Dressuurhaflinger

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:01

Lang geleden dat ik meelas met jullie. Maar ik heb de knoop doorgehakt en besloten dat ik eind juli weer ga starten: L1 (waar we nu 1 winstpunt hebben). Doel: rijden zonder frustratie en met plezier. Dat laatste is een tijdje minder geweest, maar ik wil nu weer genieten van het rijden en rustig aan lekker verder trainen.

Afbeelding

Afbeelding

Dit was afgelopen weekend. Ik moet meer met mijn benen en minder met mijn handen rijden.

Voorlopig kwijl ik nog even bij de proeven van Astrid en Calysa; dat ziet er zo makkelijk en soepel uit :~

astridastrid

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:28

SUUPER Denise, dat je weer gaat starten! Els (van wie ik les heb) zei twee weken geleden nog dat ze Storm zo'n leuke Haflinger vond (volgens mij was je broertje toen aan het rijden). Ik weet zeker dat jullie goed gaan scoren, jullie gaan ZO goed! Misschien kunnen we elkaar wel helpen/ lezen als dat past qua tijden.

Ben nog steeds echt ZOO blij met de foto's van zondag, echt, bedank Kevin 300X van mij <3:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<3

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 15:54

Gafe foto's!!

Ik hoop binnenkort ook weer rijfotos te hebben

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 17:54

Mooi Astrid!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 18:17

Afbeelding
Boefjeeee <3

hij was zo lief vandaag. Heel rustig, maar daardoor ook wel een beetje hangerig. Ach hij heeft een beetje vakantie gehad. Ik neem het hem niet kwalijk. Vrijdag weer les van Ingrid Gerritsen. Ik ben benieuwd.

Enne. Astrid. Ik hoef er niet veel over te zeggen. Niet meer dan dat ik al gezegt heb over jou foto's <3

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 23:56

leuke dat je weer gaat starten Denise!

Mooie foto's Astrid

Wat heeft die van jou lange benen tegenover die korte pootjes van mijn paard Peelie, of vertekend dat op de foto? :D

Aagje heeft echt een onmogelijk rug voor een dressuurzadel. Tot nu toe ligt alles slecht. Vandaag had de zadelmarker een thorowgood T8 meegenomen, die er toch om bekend staat geschikt te zijn voor dit type paard. Maar ook die lag verschrikkelijk. -O-

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 12:03

wow gafe foto's weer voorbij zien komen!!

astridastrid: hoe kom jij aan dat gafe wedstrijd jasje? ik zoek ook nog in die kleur.

willen jullie mischien een reactie laten. Heb even heel Penny, mijn hafje in the picture gezet haha

[ITP] mijn maatje mij alles! haflinger stanley

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 12:52

Willeke het jasje van Astrid is van Anky ;)

Ik ben gisteren naar tentenkamp in drachten geweest. Ik jeb een eigen Stang en trens voor 15€ bitten voor 7.50€ broeken, nieuw wedstrijdjasje oornetje twee zweetdekens. Heerlijk :D ow. En een nieuwe tondeuze. Ook fijn :D want die gebruik ik veeeeeel :')

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 12:57

Peelie schreef:
Willeke het jasje van Astrid is van Anky ;)

Ik ben gisteren naar tentenkamp in drachten geweest. Ik jeb een eigen Stang en trens voor 15€ bitten voor 7.50€ broeken, nieuw wedstrijdjasje oornetje twee zweetdekens. Heerlijk :D ow. En een nieuwe tondeuze. Ook fijn :D want die gebruik ik veeeeeel :')

Goed dat ik weet over de tondeuse ik ga eind aug er heen. Dan ben ik daar in de buurt!!

Stang eb trens bitten heb ik vorig jaar daar gescoord €2,50 per bit.

Er is iets verschil in kleur materiaal maar ik verwacht geen Z meer te rijden en mocht ik t ooit halen is het maar voor 1 of 2x

Ik ga wel hoogwaarschijnlijk volgend jaar een veulen kopen

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 13:00

Ik heb sowieso al een normaal gekleurd paar stang en trens liggen. Dit is koperkleurig. Geen idee hoe Nash er op gaat en als hij het niks vind, dan is het mooi voor oo foto :P

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 13:47

astridastrid schreef:
SUUPER Denise, dat je weer gaat starten! Els (van wie ik les heb) zei twee weken geleden nog dat ze Storm zo'n leuke Haflinger vond (volgens mij was je broertje toen aan het rijden). Ik weet zeker dat jullie goed gaan scoren, jullie gaan ZO goed! Misschien kunnen we elkaar wel helpen/ lezen als dat past qua tijden.

