Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Ach Tjell, het zijn springruiters.. die maken nooit overal zo'n heisa van. Die zijn vaak zo nuchter als de pest
Anseltje schreef:Ach Tjell, het zijn springruiters.. die maken nooit overal zo'n heisa van. Die zijn vaak zo nuchter als de pest
SmeeJ schreef:Tjel, hoe weet jij eigenlijk wat voor ene bit dat is.
TjelleBieb schreef:Anseltje schreef:Ach Tjell, het zijn springruiters.. die maken nooit overal zo'n heisa van. Die zijn vaak zo nuchter als de pest
Nee, maar door mensen ZOALS JIJ (!!) word er nooit wat van gezegd, en word het van kwaad tot erger.
Snap je me punt?
Al we allemaal zo dachtte als jou 'Ach laatmaar zitten, ze verandere toch niet', dan komt het nooit goed, en hebben we straks stroomzweepies (datgene wat schokkengeeft) ipv normale zwepen.
Anseltje schreef:Al 3x een dikke tekst weggehaald.. weet even niet hoe ik het moet vertellen vanuit mijn standpunt
TjelleBieb schreef:SmeeJ schreef:Tjel, hoe weet jij eigenlijk wat voor ene bit dat is.
Ik weet niet van alle bitten de naam EsUm, maar ik weet wel watvoor'n bit ik niet in Dolce d'r smoel moet stoppen en wat wel.
ALLEEN VOOR UITZONDERINGEN, met een geheel goede reden zou ik er iets inhangen. Maar niet om mijn paard rustiger te laten lopen of in te houden.
Ik ben niet zó achterlijk.
Ja en ik weet ook dan bandages om de benen moeten, en niet om hals or whatever.
Anseltje schreef:TjelleBieb schreef:Nee, maar door mensen ZOALS JIJ (!!) word er nooit wat van gezegd, en word het van kwaad tot erger.
Snap je me punt?
Al we allemaal zo dachtte als jou 'Ach laatmaar zitten, ze verandere toch niet', dan komt het nooit goed, en hebben we straks stroomzweepies (datgene wat schokkengeeft) ipv normale zwepen.
Sorry tjell, maar nu ben je wel een beetje aanvallerig bezig..
maar ik stop even met mijn zegje, want ik weet niet hoe ik het voorzichtig maar toch duidelijk kan verwoorden.
Anseltje schreef:Tjell. hé easy. Wij zijn niet boos en willen jou ook niet uitlokken ofzo.. En esmee bedoelt deze rvraag ook niet banketstaaf
Sorry. maar je draaft nu een beetje door
SmeeJ schreef:Nee tjelsie dat bedoel ik niet.
Maar je kunt het hele bit niet eens goed zien.
Ik heb hem nl zelf nog in handen gehad, en zo 'rude' is dat bit niet.
Is maar 1 bit zeg maar, nouja niet 2 dus
xLariss schreef:Heey!
Anseltje schreef:maar ik stop even met mijn zegje, want ik weet niet hoe ik het voorzichtig maar toch duidelijk kan verwoorden.
HAFxGEK schreef:xLariss schreef:Heey!
EINDELIJK!!je moest eens weten ..
SmeeJ schreef:Oh sorry.
HAFxGEK schreef:xLariss schreef:Heey!
EINDELIJK!!je moest eens weten ..
TjelleBieb schreef:SmeeJ schreef:Oh sorry.
Maakt ook niet uit.
En ik wou ook niet opgefokt overkomen ofzo hoor.
TjelleBieb schreef:HAFxGEK schreef:EINDELIJK!!je moest eens weten ..
Ze word bang dat hier zometeen oorlog uitbarst omdat mensen zeggen wat ze denken.
Neehoor grapje Git!![]()