Ik heb contact met de fokker van Wes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Char_lotte schreef:Knappe Spook
Ik vind haar qua uitstraling en hoofdje best wel op Lola lijken![]()
Wat leuk Tamara!!
Ik heb helaas geen veulenfoto's van Lola, wel van Lola en haar veulens
------------
Ik heb vanmorgen mijn eerste rekenexamen gehad.
Ik zat dus tijdens dat examen die vragen te maken, en toen had ik zoiets van oooooh dit is helemaal niet moeilijk!
Ik had moeten weten dat dat nooit een goed teken is met rekenen
Na dat examen had ik het er dus met mijn vriendinnen over, en gingen we antwoorden vergelijken enzo.
Vroegen ze wat ik voor een bepaalde vraag had, dus ik zei : 'Nou ik had 11.000'
*doodse stilte*
'Eeeehhm wij hadden allemaal 11'
Ooh damn![]()
Maar ik had dus echt bij driekwart van de vragen hetzelfde antwoord als zij, maar dan 1000 keer zo groot![]()
Mandarijn schreef:Met Spook vanmiddag.
[ [url=m/GHwHtC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Westhof schreef:Wat een leuke foto Claudia
Ik heb contact met de fokker van WesHeb haar via FB gevonden. Ze gaat foto's opzoeken van Wes als veulen
En ze heeft ook contact met de tweede eigenaren van Wes, dus straks is de cirkel rond. Waar FB al niet goed voor is
ApolloPaard schreef:Ik wil ook baby foto's alleen de 2de eigenaar (van wie ik Apollo kocht mag me niet meer dus krijg geen veulen foto's) & heb ook contact gehad met de fokker & zijn zoon had net alle foto's verwijderd helaas =(
Char_lotte schreef:Ik heb vanmorgen mijn eerste rekenexamen gehad.
Ik zat dus tijdens dat examen die vragen te maken, en toen had ik zoiets van oooooh dit is helemaal niet moeilijk!
Ik had moeten weten dat dat nooit een goed teken is met rekenen
Na dat examen had ik het er dus met mijn vriendinnen over, en gingen we antwoorden vergelijken enzo.
Vroegen ze wat ik voor een bepaalde vraag had, dus ik zei : 'Nou ik had 11.000'
*doodse stilte*
'Eeeehhm wij hadden allemaal 11'
Ooh damn![]()
Maar ik had dus echt bij driekwart van de vragen hetzelfde antwoord als zij, maar dan 1000 keer zo groot![]()
ApolloPaard schreef:Rare mensen heb je altijd in het leven dus dat scheelt!!
Gisteren ben ik voor het eerst met Tarzan het wat in gegaan, wat wel echt koud, Brrr
[ Afbeelding ]
Mandarijn schreef:
Mandarijn schreef:Oh en vanmorgen heeft Spook nieuwe voorijzertjes gekregen.
Ze was enorm aan het schooien bij de hoefsmid.
Stond ze 'm met d'r allerschattigste puppylook aan te kijken (oftewel, "voer mij alsjeblieft, ik heb zooo'n honger, ik wéét dat je koekjes hebt!"), begint ie d'r ineens te knuffelen.
"Ja ik vind 't toch zo'n lief beest hè" zegt ie.
Zo grappig. Kwam ook echt vanuit het niets.
Fotootje van vanmorgen nog.
[ [url=m/Qj3vA1.jpg]Afbeelding[/url] ]
mignonne2403 schreef:Ik had vandaag een onderling FNRS proefje, ging opzich wel goed, reed F10 A , wat misschien aan de hoge kant lag voor Dutchie, maar we hebben het 'gehaald'. Je moet 210 halen om naar de volgende klasse te mogen, ik had 225 dus was wel blijMet inrijden was hij echt een draak
Mijn draakje heeft ook iets nieuws ontdekt![]()
Hij kan handvaten, van bijvoorbeeld over een hek, of waarmee een stukje is afgezet, vastpakken en losmakenMeneer stond dus in een stukje weiland wat was afgezet, en hij had hem opengemaakt
Had het al eerder gezien bij de paddocks, maar toen was het niet zo'n probleem, want daar zat nog een hek voor. Nu stond hij in het hele weiland vol gras
ApolloPaard schreef:Gave foto & doe mij ook is zo'n hoefsmid?
Ik was me filmpjes op youtube aan het bekijken... Vond deze wel wat hebben =)
https://www.youtube.com/watch?v=kb-jkGHCVCg
Westhof schreef:[ Afbeelding ]
Wes stond vanmiddag ook lekker van het gras te genieten. Op deze foto zie je ook goed dat zijn manen weer naar 2 kanten beginnen te groeien. Ik laat het maar gewoon zo denk ik.
Binnenkort gaat Wes voor het eerst mee op de trailer naar een stal waar een stalgenoot en ik de binnenbak huren voor een uur. Gewoon om daar vrij te rijden. Vind het wel belangrijk dat Wes leert om op de trailer mee te gaan naar een andere locatie met andere paarden. Ik denk dat Wes er in het begin helemaal hyper van zal worden, dus het is een goede oefening voor hem. Als dat goed gaat hoop ik t.z.t. ook een keer wat lesjes te kunnen volgen met Wes op de manege waar ik voorheen reed