Ben nog steeds echt ZOO blij met de foto's van zondag, echt, bedank Kevin 300X van mij <3:

Wat lief! Storm is ook een leuke haflinger, behalve als die dingen moet doen die moeilijk zijn voor hem :P Ik heb vanavond, dinsdag en die dinsdag erna priveles van Ylona. En Jenny komt ook nog 1 of 2 keer om les te geven, dus ik ben benieuwd hoe het gaat tijdens de 5 daagse. Heb het idee dat die nu wel wat losser weer is in zijn lijf!

Foto's zijn ook heel mooi, Kevin was er toch, dus dan moet je daar gebruik van maken toch :D Met de 5 daagse is hij er zondag bij. Ik kan eventueel op vrijdag foto's maken (ligt aan mijn starttijden + of jij vrijdag start).

plutolover schreef:
willen jullie mischien een reactie laten. Heb even heel Penny, mijn hafje in the picture gezet haha

[ITP] mijn maatje mij alles! haflinger stanley

Ik heb gekeken en gereageerd! Ook een pb gestuurd, ben erg benieuwd waar jouw haflinger vandaan komt :o

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:51

Afbeelding
Afbeelding
KNAPPIEE!!! <3 <3 <3

Zijn hele eigenste stang en trens hoofdstel

winnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 07:48

[quote=" loulou]
Wat heeft die van jou lange benen tegenover die korte pootjes van mijn paard Peelie, of vertekend dat op de foto? :D
[/quote]

Dat viel mij ook al op !! Grappig toch wel ok het verschil tussen alle hafjes te zien <3

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 18:07

Mara en Nash zijn ook compleet verschillend terwijl het echt moeder en zoon is.

Afbeelding
Ik wordt verwend vandaag <3

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 18:36

Nou idd weer flink verwend!
Lekker hoor.

Hier is gisteren de hoefsmid geweest, dus ze kan er weer even tegenaan.
Morgen ga ik bij de keuring in Someren kijken. Dan weet ik wat mij met Olivia te wachten staat over 2 jaar.

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 23:33

Ik ben ook wezen shoppen vandaag onder t mom van je kan ze niet vroeg genoeg in huis hebben := :o

Afbeelding

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 23:54

xLeoniee schreef:
Ik ben ook wezen shoppen vandaag onder t mom van je kan ze niet vroeg genoeg in huis hebben := :o

[ [url=m/oqcaoW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Verwacht je veulens?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 04:44

Willeke, lees even een paar paginas terug ;)

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 08:29

Willeke is met vakantie, dus zal dat net gemist hebben ;) Leonie verwacht inderdaad ook een veulentje.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 08:41

Peelie schreef:
Willeke, lees even een paar paginas terug ;)

Dan heb ik Ind net dat bericht gemist.

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 10:48

Ja 3 mei pas maar kon t niet laten.. :=

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 10:58

Aaaah wat schattig <3

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 15:10

Ik ben vanochtend even op de keuring in Someren gaan kijken.
leuk om een keer geweest te zijn.
Volgend jaar wil ik met Olivia mee doen bij de 2 jarigen.
Gelijk een hoop mensen van het stamboek gesproken, en besloten om maar eens lid te gaan worden.
kan ik Olivia ook meteen over laten schrijven op mijn naam.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 15:12

Ik mag opzoek na een nieuwe bijrijder.

Me huidige bijrijder rijdt nog een paard bij. Nu heeft de eigenaar een niet zo leuke ziekte..

Dus is haar gevraagd of zei de zorg van t paard op zich wilt nemen. En daardoor geen tijd voor Stanley

Ondanks dat ik t erg jammer vind. Snap ik het en heb ik er alle begrip ervoor.

Alleen wil ik geen kind op stan hebben. Hij is braaf voor kinderen maar ik vind een volwassen of 18+ fijner

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 16:31

Ik snap je opmerking wbt een kind als bijrijder niet helemaal. Wie zegt dat je een kind als bijrijder moet nemen?

En daarbij, wat is volgens jou een kind? Daarbij is het ene kind het andere niet. Met 14/15 jaar kan er al zo'n enorm verschil tussen personen zitten. De ene is veel zekerder dan de andere. Daarbij ken ik ook genoeg dames en heren van 18+ die zo onzeker zijn dat ze nog nieteens een vlieg van een paard af durven te slaan.

Ik denk dat je gewoon opzoek moet maar een geschikte ruiter ;)