het met sas??
wat een raar mens zeg met dr pillen...
ik kan je foto's niet zienallemaal kruisjes.
ik ga ff broodje eten!
tot laterr
Lous schreef:Ja was even weg, maar ben er weer![]()
Leuk setje![]()
Voor Jive hebben we HH raspberry. Binnenkort ook nog even de stripenature aanschaffen, met de candy peesbeschermers en strijlappen
suusiejj schreef:Lous schreef:Ja was even weg, maar ben er weer![]()
Leuk setje![]()
Voor Jive hebben we HH raspberry. Binnenkort ook nog even de stripenature aanschaffen, met de candy peesbeschermers en strijlappen
haha jah die hele set heb ik nu ook compleet.. staat as beter dan ik dacht
viewtopic.php?f=63&t=762380
best mooi dekje, ik denk alleen dat cob krap aan word..
zo raar he ik heb 1dekje een babyblauwe die is maat VZ full, maar volgens mij issie spring want hij ligt as lang zo mooi niet als die andere VZ full
en gister me kast opgeruimt vet vaag die dutch harry's horse peesjes zijn full
mijn rose nieuwen ook
die norton met bont zijn pony
en die andere norton zijn cob, en toch past het allemaal
Lous schreef:Norton heeft ook geen maat cob. Ik heb toen in de ruitersportzaak maat pony van Norton naast maat cob gelegd van een ander merk en het scheelde maar een klein stukje.
Per merk is er denk ik ook wel verschil. Van halster past Jive nog in een premiere maat pony, van andere merken heeft hij cob. En van de Anky-halsters maat full. Cob is hem daarvan te klein.
suusiejj schreef:Lous schreef:Norton heeft ook geen maat cob. Ik heb toen in de ruitersportzaak maat pony van Norton naast maat cob gelegd van een ander merk en het scheelde maar een klein stukje.
Per merk is er denk ik ook wel verschil. Van halster past Jive nog in een premiere maat pony, van andere merken heeft hij cob. En van de Anky-halsters maat full. Cob is hem daarvan te klein.
jah echt raar he, en die touwen van het hh dutch halster en die van die nieuwe rose zijn VET lang man hahahamaar wel hele fijne stof..
Die nieuwe rose heb ik maat cob
en die van dutch heb ik maat full van halter
Lous schreef:Ik heb van de nieuwe collectie de stripe sunshine. Maar een paar op de manege hebben idd die duo-kleurige met lang touw. Maar voelt idd zeer fijn aan.
suusiejj schreef:Lous schreef:Ik heb van de nieuwe collectie de stripe sunshine. Maar een paar op de manege hebben idd die duo-kleurige met lang touw. Maar voelt idd zeer fijn aan.
cool heb je daar foto van???
jah deze stof of niet?
http://img150.imageshack.us/img150/9093 ... 827rg6.jpg
http://img150.imageshack.us/img150/8209 ... 840av1.jpg
Lous schreef:Ja die stof bedoelde ik.
Zit op school dus heb geen foto's bij de hand
Anseltje schreef:Heeyy allemaal