Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cheidie schreef:Gisteren heb ik weer wedstrijd gehad. Eerste proef veel wind en regen, maar toch een winstpunt gereden (182). En in mn tweede proef was ze traag, na de proef ging ze meteen plassen(177). Maar weer dik tevreden, want ze was weer braaf en liep fijn
.
[ [url=m/5MEQFn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kYclo0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mandarijn schreef:Vanmorgen lesje gereden met Spook. Ze loopt echt zoveel fijner nu! Heb goede hoop dat dit ook echt het probleem was.
Alleen met galopperen is het af en toe nog een beetje een Bambi-op-het-ijs idee, ze moet natuurlijk d'r achterbenen anders gebruiken nu dan dat ze altijd gewend is (nu ze minder steil staat) dus af en toe voel je d'r een paar pasjes echt zoeken hoe dat ook alweer ging.
Maar zo blij met hoe snel 't vooruit gaat!
Char_lotte schreef:Ik heb dit weekend niet echt wat met Lola gedaan, gewoon lekker gepoetst en geknuffeld en verder had ze vrij.
Ik ben wel lekker met Jody bezig geweest, heb haar vrijdag en zaterdag gereden wat heel goed ging! Het is zo ontspannend om haar te rijden
Volgende week worden zij en een van de andere paarden van haar eigenaresse gedekt, echt superleuk! De veulentjes worden dan waarschijnlijk of tijdens of net na mijn examens geboren, dus daarna kan ik dan lekker helpen en heeeel veel veulenfoto's maken natuurlijk![]()
[ Afbeelding ]
Ze houdt zó veel van me he
Mandarijn schreef:Leuk!
Dit is d'r, als het goed is is ze nu 4 jaar.
Was van die Haflinger waar ik gister die springfoto van plaatste!
[ Afbeelding ]
Mandarijn schreef:Echt heel jammer inderdaad... Vind 'm zo'n gave kleur hebben! En mooi groot ook, geloof dat ie bijna 1.60m is toch?